EtusivuKilpailuPelipassitBiitsipassit

Biitsipassit

Aikuisten ja nuorten (U18-, U16- ja U14 -sarjat) virallisissa turnauksissa tulee biitsipassi olla suoritettuna ennen turnausta. Virallisia turnauksia ovat Aikuisten ja Juniorien SM-kiertueen osakilpailut ja finaalit sekä JNBT-kiertueen turnaukset. Masters SM-kisat voi pelata myös kauden aikana hankitulla Kunto- tai Kilpapassilla.

Biitsipassi ovat verkko-ostossa syntymävuoteen sidottu, joten 2003 tai myöhemmin syntynyt pelaaja voi pelata 25 euron biitsipassilla myös aikuisten SM-kiertuetta.

Biitsipassit hankitaan Suomisport -palvelun kautta.

Kaudella 2020-2021 biitsipassi vaihtoehdot ovat seuraavat:

Biitsipassi aikuiset          50,00 €

Biitsipassi nuoret            25,00 €

Biitsin kertapassi aikuiset   25,00 €

Biitsin kertapassi nuoret    10,00 €

Kertapassit ovat voimassa 7 vrk valittuna ajankohtana. Kertapassin voi hankkia vain kerran kauden aikana.

Huom! Lisenssien verkko-ostossa pelaaja valitsee aina ensisijaisesti oman biitsiseuran tai sisälentisseuran, mutta jos pelaajalla ei ole omaa seuraa, hän valitsee 'biitsipassi-seuran'.

Biitsipassi tulee hankkia ennen turnaukseen ilmoittautumista. Ilmoittautuminen turnaukseen välittömästi biitsipassin maksamisen jälkeen, ei onnistu. Biitsipassin maksutietojen siirtyminen tulospalvelujärjestelmään kestää muutamia tunteja.