EtusivuKilpailuFinnish Teknikum Cup 2020Uutiset

Finnish Teknikum Cup

VaLePa ja Hurrikaani mukaan Finnish Teknikum Cupin finaaliviikonloppuun

16.01.2021 klo 18:54 | Kilpailu

Lentopallon cupmestaruuksista 2020 taistelevat neljä naisten ja neljä miesten joukkuetta ovat selvillä. Koronapandemian hankaloittamat alkukierrokset saatiin päätökseen lauantaina ja näin Finnish Teknikum Cupin Final4 -joukkueet Tampereen Kauppi Sport Centeriin 29.-31.1. saatiin lopullisesti ratkottua,

Finnish Teknikum Cupin 2020 välierät arvottu

09.01.2021 klo 18:57 | Kilpailu

Lentopallon cupmestaruuksista 2020 pelataan Tampereen Kauppi Sport Centerissä 28.-30.1. Lauantaina arvottiin Final 4 -lopputurnauksen välieräparit. Vielä ennen niitä on muutama aiempien kierrosten ottelu pelattavana.

Finnish Teknikum Cupin Final 4 -arvonta lauantaina

07.01.2021 klo 16:02 | Kilpailu

Lentopallon Cupmestaruudet vuosimallia 2020 ratkaisevan Finnish Teknikum Cupin Final 4 -turnauksen otteluparien arvonta suoritetaan lauantaina. Arvonta näytetään 9.1. klo 18 alkavan naisten Mestaruusliigan ottelunLP Vampula - WoVo erätauolla Ruutu+ -lähetyksessä.

Naisten Finnish Teknikum Cupin 3. kierroksen ohjelma selvillä

02.11.2020 klo 11:58 | Kilpailu

Naisten Finnish Teknikump Cupin Final Fourin joukkueet selvitetään 7.11.-2.12. välisenä aikana pelattavissa 3. kierroksen otteluissa Raisiossa, Jyväskylässä, Salossa ja Helsingissä.

Lentopallon Finnish Teknikum Cup uudistuu - Superviikonloppu Tampereella tammikuussa

01.07.2020 klo 14:51 | Beach volley

Lentopallon Suomen Cup on hakenut viime vuosina muotoaan, kuten käytännössä kaikkien muiden palloilulajien cupkilpailut maassamme. Tulevalla kaudella cupkisat huipentuvat Tampereella Kauppi Sports Centerissä järjestettävään Superviikonloppuun, johon liittyy Suomen Cupin Final Four -pelien lisäksi paljon muutakin 29.-31. tammikuuta 2021.

Uutisarkisto