EtusivuMaajoukkueetPojatU15 pojat (2005)

2005-syntyneiden poikien maajoukkuekatsastus

2005-2006 syntyneet pojat aloittavat arvokisataipaleensa joulukuussa 2020/tammikuussa 2021 pelattavissa U17 EM-karsinnoissa. 2005-ikäluokan katsastus aloitetaan maajoukkueen katsastusleirillä 19.-22.3.2019 Kuortaneen urheiluopistolla. Leirille on valittu pelaajat alueiden päävalmentajien ja aluevalmentajien katsastuksen perusteella. Maajoukkuekatsastus jatkuu huhtikuun alussa Kuortaneella järjestettävässä C-junioreiden SM-finaaleissa ja syksyn C-ikästen alue-SM-turnauksessa.

Leiri alkaa 19.3. klo 15.00 LT-areenalla Kuortaneen urheiluopistolla varusteiden jaolla ja aloituspalaverilla. Leiri päättyy lounaan jälkeen noin klo 12.30 perjantaina 22.3. Käy urheiluopiston respassa hakemassa ruokakortit ja majoitustilojen avaimet ennen leirin aloitusta areenalla.

Leiri pidetään yläkoululeirinä, eli leirillä järjestetään opetusta päivittäin klo 12-14. Lisäksi jokaiseen päivään on ohjelmaan varattu aikaa omaan opiskeluun. Tee viikosta opiskelusuunnitelma yhdessä opettajasi kanssa. Ota suunnitelma ja opiskeluun tarvittavat kirjat ja muut tarvikkeet leirille mukaan.

Leirillä opiskellaan myös yläkoululeirien valtakunnallista, Olympiakomitean linjausten mukaista oppisisältöä.

Harjoittelussa pääpaino on lentopallossa. Saat leiriltä itsellesi paidat ja shortsit, ota mukaasi muut lajiharjoittelussa tarvittavat henkilökohtaiset välineet: verryttelyasu, kengät, polvisuojat ja juomapullo. Ota mukaasi myös lenkkikengät ja ulkoliikuntaan sopivat vaatteet.

Alle 16-vuotiaan urheilijan henkilötietojen käsittelyä varten Suomen lentopalloliitto tarvitsee huoltajan luvan näiden tietojen käsittelyyn. Täyttäkää lomake netissä ennen leirille tuloa.

Lataa itsellesi myös taustatietolomake, täytä se mielellään tietokoneella ja ota lomake mukaasi leirille.

Ota leirille mukaan myös peseytymisvälineet ja henkilökohtaiset lääkkeet.

Valmentajina leirillä toimivat Janne Heikkinen, Manlio Puxeddu ja Matti Alatalo. Jos sinulle tulee kysyttävää leiriin liittyvistä asioista, voit olla yhteydessä Janne Heikkiseen puhelimitse p. 040 550 3238 tai sähköpostilla janne.heikkinen@lentopalloliitto.fi.

Leirille ilmoittaudutaan Suomisport-sivustolla, suora linkki ilmoittautumiseen tässä.

Leirille kutsutut pelaajat:
Ahonen Arttu KempeLe