EtusivuMaajoukkueetPojatUutiset

Muutoksia Kuortaneen valmennuskeskuksen henkilöstössä

06.08.2020 klo 12:00 | Poikien maajoukkueet

Kuortaneen valmennuskeskuksen poikien valmentajan Daniel Huzarin sopimus on purettu. Asiasta sovittiin kun oli käynyt ilmi, että Huzar oli lähettänyt epäasiallisia viestejä ainakin yhdelle valmennuskeskuksessa opiskelleelle tyttöpelaajalle.

Junioreiden EM-kisojen arvontakorit päätetty - arvonnat elo-syyskuussa

13.07.2020 klo 10:15 | Kilpailu

Suomen juniorimaajoukkueista U18 pojat ja U17 tytöt pelaavat tulevana syksynä EM-lopputurnauksisssa. Euroopan Lentopalloliitto CEV julkaisi viikonvaihteessa arvontakorit sekä arvontojen aikataulun.

Junioreiden lentopallon EM-karsinnat peruttu - huono uutinen Suomelle

18.06.2020 klo 10:32 | Beach volley

Euroopan Lentopalloliitto CEV joutui tekemään kovan päätöksen ja perumaan loput tämän vuoden junioreiden EM-karsinnat. Loput EM-kisapaikat jaetaan rankingien perusteella ja tämä tietää Suomen jäämistä ulos syksyn U20 poikien ja U19 tyttöjen EM-kisoista.

Euroopan liigat peruttu ja EM-kisojen siirtoa harkitaan

23.04.2020 klo 19:33 | Miesten maajoukkue

Euroopan lentopalloliitto CEV on päättänyt, että Euroopan Kultaiset ja Hopeiset liigat on tältä kaudelta peruttu ja Euroopan cupien loppupelejä ei pelata. Loppukesän EM-karsintapelit saatetaan siirtää tammikuulle. Mahdollista on myös siirtää vuoden 2021 EM-kisoja, joissa Suomi järjestää yhden miesten alkulohkoista Tampereella.

Sveitsiläinen Nikolas Buser valmentajaksi Kuortaneen valmennuskeskukseen

22.12.2019 klo 13:40 | Poikien maajoukkueet

Lentopalloliitto on tehnyt 2,5 vuoden sopimuksen sveitsiläisen valmentajan Nikolas Buserin kanssa. Hän tulee Kuortaneen valmennuskeskukseen yhdeksi keskuksen valmentajista ja aloittaa Kuortaneella 15.1.

Uutisarkisto