EtusivuKilpailuSuomen Cup 2019

Suomen Cup 2019

Suomen Cupin mahdollinen karsintavaihe tulee pelata 1.9.2019 mennessä.

Karsintavaihe pelataan neljänä kolmen – neljän joukkueen turnauksina (12 -16 joukkuetta). Karsintakierroksen turnauksien voittajat selviävät 1.kierrokselle.

1.kierroksella karsintakierroksen turnausvoittajat (4 kpl) pelaavat yhden ottelun pääsystä toiselle kierrokselle. Ottelut pelataan alemmalla sarjatasolla pelaavan joukkueen kotona. Mikäli joukkueet pelaavat samalla sarjatasolla, arvotaan kotijoukkue. Otteluiden voittajat jatkavat toisella kierroksella. 1.kierroksen ottelut tulee pelata 8.9 mennessä.

Toinen kierros, jolla mukana on 6 liigajoukkuetta ja 2 yläsarjajoukkuetta, pelataan yhtenä otteluna alemmalla sarjatasolla pelaavan joukkueen kotona 17.9.2019 mennessä. Jos joukkueet pelaavat samalla sarjatasolla, arvotaan kotijoukkue.

Puolivälieriin sijoitetaan suoraan liigan neljä parasta joukkuetta kaudelta 2018-2019. Puolivälierissä pelataan 1 ottelu. Vastustajat ja kotietu suoraan puolivälieriin sijoitetuille joukkueille arvotaan. Kotijoukkue maksaa vierasjoukkueen matkakuluja tositteita vastaan max. 500 euroa kulujen tasaamiseksi.

Puolivälieräpelit tulee pelata 30.10.2019 mennessä.

Välierissä pelataan 1 ottelu. Otteluparit ja kotietu arvotaan. Kotijoukkue maksaa vierasjoukkueen matkakuluja tositteita vastaan max. 500 euroa kulujen tasaamiseksi.

Välierät pelataan 29.12.2019.

Finaalitapahtuman järjestelyt kilpailutetaan. Finaalitapahtuma on 18.-19.1.2020.

Järjestäjä maksaa osallistuvien joukkueiden majoitus kustannukset (18 henk., 9*2hh, 1 yö)

Maksut:
Mahdollinen karsintakierros 50€/ottelu (liigajoukkueet eivät mukana) 1. kierros,  puolivälierät, välierät ja finaali 170€/ottelu (liigajoukkueet mukana)

2.kierroksesta eteenpäin cupissa sovelletaan liigansarjamääräyksiä (datavolley)

Ilmoittautuminen päättyy 10.8.2019 klo 23:59

Lisätietoja: