EtusivuMaajoukkueetIstumalentopalloUutiset

Suomi kuudes istumalentopallon EM-kisoissa

20.07.2019 klo 14:22 | Istumalentopallo

Suomi päätti EM-kisaturnauksensa selvään 0-3 (10-25, 9 -25, 15-25) voittoon Unkarista. Sijoitusottelusarjassa (sijat 5-9) Suomi hävisi yhden ottelun Sloveniaa vastaan ja voitti sarjan loput ottelut Kroatiaa, Iso-Britanniaa sekä Unkaria vastaan. Suomi sijoittui lopulta EM-kisoissa kuudenneksi.

Suomen istumalentopallojoukkueella voitokas päivä EM-kisoissa

19.07.2019 klo 21:36 | Istumalentopallo

Suomi voitti molemmat päivän sijoitusottelunsa istumalentopallon EM-kisoissa Budapestissa. Päivän ensimmäisessä ottelussaan Suomi kohtasi Kroatian, jonka Suomi voitti suoraan 0-3 (25-27, 15-25, 17-25). Päivän toisessa ottelussa vastaan asettui jo alkulohkosta tuttu vastustaja Iso-Britannia, josta Suomi nappasi selkeän 3-0 (25-16, 25-11, 25-8) voiton.

Naisten istumalentopallojoukkue taipui Saksalle puolivälierässä – pelit jatkuvat sijoitusotteluissa

18.07.2019 klo 22:19 | Istumalentopallo

Suomi taisteli hyvin Saksaa vastaan puolivälieräottelussa mutta taipui lopulta 3-0 (25-10, 27-25, 25-21). Tappio tarkoitti sitä, että Suomen pelit jatkuvat sijoituspeleissä sijoista 5-9, jotka pelataan yksinkertaisena sarjana. Suomi pelaa sijoitusotteluissa Sloveniaa, Kroatiaa, Iso-Britanniaa ja Unkaria vastaan.

Italia nappasi selvän voiton Suomen istumalentopallojoukkueesta

17.07.2019 klo 22:23 | Istumalentopallo

Suomi pelasi istumalentopallon EM-kisojen viimeisen alkulohko-ottelunsa Italiaa vastaan, joka oli Suomea parempi selkein luvuin 3-0 (25-14, 25-5, 25-22).

Ukraina liian kova vastus Suomen istumalentopallojoukkueelle

16.07.2019 klo 08:00 | Istumalentopallo

Suomi kohtasi alkulohkon kolmannessa ottelussaan Ukrainan, joka osoitti vahvuutensa voittaen ottelun luvuin 3-0 (25-15, 25-17, 25-19).

Uutisarkisto