EtusivuMaajoukkueetNaisetUutiset

Suomen miehet ja naiset taistelevat taas Kultaisessa liigassa

13.12.2018 klo 15:56 | Maajoukkue

Suomen vastustajat ensi kesän Kultaisessa Euroopan liigassa tulevat pääosin Itä-Euroopasta. Miesten lohkoon tulivat Tshekki, Ukraina ja Valko-Venäjä ja naisten lohkoon Valko-Venäjä, Azerbaidzhan ja Espanja. Lohkot ja otteluohjelmat päätettiin torstaina Luxembourgissa.

Lauri Hakala Olympiakomitean palvelukseen

12.12.2018 klo 13:40 | Maajoukkue

Lentopallovalmentaja Lauri Hakala, 36, on valittu Olympiakomitean Huippu-urheiluyksikön joukkuepelien lajiryhmävastaavaksi.

Olympiakomitealta 460 000 euroa tehostamistukea

30.11.2018 klo 14:29 | Beach volley

Suomen Olympiakomitean Huippu-urheiluyksikkö (HUY) on julkaissut kesälajien tukipäätökset vuodelle 2019. Lentopallo sai tehostamistukea 380 000, beach volley 70 000 ja istumalentopallo 10 000 euroa.

Anna lahjaksi elämys – EM-karsintojen liput nyt myynnissä

29.11.2018 klo 13:48 | Maajoukkue

Mitäpä jos tänä vuonna antaisitkin joululahjaksi tavaran sijasta elämyksen! Tammikuussa upeita elämyksiä nimittäin on tarjolla, kun Suomen miehet ja naiset pelaavat jännittävät EM-karsintaottelunsa Mikkelissä ja Hämeenlinnassa.

Tapio Kangasniemi: Naisten MM-kisat olivat hakkurien ilotulitusta

25.10.2018 klo 14:17 | Maajoukkue

Suomen naisten päävalmentaja Tapio Kangasniemi seurasi naisten MM-kisoja paikan päällä Japanissa. Hän on kirjoittanut kisoista blogin, jossa toteaa mm. että kisat jäävät historiaan erityisesti kovista hakkureista ja takakentän 1- ja 6-paikan hyökkäyksistä, joita naisten lentopallossa ei tässä mittakaavassa ole vielä ennen nähty.

Uutisarkisto