EtusivuMaajoukkueetMaajoukkuerippikoulu

Maajoukkuerippikoulu

Maajoukkuerippikoulun pelaajat valitaan C-nuorten alue SM-turnauksen perustellaa (poikkeuksen voi muodostaa sairas tai loukkaantunut pelaaja, kuka tunnetaan). Alue SM-turnauksen yhteydessä muodostetaan maajoukkueryhmä, joka koostuu 24 parhaasta tyttö- ja poikapelaajasta. Tälle ryhmälle annetaan mahdollisuus ilmoittautua maajoukkuerippikouluun. Ilmoittautuneiden ja kauden aikana annettujen näyttöjen perustella valitaan maajoukkuerippileirille 16 tyttöä ja 16 poikaa.

HUOM! Jos et jostain syystä voi osallistua maajoukkuerippileirille, täytä kuitenkin alla oleva hakulomake ja laita perusteltu syy, miksi et tällä kertaa voi osallistua leirille.

Maajoukkuerippikoulun sisältö:

• Maajoukkuerippikoulu antaa mahdollisuuden seurakunnan antaman opetuksen ohessa päivittäisiin maajoukkuevalmentajien ohjaamiin harjoituksiin (n. 4 tuntia /vrk), jotka sisältävä laji- ja oheisharjoitteita.
  • Maajoukkuerippikoulun vastuullisena pastorina toimii Liikuntapappi Ida Hellemaa (040 5481 108, liikuntapappi@kuortane.com), joka toimii yhteistyössä Kuortaneen seurakunnan ja lajivalmentajien kanssa.
  • Rippikoulun konfirmaatio pidetään Kuortaneella sunnuntaina 11.7.2021.

Hakeminen:

Maajoukkuerippikouluun hakeminen tapahtuu 15.10.2020 mennessä alla olevalla lomakkeella. Hakijoista valitaan 16 parasta tyttöä ja 16 parasta poikaa maajoukkuerippikouluun. Valituille ilmoitetaan valinnasta henkilökohtaisesti.

Maajoukkuerippikoulun hinta:

Maajoukkuerippikoulun hinta on 670€ (tarkentui 21.9.2020). Hinnasta on suoritettava 150€ ennakkomaksuna 15.11.2020 mennessä ennakkolaskulla, joka tulee valituille sähköpostiin. Loppusumma on maksettava 30.4.2021 mennessä (ennakkolaskut lähetetään kutsun ohessa).

Maksueristä voi neuvotella suoraan Aila Rantamäen kanssa (puh. 06-516 6227, aila.rantamaki@kuortane.com).

Lisätietoja:

Tapio Kangasniemi