EtusivuMaajoukkueetNaisetUutiset

Tapio Kangasniemi: Naisten MM-kisat olivat hakkurien ilotulitusta

25.10.2018 klo 14:17 | Maajoukkue

Suomen naisten päävalmentaja Tapio Kangasniemi seurasi naisten MM-kisoja paikan päällä Japanissa. Hän on kirjoittanut kisoista blogin, jossa toteaa mm. että kisat jäävät historiaan erityisesti kovista hakkureista ja takakentän 1- ja 6-paikan hyökkäyksistä, joita naisten lentopallossa ei tässä mittakaavassa ole vielä ennen nähty.

Tammikuun EM-karsintapelit Mikkelissä ja Hämeenlinnassa

22.10.2018 klo 08:18 | Maajoukkue

Lentopallon miesten EM-karsintojen ratkaisupeli Suomi-Tanska pelataan Mikkelissä loppiaissunnuntaina 6. tammikuuta. EM-kisoihin jo paikkansa varmistanut Suomen naisten maajoukkue puolestaan pelaa viimeisen karsintaottelunsa Hämeenlinnassa keskiviikkona 9.1.

Lentisnaiset upeasti EM-kisoihin!

25.08.2018 klo 20:47 | Maajoukkue

Suomen naisten lentopallomaajoukkue varmisti paikkansa ensi syksyn EM-kisoihin kaatamalla lauantaina Uumajassa Ruotsin komeasti erin 0-3 (14–25, 25–27, 19–25).

Lentisnaiset haluavat sinetin EM-paikalle Uumajassa

25.08.2018 klo 09:58 | Maajoukkue

Suomen naisten lentopallomaajoukkue pelaa lauantain vierasottelussa Ruotsia vastaan paikasta ensi syksyn EM-kisoihin.

Suomelle makea voitto Ruotsista naisten EM-karsinnoissa

22.08.2018 klo 20:19 | Maajoukkue

Suomen naiset ottivat jo kolmannen voittonsa lentopallon EM-karsinnoissa kukistamalla Ruotsin 3-1 Helsingin jäähallissa. Vaikean ensimmäisen erän jälkeen ote piti ja erät tulivat Suomelle 20-25, 25-15, 26-24 ja 25-14.

Uutisarkisto