EtusivuMaajoukkueetUlkomaiden sarjat

Ulkomaiden sarjat

Alangolle voitto sarjakärjestä Ranskassa

21.01.2020 klo 12:55 | Kilpailu

Kaisa Alangon Nantes otti viikonloppun ison voiton, kun joukkue kaatoi sarjakärki Mulhousen 3-2 (25-23, 16-25, 21-25, 25-19, 15-11).

Sammelvuon Zenit parempi suomalaisten kohtaamisessa – Krastins siirtyi Ranskaan

20.01.2020 klo 15:46 | Ulkomaiden sarjat

Tuomas Sammelvuon valmentama Zenit kukisti Venäjän liigan kotiottelussaan Pietarissa libero Lauri Kermisen Kuzbass Kemerovon. Ottelua seuraamassa oli myös paljon suomalaiskatsojia. Zenitin voittolukemat olivat 3-1 (22-25, 25-17, 25-23, 25-20).

Ronkainen porskuttaa Saksassa – Seppäsellä jalkavamma

17.01.2020 klo 08:35 | Ulkomaiden sarjat

Suomen maajoukkueen yleispelaaja Antti Ronkainen pelaa vahvaa kautta Saksan Bundesliigassa. Ronkainen raatoi kentän parhaan pistemäärän 22/+14, kun hänen joukkueensa Lüneburg voitti vieraissa Bühlin 3-1. Dürenin suomalaispelaaja Niklas Seppänen sen sijaan joutuu seuraamaan pelejä sivusta jalkavamman takia.

Kouvolan snow volley -turnaus täyttää jo 20 vuotta

14.01.2020 klo 10:08 | Ulkomaiden sarjat

Kouvolassa on oltu todellisia snow volleyn eli lumilentiksen edelläkävijöitä koko maailmassa. Käyrälämmella pelataan lauantaina 7.3. peräti 20-vuotisjuhlaturnaus.

Kemerovo toiseksi Siperian Cupissa

13.01.2020 klo 08:00 | Ulkomaiden sarjat

Novosibirskissä pelatussa Siperian ja Kaukoidän Cupissa libero Lauri Kermisen edustama Kuzbass Kemerovo tuli toiseksi.

Uutisarkisto