EtusivuMaajoukkueetUlkomaiden sarjat

Ulkomaiden sarjat

Koskelon Stuttgart Saksan finaaleihin

21.04.2019 klo 12:04 | Kilpailu

Saksan naisten lentopallofinaaleissa nähdään tänä keväänä suomalaisväriä, kun hienoa kautta pelaavan Roosa Koskelon Stuttgart raivasi sinne tiensä voittamalla Aachenin otteluvoitoin 3-0. Kolmas välierä meni mestarien liigassakin pudotuspeleissä mukana olleelle Stuttgartille 3-0 (25-23, 25-19, 25-23).

Kerminen ja Sammelvuo Venäjän Superliigan välieriin

15.04.2019 klo 08:00 | Maajoukkue

Tuomas Sammelvuon valmentava ja Lauri Kermisen liberoima Kuzbass Kemerovo pelaa lentopallon Venäjän Superliigan mitaleista.

Piia Korhosen pelit päätökseen Saksassa

08.04.2019 klo 14:05 | Kilpailu

Piia Korhosen Dresden tuli Saksan naisten lentopalloliigan puolivälierissä runkosarjan kuutosen Aachenin yllättämäksi. Aachen vei ratkaisevan kolmannen perlin vieraskentällä 1-3 (18-25, 24-26, 25-22, 21-25).

Tervaportti ja Kaislasalo Kreikan liigan välieriin

08.04.2019 klo 10:16 | Ulkomaiden sarjat

Eemi Tervaportin (kuvassa) edustama Olympiacos Piraeus ja Samuli Kaislasalon Foinikas Syros etenivät helposti Kreikan lentopalloliigan mitalipeleihin.

Saksan suomalaisnaisille erilaiset puolivälieräkohtalot

04.04.2019 klo 13:09 | Euroopan cupit

Naisten lentopallon Saksan Bundesligan suomalaiskolmikolla oli kaikilla keskiviikkona erilaiset kohtalot. Roosa Koskelon Stuttgart matkasi välieriin, Piiia Korhosen Dresden jatkaa ratkaisupeliin ja Lauta Pihlajamäen Wiesbadenin kausi päättyi.

Uutisarkisto