EtusivuBeach volleyValmennusKisakallion leirit

Kisakallion Biitsiripari 2019

• Tutustumisjakso: 17.-19.5.2019
  • Kesäjakso: 1.-7.7.2019

Rippikoulutuntien, ryhmätöiden ja iltatapahtumien lisäksi leirillä on 1-2 lajitreeniä/päivä. Leirin ohjelmassa on tutustumisjaksolla erilaisia lajiharjoitteita sekä monipuolisia rippikoulutehtäviä. Tutustutaan monipuolisesti myös muihin liikuntalajeihin. Viimeisenä leiripäivänä pidetään konfirmaatio, joka on lyhyt ja ytimekäs (maksimissaan 1,5 h). Beach volley- riparilla Kisakallion ohjaajien lisäksi beach volley-oppia on antamassa ammattivalmentaja. Leirillä on myös isosena beach volleyn pelaajia.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset:

Kisakallion leirit 2018

Kisakallion Urheiluopisto Suomen Lentopallolitto järjestävät yhteistyössä kevään ja kesän useita nuorten beach volley -leirejä sekä muita tapahtumia. Kausi avataan 25.-27. toukokuuta järjestettävällä Juniorien SM-kiertueen (U14 ja U16) turnauksella, jonka yhteydessä pidetään myös valmennuskoulutusta sekä yhteinen illanvietto maajoukkuepelaajien kanssa. Lisätietoja tästä linkistä.

Muita tapahtumia

7.-8.6. U20 EM-kisojen valintaleiri ja 9.-10.6. Avoin turnaus Turussa, joka on osa valintaprosessia
- 19.-22.6. U20 EM-kisojen valmistautumisleiri (liittyy edelliseen)
- 3.-5.7. U18 Talenttileiri
- 23.-24.7. U22 EM-kisojen valmistautumisleiri
- 5.-8.8. U18 EM-kisojen valmistautumisleiri ja 10.-12.8. Jyväskylän SM-lopputurnaus, joka on osa valmistautumisjaksoa

Kaikki tapahtumat on tarkoitettu sekä tytöille että pojille.
Lisätietoja: Toni Vahela - toni.vahela(ät)lentopalloliitto.fi - 040 7481483