EtusivuMaajoukkueetMiehetUutiset

Joel Banks nimesi miesten lentopallomaajoukkueen ison ryhmän - treenisuunnitelmat täysin uusiksi

27.03.2020 klo 16:42 | Kilpailu

Miesten lentopallomaajoukkueen päävalmentaja Joel Banks on yhdessä apuvalmentaja Sami Kurttilan kanssa tehnyt pitkin talvea tiukasti töitä pelaajatatarkkailussa tulevaisuutta ajatellen. Perjantaina päävalmentajalla oli valmiina 33 pelaajan suuruinen ns. ison ryhmän pelaajalista. Katseita on jo vahvasti suunnattu monellakin tavoin ensi vuoden osittain kotimaassa pelattaviin miesten EM-kisoihin.

Joel Banks muodostaa isoa maajoukkueryhmää loppukesälle

23.03.2020 klo 14:04 | Miesten maajoukkue

Koronavirustilanne on pistänyt täysin uusiksi lentopallon miesten maajoukkueen tämän kauden ohjelman. Kevään ja alkukesän leirit ja ottelut on peruttu. Päävalmentaja Joel Banks valmistautuu jo loppukesään ja muodostaa parhaillaan isoa maajoukkueryhmää.

Kultainen ja Hopeinen liiga sekä beach volleyn olympiakarsinnat lykkääntyvät myöhemmäksi

17.03.2020 klo 11:40 | Beach volley

Euroopan Lentopalloliitto CEV on päättänyt lykätä kaikki kevään lentopallotapahtumat tulevaisuuteen. Lykkäys koskee Euroopan Kultaista ja Hopeista liigaa, Euroopan cupien loppuratkaisuja, nuorten EM-karsintoja ja beach volleyn olympiakarsintoja eli Continental Cupia.

Joonas Jokelalla upea viikonloppu Sveitsin pelikentillä

24.02.2020 klo 16:41 | Miesten maajoukkue

Lausanne UC:n hakkuri Joonas Jokela sai nautiskella kahdesta tärkeästä voittopelistä Sveitsissä viikonloppuna. Lauantaina Lausanne voitti Chenois Geneven Sveitsin liigan 2. puolivälieräottelussa ja sunnuntaina Lausanne selvitti välieristä tiensä Sveitsin cupin finaaliin.

Suomen naisille tiukka lohko Kultaiseen liigaan

17.12.2019 klo 13:50 | Miesten maajoukkue

Suomen naiset kohtaavat ensi kesänä Kroatian, Tshekin ja Slovakian Euroopan Kultaisessa liigassa. Suomen miesten vastustajat Hopeisessa liigassa ovat Azerbaidzhan ja Kroatia.

Uutisarkisto