EtusivuMaajoukkueetMiehetUutiset

Miesten EM-kisojen fani-ilta maanantaina 16.9.

20.08.2019 klo 18:00 | Maajoukkue

Finfanteam järjestää yhdessä Lentopalloliiton ja Aikamatkojen kanssa suomalaisten ikioman fani-illan maanantaina 16.9. Ljubljanassa Arena Stožicen fanialueella aivan miesten EM-kisojen pelihallin vieressä.

Miesten EM-kisojen maajoukkueryhmä nimetty

20.08.2019 klo 14:03 | Maajoukkue

Päävalmentaja Joel Banks on nimennyt 16 pelaajan ryhmän, joka aloittaa torstaina Kuortaneella valmistautumisen 12.-29. syyskuuta pelattaviin miesten EM-kisoihin.

Kanada päätti lentismiesten olympiakarsinnat tappioon

11.08.2019 klo 12:26 | Kilpailu

Suomen miesten lentopallomaajoukkue jäi voitoitta Ningbon olympiakarsinnoissa Kiinassa, kun Kanada voitti Joel Banksin valmentaman joukkueen sunnuntain päätöspelissä 0-3 (19-25, 24-26, 20-25). Aiemmin Kiinan voitti Suomen 3-1 ja Argentiina samoin lukemin. Tokion olympiapaikan kohtalo NIngbon lohkossa ratkeaa turnauksen päätösottelussa Argentiina - Kiina, jossa Argentiina tarvitsee kaksi erävoittoa turnausvoittoon ja kisalippuun. Kanada sijoittuu turnauksessa toiseksi tai kolmanneksi iltapelistä riippuen.

Lentopallomiehet esittivät kesän parastaan Argentiinaa vastaan

10.08.2019 klo 12:57 | Kilpailu

Kohti Tokion olympiapaikkaa etenevä Argentiina joutui lauantaina tiukoille Suomen kanssa miesten lentopallon olympiakarsinnassa Ningbossa Kiinassa. Suomi oli piinata perjantaina makealla Kanada-voitolla turnauksen aloittaneen eteläamerikkalaisryhmän viidenteen erään, mutta viimeinen rutistus jäi puuttumaan. Argentiina kuittasi lopulta kisalipun jälleen lähemmäksi erin 1-3 (17-25, 18-25, 25-21, 24-26).

Isäntämaa Kiina rutisti voiton olympiakarsintojen avauksessa

09.08.2019 klo 14:09 | Kilpailu

Miesten lentopallomaajoukkueen unelma Tokion olympiapaikasta Kiinan olympiakarsintaturnauksesta sai kolhun avauspelissä perjantaina. Isäntämaa rutisti erityisesti puolustuksessa tarvittavat pisteet edukseen ja vei voiton Beilunissa Ningbossa 1-3 (22-25, 25-21, 22-25, 23-25).

Uutisarkisto