EtusivuMaajoukkueetTytötUutiset

Maajoukkuerippikoululaiset valittu

23.10.2020 klo 09:22 | Kilpailu

Lentopalloliiton maajoukkuerippikouluun Kuortaneen urheiluopistolle tulevalle kesällä on valittu 16 tyttöä ja 16 poikaa. Leiri järjestetään 1.-11.7.

Suomi ei osallistu nuorten EM-kisoihin lentopallossa ja beach volleyssa

24.08.2020 klo 19:35 | Beach volley

Lentopalloliiton hallitus päätti maanantaina kokouksessaan, että Suomi ei osallistu tämän syksyn lentopallon ja beach volleyn nuorten EM-kisoihin koronavirustilanteen takia.

Junioreiden EM-kisojen arvontakorit päätetty - arvonnat elo-syyskuussa

13.07.2020 klo 10:15 | Kilpailu

Suomen juniorimaajoukkueista U18 pojat ja U17 tytöt pelaavat tulevana syksynä EM-lopputurnauksisssa. Euroopan Lentopalloliitto CEV julkaisi viikonvaihteessa arvontakorit sekä arvontojen aikataulun.

Junioreiden lentopallon EM-karsinnat peruttu - huono uutinen Suomelle

18.06.2020 klo 10:32 | Beach volley

Euroopan Lentopalloliitto CEV joutui tekemään kovan päätöksen ja perumaan loput tämän vuoden junioreiden EM-karsinnat. Loput EM-kisapaikat jaetaan rankingien perusteella ja tämä tietää Suomen jäämistä ulos syksyn U20 poikien ja U19 tyttöjen EM-kisoista.

Euroopan liigat peruttu ja EM-kisojen siirtoa harkitaan

23.04.2020 klo 19:33 | Miesten maajoukkue

Euroopan lentopalloliitto CEV on päättänyt, että Euroopan Kultaiset ja Hopeiset liigat on tältä kaudelta peruttu ja Euroopan cupien loppupelejä ei pelata. Loppukesän EM-karsintapelit saatetaan siirtää tammikuulle. Mahdollista on myös siirtää vuoden 2021 EM-kisoja, joissa Suomi järjestää yhden miesten alkulohkoista Tampereella.

Uutisarkisto