EtusivuKilpailuPelipassitBiitsipassit

Biitsipassit

Aikuisten ja nuorten (U18-, U16- ja U14 -sarjat) virallisissa turnauksissa tulee biitsipassi olla suoritettuna ennen turnausta. Virallisia turnauksia ovat Aikuisten ja Juniorien SM-kiertueen osakilpailut ja finaalit sekä JNBT-kiertueen turnaukset. Masters SM-kisat voi pelata myös kauden aikana hankitulla Kunto- tai Kilpapassilla.

Biitsipassi ovat verkko-ostossa syntymävuoteen sidottu, joten 2003 tai myöhemmin syntynyt pelaaja voi pelata 25 euron biitsipassilla myös aikuisten SM-kiertuetta.

Biitsipassit hankitaan Suomisport -palvelun kautta.

Kaudella 2021-2022 biitsipassi vaihtoehdot ovat seuraavat:

Biitsipassi PRO                   55,00 €

Biitsipassi KILPA                 45,00€

Biitsipassi HARRASTE       35,00€

Biitsin kertapassi aikuiset   25,00 €

Biitsipassi nuoret            25,00 €

Biitsin kertapassi nuoret    10,00 €

Kertapassit ovat voimassa 7 vrk valittuna ajankohtana. Kertapassin voi hankkia vain kerran kauden aikana.

Huom! Lisenssien verkko-ostossa pelaaja valitsee aina ensisijaisesti oman biitsiseuran tai sisälentisseuran, mutta jos pelaajalla ei ole omaa seuraa, hän valitsee 'biitsipassi-seuran'.

Biitsipassi tulee hankkia ennen turnaukseen ilmoittautumista. Ilmoittautuminen turnaukseen välittömästi biitsipassin maksamisen jälkeen, ei onnistu. Biitsipassin maksutietojen siirtyminen tulospalvelujärjestelmään kestää muutamia tunteja.

Biitsipassi Pro
PRO-passi oikeuttaa pelaamiseen beach volleyn SM-kiertueella ja JNBT-kiertueella (ent. avoin kiertue)

Biitsipassi Kilpa
Kilpa-passi oikeuttaa pelaamiseen JNBT-kiertueella (ent. avoin kiertue) ja JNCT-kiertueella (Jyrki Nurminen Challenger). Passi on mahdollista korottaa Pro-passiksi.

Biitsipassi Harraste
Harraste-passi oikeuttaa pelaamiseen Jyrki Nurminen Challenger-kiertueella. Passi on mahdollista korottaa Kilpa tai Pro-passiksi.
Heti -14.3.2022

Kertapassi, aikuiset (7 vrk)
Kertapassi on voimassa 7 vuorokautta. Passi oikeuttaa pelaamaan kaikissa Lentopalloliiton alaisissa turnauksissa (SM-kiertue, JNBT, JNCT).
Vapaat 7 päivää

TOIMIJALISENSSIT/-PELIPASSIT
Valmentaja- ja toimitsijapassi
Sarjatoiminnassa mukana oleville valmentajille ja ottelutoimitsijoille tarkoitettu passi