EtusivuMaajoukkueetMaajoukkuerippikoulu

Maajoukkuerippikoulu

Maajoukkuerippikoulun pelaajat valitaan C-nuorten alue SM-turnauksen perustella (poikkeuksen voi muodostaa sairas tai loukkaantunut pelaaja, kuka tunnetaan). Alue SM-turnauksen yhteydessä muodostetaan maajoukkueryhmä, joka koostuu 24 parhaasta tyttö- ja poikapelaajasta. Tälle ryhmälle annetaan mahdollisuus ilmoittautua maajoukkuerippikouluun. Ilmoittautuneiden ja kauden aikana annettujen näyttöjen perustella valitaan maajoukkuerippileirille 16 tyttöä ja 16 poikaa.

HUOM! Jos et jostain syystä voi osallistua maajoukkuerippileirille, täytä kuitenkin alla oleva hakulomake ja laita perusteltu syy, miksi et tällä kertaa voi osallistua leirille.

Maajoukkuerippikoulun sisältö:

• Maajoukkuerippikoulu antaa mahdollisuuden seurakunnan antaman opetuksen ohessa päivittäisiin maajoukkuevalmentajien ohjaamiin harjoituksiin (n. 4 tuntia /vrk), jotka sisältävä laji- ja oheisharjoitteita.
  • Maajoukkuerippikoulun vastuullisena pastorina toimii Liikuntapappi (liikuntapappi@kuortane.com), joka toimii yhteistyössä Kuortaneen seurakunnan ja lajivalmentajien kanssa.
  • Rippikoulun konfirmaatio pidetään Kuortaneella torstaina 23.6.2022.

Hakeminen:

Maajoukkuerippikouluun hakeminen tapahtuu 15.10.2021 mennessä alla olevalla lomakkeella. Hakijoista valitaan 16 parasta tyttöä ja 16 parasta poikaa maajoukkuerippikouluun. Valituille ilmoitetaan valinnasta henkilökohtaisesti.

Maajoukkuerippikoulun hinta:

Maajoukkuerippikoulun hinta on 690€.

Maksueristä voi neuvotella suoraan Aila Rantamäen kanssa (puh. 06-516 6227, aila.rantamaki@kuortane.com).

Lisätietoja:

Tapio Kangasniemi