EtusivuMaajoukkueetUlkomaiden sarjat

Ulkomaiden sarjat

Madsen tarunhohtoisen RC Cannesin avauksessa

19.11.2018 klo 13:23 | Ulkomaiden sarjat

Michaela Madsen pääsi viikonvaihteessa legendaarisen, 20 Ranskan mestaruutta ja kaksi Mestarien liigaakin voittaneen, RC Cannesin (5-0) avaukseen ensimmäistä kertaa ja sai myös pistetilinsä Ranskan liigassa auki.

Tervaportti lämpeni voittoon 11 asteisessa hallissa

19.11.2018 klo 10:36 | Euroopan cupit

Maajoukkuepassari Eemi Tervaportin edustaman Olympiacos Piraeusin voittoputki Kreikan pääsarjassa sai jatkoa, kun joukkue haki lauantaina vieraspisteet Pamvochaikosilta erin 1-3 (21-25, 22-25. 25-17, 20-25).

Kermiselle ja Sammelvuolle komea voitto

12.11.2018 klo 09:51 | Ulkomaiden sarjat

Tuomas Sammelvuon valmentama Kuzbass Kemerovo teki onnistuneen vieraspelireissun Pietariin.

Koskelolle liiga-avauksesta voitto - Ranskassa juhlivat Madsen ja Öhman

12.11.2018 klo 09:45 | Ulkomaiden sarjat

Naisten viikonvaihde tarjosi Euroopan kentillä suomalaisille keskimääräistä vähemmän. Makeimmat hetket sattuivat Roosa Koskelolle ja Michaela Madsenille viisieräisistä voittojen myötä.

Koskelo Saksan Cupin sankarina

05.11.2018 klo 11:50 | Ulkomaiden sarjat

Roosa Koskelo oli kentän paras pelaaja, kun Mestarien liigan paikasta taisteleva Stuttgart kaatoi Saksan Cupissa edelleen sivussa olevan Piia Korhosen Dresdnerin 3-0. - Tämä oli meille oikeestaan ensimmäinen kova peli ja olimmekin pelin alla aika hermostuneita. Oli tiukkaa ja tasaista vääntöä, mutta me pelattiin hyvä torjunta-puolustuspeli ja lisäksi oltiin rohkeita hyökkäyksessä, kentän parhaan palkinnon pokannut suomalaislibero kertasi.

Uutisarkisto