EtusivuValmennus & koulutusKoulutuksetIlmoittautuminen koulutuksiin

Ilmoittautuminen koulutuksiin

Koulutuksiin ilmoittautuminen tapahtuu pääsääntöisesti Suomi Sportin kautta. Itsellesi sopivaa lajikoulutusta voit etsiä mm. menemällä suoraan Suomi Sport -sivustolle (www.suomisport.fi). Klikkaamalla sivun alaosassa olevaa "Hae tapahtumia" pääset sivulle, jossa on "hakuikkuna". Kirjoittamalla hakukenttään "lentopallo", avautuu näkymään kaikki Lentopalloliiton avoinna olevat koulutukset. Klikkaa koulutustapahtumaa, johon haluat ilmoittautua ja toimi ohjeiden mukaisesti.

Koulutuksiin ilmoittaudutaan hyvin vaihtelevilla "aikaikkunoilla" johtuen niiden erilaisesta luonteesta. Esimerkkinä mainittakoon Tekniikkakoulut, jotka syntyvät (ja kuoleutuvat) varsin nopeasti. Näissä koulutuksissa ilmoittautumisen ja peruuttamisen aikarajat ovat tapauskohtaiset, sillä osallistujat vastaavat itse mahdollisista majoitus- ja ruokailutarpeistaan.

Taso- ja tapahtumakoulutuksien osalta ilmoittautumisessa noudatetaan majoitus-, tila- ja ruokailupalveluita tarjoavien tahojen peruutusehtoja ja tämä asettaa ilmoittautumisien (ja peruutusten osalta) erityisvaatimuksia. Tasokoulutuksiin ilmoittaudutaan viimeistään 33 vrk ennen tapahtumaa tai jaksoa, ellei muuta mainita.

Koulutukseen osallistuvat huolehtivat itse majoitus- ja ruokailuvarauksistaan suoraan majoitus- ja ruokailupalveluita tarjoavien tahojen kanssa. Myös niiden mahdollinen peruminen on osallistujan vastuulla.

Koulutuksen maksaminen

Maksaminen tapahtuu ilmoittautumisen yhteydessä, valintasi mukaisesti, suoraan verkkopankissa tai valitsemalla laskutusvaihtoehdon. Kun olet suorittanut laskun eräpäivään mennessä, vahvistat paikkasi koulutuksessa.

HUOMIO! Mikäli maksat osallistumismaksun verkossa, maksu tulee Lentopalloliitolle. Mikäli valitset osallistumismaksun suoritustavaksi laskun, on hyvä tiedostaa, että maksat laskun Maksuturvalle (Maksuturva välittää maksun Lentopalloliitolle).

Maksun mahdollinen palautus/laskun peruminen

MIkäli koulutus peruuntuu tai olet estynyt osallistumasta koulutukseen esim. sairastumisen vuoksi, ota heti tiedon saatuasi yhteyttä Anita Sandelliin, anita.sandell@lentopalloliitto.fi, ja liitä kopiokenttään myös kouluttajan sähköpostiosoite. Tällä varmistamme sen, että saat mahdollisen maksupalautuksen Lentopalloliitosta tai lasku perutaan Maksuturvassa. Maksujen palautukset/laskujen peruutukset sisältävät mahdollisesti toimitusmaksun, joka vähennetään palautuksen summasta.

Lentopallon valmentajakoulutuksiin ja sisältöihin pääset tutustumaan Lentopalloliiton nettisivuilta http://www.lentopalloliitto.fi/urheilua/valmennus-koulutus/koulutukset.html.

Suomi Sport

Suomi Sport (www.suomisport.fi) on tapahtuma- ja ilmoittautumisalusta, josta löydät kaikki Lentopalloliiton avoimet koulutukset. Valitsemalla haluamasi koulutuksen pääset ilmoittautumaan ja maksamaan koulutuksen ohjatusti.

Alennukset

Suomen Lentopallovalmentajat -kerhon jäsenet saavat kaikista Lentopalloliiton yli 40 € maksavista koulutuksista 10 % alennuksen koulutuksen osuudesta. Vuoden 2019 jäsenmaksu Suomen Valmentajien alla toimivaan kerhoon on 63,50 euroa, jolla saat kattavat jäsenedut käyttöösi.

Maksujärjestelyt ja koulutussetelit

Koulutuskustannukset luonnollisesti rasittavat taloutta - joissakin tilanteissa niin merkittävästi, että se voi nousta jopa kouluttautumisen esteeksi. Näin ei tarvitse olla. Lentopalloliitto on tarvittaessa valmis laatimaan maksusuunnitelman, jolla varmistetaan sekä valmentajien osaamisen ja ammattitaidon kehittyminen että pelaajien ja pelin kehittyminen. Tämä on meidän kaikkien yhteinen etu.

Koulutussetelien (Sinettiseurat), sekä maksujärjestelyiden osalta ole yhteydessä koulutuspäällikkö Pertti Kulluvaaraan, pertti.kulluvaara(at)lentopalloliitto.fi.