EtusivuValmennus & koulutusValmennuskeskuksetValmennuskeskuspalveluiden kilpailutus

Valmennuskeskuspalveluiden kilpailutus

Lentopalloliitto kilpailuttaa nuorten valmennuskeskuspalvelut. Liitolla on onnistunutta valmennuskeskusyhteistyötä Kuortaneen kanssa jo vuodesta 2000. Nykyinen sopimus Kuortaneen kanssa päättyy keväällä 2020. Liitto etsii pitkäjänteistä yhteistyötä ja tavoitteena on uusi monivuotinen sopimus.

Kilpailuttamisen kohde koostuu nuorten kansainvälisen tason lentopallovalmentautumisesta, asumisratkaisuista ja opiskelumahdollisuuksista. Palvelun tuottaminen edellyttää useiden toimijoiden verkostoa, joka on motivoitunut pitkäjänteisesti kehittämään nuorten lentopallovalmentautumista.

Käymme laajat keskustelut tarjouksen jättävien kanssa. Etsimme ”yhden luukun periaatteella” toimivaa kumppania, vaikka palvelua toteuttaisi useita eri tahoja. Kuortaneen kanssa yhteistyö toimii erinomaisesti. Sopimuksen päättyminen on kuitenkin oikea hetki käydä läpi muutkin potentiaaliset toimijat. Odotamme tarjouksia ja keskusteluita innolla, varmasti opimme paljon.

Urheilutoiminnan johtaja Sami Heikkiniemi.

Tarjousten deadline on 22.4.2019 klo 23:59.

Tarjouspyyntö löytyy tästä:

LIITE