EtusivuLentopalloliittoHenkilökunta

Sähköpostit pääsääntöisesti muotoa: etunimi.sukunimi@lentopalloliitto.fi

Olli-Pekka Karjalainen, toimitusjohtaja
Puh. 040 754 5109
• Liiton toiminnan johtaminen ja kehittäminen, talous, markkinointi ja myynti, urheilutoiminta, Mestaruusliiga, aluetoiminta, yhteistyösopimukset, liikuntapolitiikka ja yhteydenpito sidosryhmiin.

Tea Kinnunen, Talous- ja hallintopäällikkö
Puh. +358 40 7315410
tea.kinnunen(at)lentopalloliitto.fi

KILPAILU- ja SEURATOIMINTAYKSIKKÖ

Jari Lankinen, Yksikönpäällikkö
Puh. 040 131 2454
• Aikuisten, nuorten ja mastersien sarjatoiminta, seurasiirrot, pelaajalainat ja kaksoisedustukset, farmisopimusten ja seuraedustusten käsittely, Suomen Cup, Power Cupin kilpailupäällikkö. Yksikön hallinnolliset tehtävät

Pertti Kulluvaara, Ohjaajakoulutuskoordinaattori
Puh. 044 0806 605

• Ohjaajakoulutuksen koordinointi, valmentajien ja ohjaajien osaamisen kehittäminen, koulutusverkoston rakentaminen. Vastaa myös koulutussisältöjen rakentamisesta ja rajapintojen toimivuudesta valmentakoulutuksen ja ohjaajakoulutuksen osalta.

Hanna Kanasuo, Seuratoimintakoordinaattori (vanhempainvapaalla 1.9 saakka)                                                          Puh. 044 906 0196

• Seuratoiminnan kehittäminen ja organisointi. Vastaa koululentiskampanjasta, F-ikäisten toiminnan organisoinnista sekä  muista seuratoiminnan projekteista. Vastaa myös liiton Tähtiseuratoiminnasta.

Kaisu Polso, sarjanhoitaja
Puh. 0400 910 327
• A-C-nuorten SM-sarjojen hoitaminen ja nuorten sarjatoiminnan kehitystyö. Aluesarjojen sarjanhoitaja.

HUIPPU-URHEILU

Joel Banks, miesten päävalmentaja
• Miesten maajoukkueen päävalmentaja.

Tapio Kangasniemi, naisten päävalmentaja
Puh. 046 812 9026
• Naisten maajoukkueen päävalmentaja ja valmennuspäällikkö sekä tyttöjen U17 (04-05) maajoukkueen päävalmentaja. Kangasniemi auttaa Honkasta tyttöjen päivittäisen valmentautumisen toteutuksessa.

XXXXXXXXXXXX, beach volleyn päävalmentaja
Puh:
• Vastuu maajoukkueen ja siinä mukana olevien urheilijoiden harjoitus- ja kilpailutoiminnan suunnittelusta, toteutuksesta ja arvioinnista sekä kokonaisuuden kehittämisestä ympärivuotisesti. Maajoukkuekauden ulkopuolella liiton oman valmennuskeskustoiminnan arkivalmennus ja beach volleyn valmennuslinjaukset. Osallistuminen liiton huippuvalmentajakoulutuksen suunnitteluun.

Toni Vahela, beach volleyn valmennuskeskusvalmentaja
Puh: 040 748 1483
• Beach volleyn valmennuskeskustoiminnan toteutus. Nuorten arvokisaedustajien katsastaminen, valittujen urheilijoiden valmistautumisen organisointi, sekä arvokisojen valmennustoiminnan koordinointi ja toteutus. Beach volleyn alueellisen toiminnan kehittäminen.

Satu Lehto, huippu-urheilukoordinaattori
Puh: 050 595 6163
• Maajoukkueiden toiminnan olosuhteiden suunnittelu, käytännön järjestelyt, hallintotyö ja yhteistyö eri sidosryhmien kanssa. Miesten maajoukkueen joukkueenjohtaja.

VALMENNUSKESKUS

Tapio Kangasniemi, valmennuspäällikkö
Puh. 046 812 9026
• Naisten maajoukkueen päävalmentaja ja valmennuspäällikkö sekä tyttöjen U17 (04-05) maajoukkueen päävalmentaja. Tyttöjen päivittäisen valmentautumisen toteutuksen avustaminen.

Nikolas Buser, valmennuskeskusvalmentaja
• Keskusvalmentaja sekä poikien 03-04-syntyneiden maajoukkueen päävalmentaja.

Daryl Tay, liikunnanohjaajaharjoittelija, valmennuskeskuksen apuvalmentaja
• Apuvalmentaja sekä poikien U20 (01-02), että U18 (03-04) maajoukkueissa. Hän toteuttaa poikien päivittäisen valmentautumisen ikäluokkien päävalmentajien ohjauksessa. Tayn erityisosaaminen on fysiikkavalmennus.

TUKITOIMINNOT

Riia Martinoja, tapahtuma-, markkinointi- ja myyntijohtaja
Puh. 040 555 1597

Toni Flink, tiedottaja
Puh. 040 777 3396
toni.flink (@) gmail.com
• Mestaruusliigan, maajoukkueiden, Euroopan cupien, kv. sarjojen ja beach volleyn tiedotus sekä muut tiedotusprojektit.

Hannu Kakko, huoltopäällikkö
• Varustehuolto, kuljetukset ja ottelutapahtumien rakentaminen.