EtusivuMaajoukkueetMiehetUutiset

Miesten lentopallomaajoukkue palaa hikoilemaan yhdessä - Banksin ensimmäinen leiriryhmä valittu

24.06.2020 klo 20:19 | Beach volley

Ensi vuoden EM-kotikisoihin tähtäävä miesten lentopallomaajoukkue pääsee takaisin ”sorvin ääreen” tulevana tiistaina, kun päävalmentaja Joel Banksin kutsuma leiriryhmä kokoontuu Kuortaneen urheiluopistolle kymmeneksi päiväksi. Miesten EM-kisojen yksi lohkoista pelataan Tampereella syyskuussa 2021 ja tavallaan tulevat kaksi leiriä ovat maajoukkueelle oikea startti tätä tapahtumaa kohden.

Euroopan liigat peruttu ja EM-kisojen siirtoa harkitaan

23.04.2020 klo 19:33 | Miesten maajoukkue

Euroopan lentopalloliitto CEV on päättänyt, että Euroopan Kultaiset ja Hopeiset liigat on tältä kaudelta peruttu ja Euroopan cupien loppupelejä ei pelata. Loppukesän EM-karsintapelit saatetaan siirtää tammikuulle. Mahdollista on myös siirtää vuoden 2021 EM-kisoja, joissa Suomi järjestää yhden miesten alkulohkoista Tampereella.

Joel Banks nimesi miesten lentopallomaajoukkueen ison ryhmän - treenisuunnitelmat täysin uusiksi

27.03.2020 klo 16:42 | Kilpailu

Miesten lentopallomaajoukkueen päävalmentaja Joel Banks on yhdessä apuvalmentaja Sami Kurttilan kanssa tehnyt pitkin talvea tiukasti töitä pelaajatatarkkailussa tulevaisuutta ajatellen. Perjantaina päävalmentajalla oli valmiina 33 pelaajan suuruinen ns. ison ryhmän pelaajalista. Katseita on jo vahvasti suunnattu monellakin tavoin ensi vuoden osittain kotimaassa pelattaviin miesten EM-kisoihin.

Joel Banks muodostaa isoa maajoukkueryhmää loppukesälle

23.03.2020 klo 14:04 | Miesten maajoukkue

Koronavirustilanne on pistänyt täysin uusiksi lentopallon miesten maajoukkueen tämän kauden ohjelman. Kevään ja alkukesän leirit ja ottelut on peruttu. Päävalmentaja Joel Banks valmistautuu jo loppukesään ja muodostaa parhaillaan isoa maajoukkueryhmää.

Kultainen ja Hopeinen liiga sekä beach volleyn olympiakarsinnat lykkääntyvät myöhemmäksi

17.03.2020 klo 11:40 | Beach volley

Euroopan Lentopalloliitto CEV on päättänyt lykätä kaikki kevään lentopallotapahtumat tulevaisuuteen. Lykkäys koskee Euroopan Kultaista ja Hopeista liigaa, Euroopan cupien loppuratkaisuja, nuorten EM-karsintoja ja beach volleyn olympiakarsintoja eli Continental Cupia.

Uutisarkisto