EtusivuMaajoukkueetNaisetUutiset

Tapio Kangasniemelle kahden vuoden jatkopesti naisten päävalmentajana

18.12.2019 klo 13:28 | Naisten maajoukkue

Tapio Kangasniemi ja Lentopalloliitto ovat tehneet vuoden 2022 syyskuun loppuun asti ulottuvan jatkosopimuksen naisten maajoukkueen päävalmentajan tehtävästä.

Suomen naisille tiukka lohko Kultaiseen liigaan

17.12.2019 klo 13:50 | Miesten maajoukkue

Suomen naiset kohtaavat ensi kesänä Kroatian, Tshekin ja Slovakian Euroopan Kultaisessa liigassa. Suomen miesten vastustajat Hopeisessa liigassa ovat Azerbaidzhan ja Kroatia.

Kaksi joukkueellista suomalaislentopalloilijoita pelaa ulkomailla

30.09.2019 klo 10:37 | Maajoukkue

Euroopan lentopallosarjat pyörähtävät käyntiin lokakuun aikana. Syksyn EM-kisojen suomalaispelaajista ainakin seitsemän miestä ja kuusi naista pelaa tulevalla kaudella maamme rajojen ulkopuolella.

Serbia uusi naisten lentopallon Euroopan mestaruuden

09.09.2019 klo 09:47 | Kilpailu

Naisten lentopallon EM-lopputurnaus sai ansitsemansa huipennuksen, kun finaaliottelu Turkin ja Serbian välillä venyi viidenteen erään. Turkin Ankarassa huipentuneen turnauksen mestariksi selvisi kahden vuoden takaiseen tapaan Serbia, jonka voittonumerot olivat 13 040 kotikatsojan pettymykseksi 3-2 (21-25, 25-21, 25-21, 22-25, 15-13).

Bulgaria päätti lentisnaisten EM-taipaleen

29.08.2019 klo 19:30 | Maajoukkue

Suomen naisten lentopallomaajoukkueen taival EM-kisoissa 2019 päättyi torstaina 0-3 (14-25, 21-25,19-25)- häviöön Bulgarialle. Suomi sijoittui oman alkulohkonsa viidenneksi eli sen loppusijoitus löytyy väliltä 17-20. Bulgaria jatkaa turnausta lohkokolmosena sunnuntaina Azerbaidžania vastaan Budapestissä Unkarissa ellei Unkari tee Budapestin alkulohkon päätöspelissä jymy-yllätystä Hollannin vähintään 3-1 -kaatamalla.

Uutisarkisto