EtusivuKilpailuSuomen Cup 2020Uutiset

Suomen Cup

Naisten Suomen Cupin 3. kierroksen ohjelma selvillä

02.11.2020 klo 11:58 | Kilpailu

Naisten Suomen Cupin Final Fourin joukkueet selvitetään 7.11.-2.12. välisenä aikana pelattavissa 3. kierroksen otteluissa Raisiossa, Jyväskylässä, Salossa ja Helsingissä.

Lentopallon Teknikum Suomen Cup uudistuu - Superviikonloppu Tampereella tammikuussa

01.07.2020 klo 14:51 | Beach volley

Lentopallon Suomen Cup on hakenut viime vuosina muotoaan, kuten käytännössä kaikkien muiden palloilulajien cupkilpailut maassamme. Tulevalla kaudella cupkisat huipentuvat Tampereella Kauppi Sports Centerissä järjestettävään Superviikonloppuun, johon liittyy Suomen Cupin Final Four -pelien lisäksi paljon muutakin 29.-31. tammikuuta 2021.

Pääsarjaryhmä linjasi kauden 2020-2021 sarjajärjestelmää

16.04.2020 klo 11:54 | Kilpailu

Lentopalloliiton Pääsarjaryhmä esittää kaudelle 2020-2021 sekä miehille että naisille kolminkertaista runkosarjaa Mestaruusliigaan, josta ensi vuonna ei suoraan pudota alempaan sarjaan. Lisäksi 1-sarjan voittaja voi hakea liigapaikkaa kaudelle 2021-2022. Nouseminen ei kuitenkaan ole automaattinen; sekä sarjassa pysyminen että nouseminen vaatii sen, että seura täyttää liigakelpoisuuskriteerit.

VaLePalle neljäs cupvoitto putkeen

19.01.2020 klo 20:49 | Kilpailu

VaLePa Sastamala Tampere on miesten lentopallon  Finnish Teknikum Cupin (Suomen Cup) mestari 2019. VaLePa löi sunnuntaisessa finaalissa vakuuttavan esityksen myötä Savo Volleyn 3-0 (25-22, 25-22, 25-12). Cupmestaruus oli seuralle kaikkiaan viides ja neljäs perättäinen. VaLePan aiemmat cupmestaruudet ovat vuosilta 2012, 2016, 2017 ja 2018.

LiigaPlokille historian ensimmäinen mestaruus

18.01.2020 klo 22:28 | Kilpailu

Pihtiputaan LiigaPloki nappasi lauantaina seurahistoriansa ensimmäinen mestaruuden, kun se valtasi Finnish Teknikum Cupin (Suomen Cup) naisten lentopallomestaruuden. LiigaPloki kaatoi huimassa yli 2,5 tuntisessa finaalissa kymmenkertaisen cupmestarin LP Viestin 3-2 (17-25, 28-30, 26-24, 25-22, 17-15).

Uutisarkisto