EtusivuMaajoukkueetMiehetUutiset

Haapakoskella värikäs startti Kyproksella

19.10.2019 klo 13:48 | Maajoukkue

Suomalaispassari jätti pelinjälkeiset poikapainit tällä kertaa väliin.

Kaislasalolla voitokas sarja-avaus Belgiassa

17.10.2019 klo 06:59 | Maajoukkue

Samuli Kaislasalon edustama Lindemans Aalst aloitti Belgian lentopalloliigan 3-0 (25-21, 25-21, 25-22) -voitolla BDO Haasrode Leuvenia vastaan.

Suomi Banksin johdolla kohti vuoden 2021 EM-kisoja

02.10.2019 klo 18:08 | Miesten maajoukkue

Suomen miesten lentopallomaajoukkue käynnistää Joel Banksin johdolla kahden vuoden projektin kohti vuoden 2021 EM-kisoja. Päävalmentaja Joel Banksin keväällä solmittu sopimus on 2,5-vuotinen ja siinä oli molemminpuolinen irtisanomismahdollisuus käytyjen EM-kisojen jälkeen. Sekä Lentopalloliitto että Joel Banks ovat sitoutuneet yhteistyön jatkumiseen.

Kaksi joukkueellista suomalaislentopalloilijoita pelaa ulkomailla

30.09.2019 klo 10:37 | Maajoukkue

Euroopan lentopallosarjat pyörähtävät käyntiin lokakuun aikana. Syksyn EM-kisojen suomalaispelaajista ainakin seitsemän miestä ja kuusi naista pelaa tulevalla kaudella maamme rajojen ulkopuolella.

Vahva Ranska kesti Suomen hyvän taisteluvireen

21.09.2019 klo 23:20 | Miesten maajoukkue

Suomi taisteli hienosti EM-kisojen yhden mitalisuosikin Ranskan kanssa, mutta isäntäjoukkue vei jatkopaikan puolivälieriin voittamalla Nantes’ssa lauantai-iltana pelatun ottelun 3-0 (25-16, 25-23, 25-21).

Uutisarkisto