EtusivuKilpailuMasters-sarjatSM-kisat ja niihin ilmoittautuminen

Mastersien SM-kisat

SM-turnaukset on siirretty elo-syyskuulle

Kaikien ikäluokkien SM-turnaukset on siirretty loppukesään, jolloin toivon mukaan päästään jo saleille.

Lopputurnauksia voi vapaasti hakea hakulomakkeen kautta.

Ilmoittautuminen turnauksiin on myös auki.

Joukkueet ilmoittautuvat Liiton tulospalvelun kautta.  Kun lomake on täytetty ja lähetetty, paluuviestissä tulee LASKU (pdf-muodossa), jossa on viitenumero.  Lasku lähtee myös laskun maksajalle/taloudenhoitajalle, jos sellainen on ilmoittautumislomakkeeseen lisätty. Sarjamaksu tulee maksaa viitenumeroa käyttäen viimeistään ilmoittautumispäivään mennessä.

Kevään 2020 peruuntuneen SM-turnauksen joukkuemaksu hyvitetään 2021 osallistumismaksussa. Tämä joukkueen tulee muistaa merkitä ilmoittautumislomakkeeseen

Laskussa on tilinumero OmaSP FI38 4108 0010 9830 08. Käyttäkää maksettaessa viitenumeroa.

SM-2020 sarjamaksut ovat seuraavat:
M35-70 / N35-45   140,-
M75-84 / N50-75   120,-

Mikäli ette saa laskua, tarkistakaa roskapostilaatikkonne ja jos sitä ei löydy sieltäkään, ottakaa yhteyttä jari.lankinen(at)lentopalloliitto.fi

Lopputurnausten järjestäjien haku 2021

Oletteko kiinnostuneet  järjestämään SM-turnauksen?  Turnausta voit hakeä täytämällä hakulomakeen.

Liitto maksaa järjestäjille korvauksena 80 euroa / osallistuva joukkue.

Lopputurnauksia voi järjestää vuoden 2021 aikana aina syyskuun loppun asti.

Huom! Mikäli jollekin sarjalle ei löydy järjestäjää, sarjaa ei pelata.
Haku on auki niin kauan kuin aikataululomake on järjestäjän osalta avoin.

2021 kisainfoa!

*Ilmoittautumisaikaa päättyy 31.1.

Lopputurnauksia voidaan järjestää vuoden 2021 syyskuun loppuun mennessä

*Järjestäjällä on oikeus käyttää peleissä aiemmin tuomaritehtäviä hoitaneita pelaajia, joilla ei ole ostettua tuomarilisenssiä, mutta sarjoissa M35,40,45,50 sekä N35 ja 40 tulee olla kortin omaava tuomari välieristä lähtien. Joukkueiden tulee edelleen varautua viheltämään yksi ottelu tai ostamaan itsensä siitä "ulos" 30 euron järjestäjälle maksettavalla korvauksella. Järjestäjiä kehotetaan ottamaan yhteyttä alueidensa tuomarikerhoihin, joille korvaus voidaan maksaa "könttänä" ja jotka hoitavat viheltämisen lisäksi myös ilmoitukset tulorekisteriin.