EtusivuMaajoukkueetPojatUutiset

Suomen pojat kolmanneksi Pietarissa

25.01.2019 klo 14:46 | Maajoukkue

Suomen pojat ylsivät kolmanneksi Lokovolley-turnauksessa Pietarissa. Pronssiottelussa Suomi löi Serbian 2-0 (25-19, 25-22).

Valmentaa kuin nainen: Kommentaattorikoulutus 1.2.

14.01.2019 klo 08:47 | Poikien maajoukkueet

Valmentaa kuin nainen -hanke järjestää yhteistyössä Ylen kanssa kaksiosaisen kommentaattorikoulutuksen palloilulajien naisille.

U17-pojat täydensivät EM-kisapaikkasuoran

13.01.2019 klo 19:08 | Poikien maajoukkueet

Kaikki neljä Suomen lentopallomaajoukkuetta nähdään tämän vuoden EM-lopputurnauksissa. Neljäntenä joukkueena naisten, miesten ja U16-tyttöjen lisäksi EM-kisoihin selviytyi viikonlopun Kuortaneen NEVZA-karsintaturnauksesta U17-poikien joukkue.

Suomen lentopallopojat pelaavat sunnuntaina EM-kisapaikasta

12.01.2019 klo 22:48 | Poikien maajoukkueet

Suomen alle 17-vuotiaiden poikien lentopallomaajoukkue on yhden voiton päässä kesän EM-lopputurnauksen paikasta. Suomen esteenä kisapaikan suhteen on sunnuntaisessa finaalissa Kuortaneella länsinaapuri Ruotsi. Lauantaina alkusarjan päätöspelissä Janne Heikkisen valmentama joukkue löi Ruotsin murskaavasti 3-0 (25-12, 25-10, 25-18).

U17 pojat murskasi Färsaaret EM-karsinta-avauksessaan

11.01.2019 klo 19:24 | Poikien maajoukkueet

Suomen poikien lentopallomaajoukkue otti odotetun helpon voiton U17 EM-karsintojen avauspelissä perjantaina Kuortaneella Färsaarista. Saarivaltion nuorukaiset jäivät fyysisesti valovuoden edellä olevien isäntien jalkoihin erin 3-0 (25-9, 25-11, 25-10).

Uutisarkisto