EtusivuKilpailuMasters-sarjatSM-kisat ja niihin ilmoittautuminen

Mastersien SM-kisat

Kaikkien ikäluokkien ilmoittautumiset SM-kisoihin päättyy poikkeuksellisesti 31.12. Jälki-ilmoittautuneita voidaan ottaa rajoitetusti mukaan, jos niillä saadaan esim. parempi sarjajärjestelmä aikaiseksi.

Joukkueet ilmoittautuvat Liiton tulospalvelun kautta.  Kun lomake on täytetty ja lähetetty, paluuviestissä tulee LASKU (pdf-muodossa), jossa on viitenumero.  Lasku lähtee myös laskun maksajalle/taloudenhoitajalle, jos sellainen on ilmoittautumislomakkeeseen lisätty. Sarjamaksu tulee maksaa viitenumeroa käyttäen viimeistään ilmoittautumispäivään mennessä.

Kevään 2020 peruuntuneen SM-turnauksen joukkuemaksu hyvitetään 2021 osallistumismaksussa. Tämä joukkueen tulee muistaa merkitä ilmoittautumislomakkeeseen

Laskussa on tilinumero OmaSP FI78 4108 0011 0382 57. Käyttäkää maksettaessa viitenumeroa.

SM-2020 sarjamaksut ovat seuraavat:
M35-70 / N35-45   140,-
M75-84 / N50-75   120,-

Mikäli ette saa laskua, tarkistakaa roskapostilaatikkonne ja jos sitä ei löydy sieltäkään, ottakaa yhteyttä jari.lankinen(at)lentopalloliitto.fi

Lopputurnausten järjestäjien haku 2021

Oletteko kiinnostuneet  järjestämään turnauksen? Tarkista aikataulu, salitilanne ja täytä hakulomake.

Liitto maksaa järjestäjille korvauksena 80 euroa / osallistuva joukkue.

Huom! Mikäli jollekin sarjalle ei löydy järjestäjää, sarjaa ei pelata.
Haku on auki niin kauan kuin aikataululomake on järjestäjän osalta avoin.

2021 kisainfoa!

*Ilmoittautumisaikaa päättyy 31.12.

*Järjestäjällä on oikeus käyttää peleissä aiemmin tuomaritehtäviä hoitaneita pelaajia, joilla ei ole ostettua tuomarilisenssiä, mutta sarjoissa M35,40,45,50 sekä N35 ja 40 tulee olla kortin omaava tuomari välieristä lähtien. Joukkueiden tulee edelleen varautua viheltämään yksi ottelu tai ostamaan itsensä siitä "ulos" 30 euron järjestäjälle maksettavalla korvauksella. Järjestäjiä kehotetaan ottamaan yhteyttä alueidensa tuomarikerhoihin, joille korvaus voidaan maksaa "könttänä" ja jotka hoitavat viheltämisen lisäksi myös ilmoitukset tulorekisteriin.