EtusivuValmennus & koulutusYläkoululeiritykset

Yläkoululeiritysten haku 2020

Lentopallon yläkoululeiritysten valtakunnallinen haku on auki 31.7.2020 saakka. Kisakallion beach volleyn yläkoululeiritysten haku päättyy jo 30.6.2020.

Yläkoululeiritys on tarkoitettu 7.-9.-luokkalaisille ja se tarjoaa nuorelle urheilijalle mahdollisuuden opetella huippu-urheilijan elämää kouluvuoden aikana. Yläkoululeirityksessä nuoret opiskelevat, harjoittelevat ammattivalmentajien kanssa fysiikkaa sekä lajitaitoja ja saavat oppia elämäntaidoissa, ravitsemuksessa sekä psyykkisessä valmentautumisessa.

Yläkoululeiritys on osa Olympiakomitean Yläkoulutoimintaa ja pohjautuu Olympiakomitean Urheiluakatemiaohjelman asiantuntijaryhmän määrittelemiin sisältösuosituksiin. Lentopallo käyttää yläkoulutoiminnassa valtakunnallista hakua. Siinä on mukana Kuortane, Varala, Pajulahti ja Tanhuvaara. Kisakalliolla (beach volley) ja Lapin Urheiluakatemialla on oma haku. Lisätietoja löytyy kunkin urheiluopiston nettisivuilta.

Hakulomake yhteishakuun

Rovaniemen oma hakulomake