EtusivuMaajoukkueetNaisetUutiset

Saara Esko palaa naisten lentopallomaajoukkueeseen

15.04.2019 klo 08:05 | Kilpailu

Naisten lentopallomaajoukkue saa upeaan lentopallokesään 2019 mielenkiintoistakin mielenkiintoisemman lisän, kun Suomen kaikkien aikojen naislentopalloilijan tittelistä Riikka Lehtosen kanssa ”kisaava” Saara Esko palaa Suomi-paitaan. Edessähän on Kultaisen liigan lisäksi ensimmäinen EM-lopputurnaus 30 vuoteen syyskuussa Turkissa. Kultainen liiga pelataan 25.5.-22.6. ja EM-kisat 23.8.-8.9.

Kultaisen liigan kotipelien lipunmyynti avattu

01.04.2019 klo 15:10 | Maajoukkue

Miesten ja naisten Kultaisen Euroopan liigan kotipelien lipunmyynti on avattu. Kaikki Suomen kotiottelut pelataan tuplaotteluina eli miehet ja naiset pelaavat samana päivänä samassa paikassa. Kuusi huikeaa ottelua tarjolla Tampereella, Hämeenlinnassa ja Mikkelissä.

Kultaisen liigan pelit Tampereella, Hämeenlinnassa ja Mikkelissä

15.03.2019 klo 14:12 | Maajoukkue

Kultaisen Euroopan liigan ottelut touko-kesäkuussa pelataan Tampereella, Hämeenlinnassa ja Mikkelissä. Kaikki Suomen kotiottelut pelataan tuplaotteluina eli miehet ja naiset pelaavat samana päivänä samassa paikassa.

Kasper Vuorinen naisten maajoukkueen kakkosvalmentajaksi

21.02.2019 klo 11:57 | Maajoukkue

Naisten maajoukkueen kakkosvalmentajaksi on valittu Kasper Vuorinen. Raision Loimun passarina Mestaruusliigassa pelaava Vuorinen on opiskellut valmennusta Jyväskylän yliopistossa ja on hakenut valmennusoppia myös ulkomailta.

Maailmanmestari Serbia arvottiin Suomen naisten alkulohkoon EM-kisoissa

23.01.2019 klo 15:05 | Maajoukkue

Suomen naiset arvottiin Ankarassa, Turkissa pelattavaan alkulohkoon lentopallon EM-kisoissa. Lohkon kovin maa on viime syksynä maailmanmestaruuden voittanut Serbia. Muut maat ovat isäntämaa Turkki, Bulgaria, Ranska ja Kreikka.

Uutisarkisto