EtusivuLentopalloliittoHenkilökunta

Sähköpostit pääsääntöisesti muotoa: etunimi.sukunimi@lentopalloliitto.fi

Seppo Siika-aho, toimitusjohtaja
Puh. 050 325 3103
• Liiton toiminnan johtaminen ja kehittäminen, talous, markkinointi ja myynti, yhteistyösopimukset, liikuntapolitiikka ja yhteydenpito sidosryhmiin.

PELAAMINEN

Sami Heikkiniemi, urheilutoiminnan johtaja
Puh. 050 400 7468
• Kilpailutoiminta, aluetoiminta, huippu-urheilu, Kuortaneen valmennuskeskus. Toimitusjohtajan varamies.

ALUETOIMINTA

Harri Paadar, aluepäällikkö, pohjoinen
Puh. 046 813 8010
• Lapin, Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun lentopalloseurojen toiminnan kehittäminen ja seurakoulutuksen koordinointi, valmentajien ja ohjaajien osaamisen kehittäminen, alue- ja maakuntajaostojen asiantuntijana toimiminen. Vastaa alueellaan myös liiton strategisten valintojen ja päätösten toteutumisesta sekä lentopallon edunvalvonnasta ja pelipassimäärien kehittymisestä. Lisäksi Harrin erityisosaamisalue on tietotekniset järjestelmät ja ohjelmistot.

Teemu Niemelä, aluepäällikkö, etelä
Puh. 040 823 6550
• Pääkaupunkiseudun, Uudenmaan, Päijät-Hämeen, Kymenlaakson ja Etelä-Karjalan lentopalloseurojen toiminnan kehittäminen ja seurakoulutuksen koordinointi, valmentajien ja ohjaajien osaamisen kehittäminen, alue- ja maakuntajaostojen asiantuntijana toimiminen. Vastaa alueellaan myös liiton strategisten valintojen ja päätösten toteutumisesta sekä lentopallon edunvalvonnasta ja pelipassimäärien kehittymisestä.

Sini Rönnqvist, aluepäällikkö, lounais
Puh. 050 476 5185
• Varsinais-Suomen, Satakunnan, Pirkanmaan ja Kanta-Hämeen lentopalloseurojen toiminnan kehittäminen ja seurakoulutuksen koordinointi, valmentajien ja ohjaajien osaamisen kehittäminen, aluejaoston asiantuntijana toimiminen. Vastaa alueellaan myös liiton strategisten valintojen ja päätösten toteutumisesta sekä lentopallon edunvalvonnasta ja pelipassimäärien kehittymisestä.

Hanna Kanasuo, aluepäällikkö, lounais
(Äitiyslomalla)

Pertti Kulluvaara, aluepäällikkö, itä, koulutuspäällikkö
Puh. 044 080 6605
• Pohjois-Savon, Etelä-Savon ja Pohjois-Karjalan lentopalloseurojen toiminnan kehittäminen ja seurakoulutuksen koordinointi, valmentajien ja ohjaajien osaamisen kehittäminen, alue- ja maakuntajaostojen asiantuntijana toimiminen. Vastaa alueellaan myös liiton strategisten valintojen ja päätösten toteutumisesta sekä lentopallon edunvalvonnasta ja pelipassimäärien kehittymisestä.
• Lentopalloliiton valmentajakoulutusten kokonaisvastuu.

Katarina Järvinen, aluepäällikkö, länsi
Puh. 044 540 5111
• Pohjanmaan, Etelä-Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Keski-Suomen lentopalloseurojen toiminnan kehittäminen ja seurakoulutuksen koordinointi, valmentajien ja ohjaajien osaamisen kehittäminen, alue- ja maakuntajaostojen asiantuntijana toimiminen. Vastaa alueellaan myös liiton strategisten valintojen ja päätösten toteutumisesta sekä lentopallon edunvalvonnasta ja pelipassimäärien kehittymisestä. Vastaa Koululentiskampanjan toteutumisesta.

KILPAILU

Jari Lankinen, kilpailupäällikkö
Puh. 040 131 2454
• Kilpailutiimin vetäjä. Seurasiirrot, pelaajalainat ja kaksoisedustukset, farmisopimusten ja seuraedustusten käsittely, Suomen Cup, nuorten sarjatoiminta, Power Cupin kilpailupäällikkö, beach volleyn kotimaan kilpailujen kilpailupäällikkö ja taloushallinnon tehtävät. Istumalentopallon naisten maajoukkueen päävalmentaja.

Marja-Leena Vuorinen, kilpailusihteeri
Puh. 010 583 3611
• Aikuisten sarjatoiminta (1- ja 2-sarjat), sarjanhallinta-tulospalveluohjelma, erotuomari- ja masters-toiminta, ottelusiirrot sekä kilpailu-, masters- ja erotuomariryhmän sihteerin tehtävät.

