EtusivuMaajoukkueetUlkomaiden sarjat

Ulkomaiden sarjat

Kreikassa ratkotaan mestaruutta - Tervaportti passasi joukkueensa finaaliin

06.07.2020 klo 13:07 | Beach volley

Koko maailmassa pyörii juuri tällä hetkellä vain yksi mainittava iso lentolloliiga ja sen finaaleissa nähdään tällä viikolla suomalaisväriä. Eemi Tervaportti johdatti Olympiacosin viikonvaihteessa Kreikan miesten liigan finaaleihin , joissa vastassa on totta kai vähemmän rakas vihollinen Panathinaikos.

Pia Korhonen lentopalloilemaan Italiaan

10.06.2020 klo 09:55 | Kilpailu

Hakkuri Piia Korhonen siirtyy kolmen Saksan kauden jälkeen lentopalloilemaan Italiaan. 23-vuotiaan Korhosen uusi seura on Geovillage Hermaea Olbia.

Antti Poikela jatkaa Saksassa - nyt pelaajavalmentajan roolissa

05.06.2020 klo 14:17 | Kilpailu

Antti Poikela jatkaa lentopalloilua tulevallakin kaudella Saksassa USC Braunschweigin joukkueessa. Seura pelaa maan toiseksi korkeimmalla sarjatasolla eli 2. Bundesligassa ja sen pohoislohkossa.

Jouni Parkkali-50 stipendirahasto palkitsee Vesannon Urheilijat

22.05.2020 klo 09:41 | Kilpailu

Jouni Parkkalin 50-vuotisyntymäpäivänään perustama stipendirahasto on jakanut usealle suomalaiselle lentopallojuniorille kannustus- ja avustuspalkintona stipendejä. Tänä vuonna rahasto ei palkitse yksittäistä urheilijaa, vaan stipendi jaetaankin seuralle.

Kaisa Alanko jatkaa Ranskassa tutussa seurassa

17.05.2020 klo 21:14 | Kilpailu

Naisten lentopallomaajoukkueen passari Kaisa Alanko jatkaa  ranskalaisen Nantes VB:n riveissä. 27-vuotias Alanko aloittaa näin ranskalaisjoukkueessa kolmannen kautensa. Alanko on pelannut seitsemän edellistä kautta ulkomailla. Viiden Saksassa pelatun kauden jälkeen hän siirtyi Ranskaan ja Nantesiin kaudeksi 2018-2019.

Uutisarkisto