EtusivuKilpailuSuomen Cup 2019Uutiset

Suomen Cup

VaLePalle neljäs cupvoitto putkeen

19.01.2020 klo 20:49 | Kilpailu

VaLePa Sastamala Tampere on miesten lentopallon  Finnish Teknikum Cupin (Suomen Cup) mestari 2019. VaLePa löi sunnuntaisessa finaalissa vakuuttavan esityksen myötä Savo Volleyn 3-0 (25-22, 25-22, 25-12). Cupmestaruus oli seuralle kaikkiaan viides ja neljäs perättäinen. VaLePan aiemmat cupmestaruudet ovat vuosilta 2012, 2016, 2017 ja 2018.

LiigaPlokille historian ensimmäinen mestaruus

18.01.2020 klo 22:28 | Kilpailu

Pihtiputaan LiigaPloki nappasi lauantaina seurahistoriansa ensimmäinen mestaruuden, kun se valtasi Finnish Teknikum Cupin (Suomen Cup) naisten lentopallomestaruuden. LiigaPloki kaatoi huimassa yli 2,5 tuntisessa finaalissa kymmenkertaisen cupmestarin LP Viestin 3-2 (17-25, 28-30, 26-24, 25-22, 17-15).

Neljäs perättäinen VaLePalle vai ensimmäinen pytty Savo Volleylle

17.01.2020 klo 11:04 | Suomen Cup

Miesten Finnish Teknikum Cupin eli Suomen Cupin finaalissa sunnuntaina lyödään yhteen kotimaisessa tähtiloistossa neljättä perättäistä cupin pyttyä hakevan VaLePan ja seurahistorian ensimmäistä mestaruutta hakevan Savo Volleyn kesken.

Naisten Suomen Cupissa vastakkain kestomenestyjä ja ensikertalainen

17.01.2020 klo 09:09 | Suomen Cup

Naisten Suomen Cupin eli Finnish Teknikum Cupin finaalissa lauantaina Kauppi Sport Centerissä Tampereella kohtaavat 2000-luvun kestomenestyjä, 10-kertainen cupmestari LP Viesti ja finaalin ensikertalainen LiigaPloki.

Todellinen lentopallon superviikonloppu Tampereella

16.01.2020 klo 11:04 | Suomen Cup

Kauppi Sport Centerissä Tampereella nähdään lauantaina ja sunnuntaina todellinen lentopallon superviikonloppu. Suomen Cupin finaalien lisäksi Kaupissa on naisten 1-sarjan peli, B-tyttöjen ja F-ikäisten turnaukset, seurapäivät, keskusseurojen ja Mestaruusliigan seurojen sekä aluevalmentajien tapaamiset.

Uutisarkisto