Kaisu Polso, nuorten sarjojen hoitaja
Puh. 0400 910 327
• A-C-nuorten SM-sarjojen hoitaminen ja nuorten sarjatoiminnan kehitystyö.

HUIPPU-URHEILU

Joel Banks, miesten päävalmentaja
• Miesten maajoukkueen päävalmentaja.

Tapio Kangasniemi, naisten päävalmentaja
Puh. 046 812 9026
• Naisten maajoukkueen päävalmentaja ja keskusvalmentaja sekä tyttöjen U17 (04-05) maajoukkueen päävalmentaja. Kangasniemi auttaa Honkasta tyttöjen päivittäisen valmentautumisen toteutuksessa.

Kai Liukkonen, beach volleyn päävalmentaja
Puh: 0500 945 762
• Vastuu maajoukkueen ja siinä mukana olevien urheilijoiden harjoitus- ja kilpailutoiminnan suunnittelusta, toteutuksesta ja arvioinnista sekä kokonaisuuden kehittämisestä ympärivuotisesti. Maajoukkuekauden ulkopuolella liiton oman valmennuskeskustoiminnan arkivalmennus ja beach volleyn valmennuslinjaukset. Osallistuminen liiton huippuvalmentajakoulutuksen suunnitteluun.

Toni Vahela, beach volleyn valmennuskeskusvalmentaja
Puh: 040 748 1483
• Beach volleyn valmennuskeskustoiminnan toteutus. Nuorten arvokisaedustajien katsastaminen, valittujen urheilijoiden valmistautumisen organisointi, sekä arvokisojen valmennustoiminnan koordinointi ja toteutus. Beach volleyn alueellisen toiminnan kehittäminen.

VALMENNUSKESKUS

Tapio Kangasniemi, valmennuskeskusvalmentaja
Puh. 046 812 9026

Pertti Honkanen, valmennuspäällikkö, valmennuskeskusvalmentaja
Puh. 040 726 1676
• Tyttöjen U17 (02-03) maajoukkueen päävalmentaja ja keskusvalmentaja sekä tyttöjen päävalmentaja. Hän vastaa tyttöjen päivittäisen valmentautumisen suunnittelusta ja toteutuksesta sekä toimii 1-sarjassa pelaavan keskusjoukkueen päävalmentajana. Vastuu valmentajakoulutusten sisällöistä sekä kouluttajien valinnoista ja heidän koulutuksesta.

Janne Heikkinen, valmennuskeskusvalmentaja
Puh: 040 550 3238
• Poikien U16 (03-04) maajoukkueen päävalmentaja ja keskusvalmentaja. Toimii Puxeddun ohella poikien päivittäisvalmennuksen toteuttajana.

TUKITOIMINNOT

Riia Martinoja, Power Cupin tapahtumajohtaja
Puh. 040 555 1597
• Rovaniemen Power Cup.

Katri Hoffmann, hallinto- ja tapahtumasihteeri
Puh. 044 569 8324
• Toimisto- ja taloushallinnon sekä tapahtumasihteerin tehtävät.

Mikko Luukkaa, myyntipäällikkö
Puh. 040 514 0480
• Lentopalloliiton myynnin ja tuotteistamisen suunnittelu ja toteutus.

Minna Rastivo, myynti- ja markkinointisuunnittelija
Puh. 050 453 4058
• Lentopalloliiton myynnin ja markkinoinnin suunnittelu ja toteutus, sidosryhmä- ja kumppaniyhteistyö.

Anita Sandell, hallinto- ja seurapalvelusihteeri
Puh. 044 721 3803
• Pelipassit (pelaajat, erotuomarit, mastersit, biitsin pelaajat) sekä aikuisten ja lasten harrastepassit. Suomisport seura- ja käyttäjätuki.

Kimmo Nurminen, tiedotuspäällikkö
Puh. 044 595 8565
• Sisäisen ja ulkoisen viestinnän toteutus ja kehittäminen. Kiilan ja Lentopallokirjan päätoimittaja. Hallituksen sihteeri.

Toni Flink, tiedottaja
Puh. 040 777 3396
toni.flink@gmail.com
• Mestaruusliigan tiedotus ja muut viestintäprojektit. Maajoukkueiden, Euro-cupien sekä kv. sarjojen (naiset) tiedotus. Kiila-lehden toimitus.

Heikki Kiiskinen, tiedottaja
Puh. 040 554 5075
heikki.kiiskinen@gmail.com
• Beach volleyn tiedotus ja muut viestintäprojektit. Maajoukkueiden ja kv. sarjojen (miehet) tiedotus. Kiila-lehden toimitus.

Hannu Kakko, huoltopäällikkö
Puh. 040 557 3466
• Varustehuolto, kuljetukset ja ottelutapahtumien rakentaminen.