EtusivuValmennus & koulutusKoulutuksetBeach volley -koulutus

Beach volleyn valmentajakoulutus Kisakalliossa 25.-26.5.2019

Haluatko olla osa suomalaisen beach volley -valmennuksen kehitystä?

Suomalainen beach volley on kovassa nosteessa – kansainvälinen kärki on lähellä. Vuoden 2019 aikana pelataan aikuisten EM- ja MM-kisat. Tokion olympialaiset on maajoukkueemme päätavoite.
Valmennuksen systemaattinen kehittäminen on aloitettu. Tulevaisuuden tulos luodaan tämän päivän juniorivalmennuksen kautta.
Tavoitteenamme on nostaa säännöllisesti uusia nuoria urheilijoita polulle, joka johtaa beach volleyn kansainväliselle huipulle.

Aika ja paikka

25.-26.5.2019 klo 10.00 alkaen Kisakallion urheiluopistolla. Tarkemmat koordinaatit lähetämme lähempänä koulutusajankohtaa.

Kisakalliontie 284, 08360 LOHJA

Hinta, majoitus ja ruokailu

Itse valmennuskoulutus on maksuton. Valmennuskoulutukseen osallistuvat voivat hyödyntää Kisakallion monipuolisia majoitusvaihtoehtoja. Tilaa majoitus- ja/tai ruokailupaketit tästä koko viikonlopulle.

Ilmoittautuminen koulutukseen

Ilmoittaudun koulutukseen viimeistään 15.5.2019.

Ohjelma

Koulutuksessa on sekä teoriaa että käytänteitä ja se tapahtuu sekä sisätiloissa että hiekalla. Varustaudu siis asianmukaisella pukeutumisella. Koulutusohjelman löydät tästä.

Koulutuksen tavoitteet

Koulutuksen tavoitteena on lisätä ja vahvistaa sekä uusien valmennuksesta kiinnostuneiden ja innostuneiden valmentajien että jo mukana olevien valmentajien osaamista. Osaavalla, kannustavalla ja innostavalla valmentajalla on merkittävä rooli myös alueellisessa valmentamisessa sekä nuoren pelaajan urapolun kehittämisessä. Myös nämä ovat koulutuksessa nostettavia teemoja.
Kaksipäiväisestä koulutuksesta vastaa Suomen Lentopalloliiton beach volleyn valmennuskeskusvalmentaja Toni Vahela. Hänellä on vahva osaaminen sekä pelaajana että valmentajana. Lentopallossa Vahela saavutti Suomen mestaruuden VaLePan kakkospassarina. Beach volleyssa Vahelalla on viisi Suomen mestaruutta. Lisäksi hän on edustanut Suomea muun muassa beach volleyn maailmankiertueella.