EtusivuSeurapalvelutAluepäälliköt

Aluepäälliköt seuratoiminnan tukena

Lentopalloliiton aluepäälliköt toimivat alueilla pääosin nuoriso- ja seuratoiminnan kehittäjinä. Aluepäälliköt tekevät yhteistyötä aluejaostojen sekä liikunnan yhteistoiminta-alueiden kanssa. Tavoitteena on osaavan verkoston kehittäminen ja hyödyntäminen.

Aluepäälliköt järjestävät muun muassa koulutuksia ja seura- ja maakuntailtoja sekä organisoivat ja toteuttavat tekniikkakoulutuksia ja tapahtumapäiviä. Oleellisia toimintoja seuratoiminnan kehittämisessä ovat Seuratoiminnan Laatuarvioinnin markkinointi ja kehittäminen. Myös opettajien koulutustilaisuudet sekä koululentopallovierailut ja -tapahtumat kuuluvat aluepäälliköiden toimenkuvaan. Power Cupin markkinointi ja apu käytännön toteutuksessa on perinteisesti tärkeä osa toimenkuvaa.

Jossain määrin aluepäälliköt toimivat myös beach volleyn ja harrastelentopallon parissa.

Aluepäälliköt työskentelevät valtakunnallisesti varsin samankaltaisesti. Painopisteet voivat vaihdella erityisosaamisen puitteissa. Lisätietoja saat alueesi aluepäälliköltä.

Aluepäälliköt

Hanna Kanasuo (äitiyslomalla)