EtusivuMaajoukkueetPojatUutiset

Euroopan liigat peruttu ja EM-kisojen siirtoa harkitaan

23.04.2020 klo 19:33 | Miesten maajoukkue

Euroopan lentopalloliitto CEV on päättänyt, että Euroopan Kultaiset ja Hopeiset liigat on tältä kaudelta peruttu ja Euroopan cupien loppupelejä ei pelata. Loppukesän EM-karsintapelit saatetaan siirtää tammikuulle. Mahdollista on myös siirtää vuoden 2021 EM-kisoja, joissa Suomi järjestää yhden miesten alkulohkoista Tampereella.

Sveitsiläinen Nikolas Buser valmentajaksi Kuortaneen valmennuskeskukseen

22.12.2019 klo 13:40 | Poikien maajoukkueet

Lentopalloliitto on tehnyt 2,5 vuoden sopimuksen sveitsiläisen valmentajan Nikolas Buserin kanssa. Hän tulee Kuortaneen valmennuskeskukseen yhdeksi keskuksen valmentajista ja aloittaa Kuortaneella 15.1.

Pojat nimetty 05-06-syntyneiden leirille Kuortaneella 16.-19.12.

28.11.2019 klo 11:00 | Poikien maajoukkueet

Poikien 05-06-syntyneiden maajoukkueikäryhmän katsastukset jatkuvat joulukuussa Kuortaneella pidettävällä leirillä, johon on nimetty alla luetellut pojat.

Suomelle tuplamestaruus NEVZA:n turnauksessa Kuortaneella

28.10.2019 klo 09:30 | Poikien maajoukkueet

Suomi otti kultamitalit sekä tyttöjen että poikien sarjoissa alle 19-vuotiaiden NEVZA:n mestaruusturnauksessa Kuortaneella viikonloppuna.

Maajoukkuerippileirin tytöt ja pojat valittu

28.10.2019 klo 08:00 | Poikien maajoukkueet

Ensi vuonna järjestettävälle lentopallon maajoukkuerippileirille on valittu 16 tyttöä ja 16 poikaa.

Uutisarkisto