EtusivuKilpailuMasters-sarjatMastersien pelipassit ja luettelointi

Mastersien pelipassit

Masterseilla on oma pelipassi, johon alle 70-vuotias voi halutessaan ostaa vakuutuksen. Voimassaolevalla pelipassilla saa pelata myös mastersien SM-biitsikisat. Pelaaja voi ostaa myös kertapassin, joka on voimassa 7 vuorokautta ostohetkestä.

Sarjoissa M35-70 ja N35-60 pelaajilla tulee olla pelipassi, joka määritellään ko. sivulla >>>

75 vuotta ja sitä vanhempien miesten sekä 65 vuotta ja sitä vanhempien naisten ei tarvitse hankkia pelipassia.  Heidän pelatessaan nuoremmissa sarjoissa passiruutuun kirjoitetaan sana IKÄ.

HUOM!  Vanhimmissa ikäluokissa pelipassi on pelaajan ikään sidottu siten, että miehissä 75 ja naisissa 65 vuotta täyttänyt tai vuonna 2020 täyttävä henkilö ei tarvitse pelipassia pelatessaan niissä nuoremmissa ikäluokissa, joissa pelipassi vaaditaan.
Poikkeuksena sarjassa, johon ei vaadita pelipassia, "alaikäisenä" pelaavan pelaajan ei tarvitse hankkia pelipassia vaikka hänen ikänsä edellyttäisi sitä.

Lisää tietoa pelipasseista ja hinnoista ko. sivuilla >>>

Pelaajien passiluettelon voi joukkueen yhteyshenkilö noutaa/tehdä tulospalvelussa, osoitteessa https://lentopallo.torneopal.fi

Ohjeet luettelon tekoon >>>

Pelaajaluettelointilomake

Jokaiselle SM-kisoihin ilmoittautuneen joukkueen yhdyshenkilölle lähetetään ennen kisoja tyhjä pelaajaluettelointilomake tai linkki mistä lomakkeen voi tulostaa ja johon kaikki kisoihin osallistuvat pelaajat kirjataan.  Tämä luettelo täytetään kahtena kappaleena, joista toinen annetaan turnauksen järjestäjälle kisapaikalla ilmoittauduttaessa ja toinen aina pelin alussa ko. ottelun kirjurille.

Kaksoisedustukset ja seurasiirrot, katso ohjeet ja määräajat >>>