EtusivuValmennus & koulutusKoulutuksetIlmoittautuminen koulutuksiinPeruutusehdot

Ohjaaja- ja valmentajakoulutusten peruutusehdot

Peruutusehtoja sovelletaan koulutuksiin ja tapahtumiin, joita toteutetaan tila-, majoitus- ja ravintolapalveluja tarjoavissa yksiköissä, kuten urheiluopistot ja niihin rinnastettavat tahot, sekä Lentopalloliiton kansallisien ja kansainvälisten tapahtumien yhteydessä toteutettavissa koulutuksissa.

Koulutuksen osallistumisen peruutusehtoihin vaikuttavat urheiluopistojen sekä muiden tila-, majoitus- ja ruokailupalveluita tarjoavien tahojen peruutusehdot koulutuksen järjestäjälle (Lentopalloliitolle).

Koulutukseen, jossa Lentopalloliitto vastaa tila-, ruokailu- ja majoitusjärjestelyistä, osallistumisen viimeinen peruutusajankohta on 32 vrk ennen koulutuksen alkua (ellei koulutuksen yhteydessä ole toisin ilmoitettu). Tämän jälkeen tehdystä peruutuksesta veloitamme 100 % Lentopalloliitolle aiheutuneista kustannuksista. Peruutuksesta tulee aina ilmoittaa kirjallisesti/sähköpostitse. Peruuttamattomasta poisjäännistä peritään koko koulutuksen/jakson hinta.

Maksun mahdollinen palautus/laskun peruminen

Mikäli koulutus peruuntuu tai olet estynyt osallistumasta koulutukseen esim. sairastumisen vuoksi, ota välittömästi yhteyttä kouluttajaan - saat häneltä ohjeet jatkotoimenpiteisiin. Tällä varmistamme sen, että saat mahdollisen maksupalautuksen Lentopalloliitosta tai lasku perutaan Maksuturvassa.

Maksujen palautukset/laskujen peruutukset sisältävät mahdollisesti toimitusmaksun (10 €), joka vähennetään palautuksen summasta.

Lentopalloliitolla on oikeus peruuttaa koulutus, mikäli ilmoittautuneita ei ole riittävästi. Näissä tilanteissa Lentopalloliitto palauttaa maksetun osallistumismaksun täysimääräisenä.

Lentopalloliitto pidättää kaikki oikeudet muutoksiin.