EtusivuBeach volleyUutisia

Beach volley -uutisia

Beach volley kiertueet laajenevat

28.11.2020 klo 07:00 | Beach volley

Jyrki Nurminen Beach Volley Oy (JNBV) organisoi yhdessä Lentopalloliiton kanssa kahta beach volleyn kilpasarjaa 2021-2022. Jyrki Nurminen Challenger kiertue luo mallin beach volleyn alasarjoille.

Ahtiainen / Lehtonen viidensiä EM-biitsissä

19.09.2020 klo 15:10 | Beach volley

Niina Ahtiainen ja Riikka Lehtonen pelasivat erinomaisen beach volleyn EM-turnauksen Latvian Jurmalassa sijoittuen lopulta viidenneksi. Turnaus päättyi suomalaiskaksikon osalta lauantaina tappioon puolivälierässä saksalaisille Kim Behrens / Cinja Tillmann 20-22, 18-21.

Ahtiainen / Lehtonen upeasti puolivälieriin EM-biitsissä

18.09.2020 klo 19:10 | Beach volley

Niina Ahtiaisen ässäsyöttö oli täsmälleen oikea tapa käynnistämään perjantain päätteeksi suomalaisjuhlat beach volleyn EM-kisoissa Latvia Jurmalassa. Upeasti päivän molemmissa pudotuspeleissä syöttäneen Ahtiaisen ässä vei hänet ja peliparin Riikka Lehtosen kahdeksan parhaan joukkoon jatkopeleihin lauantaiksi.

Beach volleyn EM-kisapäivä jäi pelaamatta myrskyn takia - perjantaina pyritään jatkamaan

17.09.2020 klo 21:19 | Beach volley

Beach volleyn EM-kisoissa Latvian Jurmalassa ei päästy torstaina pelaamaan syysmyrskyn takia laisinkaan. Myrskytuuli ja vesi teki pelikentät pelikelvottomiksi. Torstain pelit siirtyivät näin pelattavaksi perjantaina, jolloin myös Riikka Lehtosen ja Niina Ahtiaisen pelien on tarkoitus jatkua.

Lehtonen / Ahtiainen taistelivat jatkoon EM-biitsissä

16.09.2020 klo 18:45 | Beach volley

Suomalaispelit jatkuvat torstain pudotuspelivaiheessakin beach volleyn EM-kisoissa Latvian Jurmalassa. Niina Ahtiainen ja Riikka Lehtonen etenivät jatkopeleihin voitettuaan keskiviikkona toisen alkulohkon pelinsä. Anniina Parkkisen ja Ida Sinisalo-Peltosen turnaus päättyi kahteen tappioon alkulohkossa.

Uutisarkisto