EtusivuMaajoukkueetNaisetUutiset

Naisten lentopallomaajoukkue leireilee heinäkuussa - luvassa myös kolme maaottelua Virossa

25.06.2020 klo 13:48 | Beach volley

Toiseen perättäiseen EM-lopputurnaukseensa ensi syksynä tähtäävä naisten lentopallomaajoukkue aloittaa oman leirityksensä 11. heinäkuuta ja jatkaa sitä tiiviisti kuunvaihteeseen. Luvassa on kaksi leiriä: ensin tutusti Kuortaneella ja perään toinen lentopallohullun Kyyjärven maisemissa. Lisäksi maajoukkue pelaa leiripätkän päätteeksi Virossa kolme maaottelua.

Naisten lentopallon EM-karsinnat siirtyvät tammikuulle

09.06.2020 klo 12:44 | Beach volley

Naisten lentopallon EM-karsinnat siirtyvät pelattavaksi tämän vuoden alkusyksystä ensi vuoden tammikuulle. Euroopan Lentopalloliitto CEV teki päätöksen asiasta tiistaina.

Euroopan liigat peruttu ja EM-kisojen siirtoa harkitaan

23.04.2020 klo 19:33 | Miesten maajoukkue

Euroopan lentopalloliitto CEV on päättänyt, että Euroopan Kultaiset ja Hopeiset liigat on tältä kaudelta peruttu ja Euroopan cupien loppupelejä ei pelata. Loppukesän EM-karsintapelit saatetaan siirtää tammikuulle. Mahdollista on myös siirtää vuoden 2021 EM-kisoja, joissa Suomi järjestää yhden miesten alkulohkoista Tampereella.

Tapio Kangasniemi nimesi naisten maajoukkueen haastavaan kauteen

01.04.2020 klo 10:39 | Naisten maajoukkue

Suomen naisten maajoukkue lähtee haastavasta tilanteesta valmistautumaan kohti elo-syyskuun EM-karsintoja. Päävalmentaja Tapio Kangasniemi on nimennyt 28 pelaajan ryhmän, mutta maajoukkueen leirityksen aloittaminen on koronavirusepidemian takia vielä suuri kysymysmerkki.

Kultainen ja Hopeinen liiga sekä beach volleyn olympiakarsinnat lykkääntyvät myöhemmäksi

17.03.2020 klo 11:40 | Beach volley

Euroopan Lentopalloliitto CEV on päättänyt lykätä kaikki kevään lentopallotapahtumat tulevaisuuteen. Lykkäys koskee Euroopan Kultaista ja Hopeista liigaa, Euroopan cupien loppuratkaisuja, nuorten EM-karsintoja ja beach volleyn olympiakarsintoja eli Continental Cupia.

Uutisarkisto