EtusivuBeach volleyUutisia

Beach volley -uutisia

Kultainen ja Hopeinen liiga sekä beach volleyn olympiakarsinnat lykkääntyvät myöhemmäksi

17.03.2020 klo 11:40 | Beach volley

Euroopan Lentopalloliitto CEV on päättänyt lykätä kaikki kevään lentopallotapahtumat tulevaisuuteen. Lykkäys koskee Euroopan Kultaista ja Hopeista liigaa, Euroopan cupien loppuratkaisuja, nuorten EM-karsintoja ja beach volleyn olympiakarsintoja eli Continental Cupia.

Sinisalo ja Rantala jälleen viidenneksi maailmankiertueen turnauksessa

14.03.2020 klo 13:15 | Beach volley

Ida Sinisalo ja Anna Rantala ottivat toisen viidennen sijan peräkkäin beach volleyn maailmankiertueella, World Tourilla. Viime viikolla se tuli Guamilta ja nyt Langkawista, Malesiasta. Katja ja Tuuli Metsäkoivu sijoittuivat yhdeksänneksi kuten Guamillakin.

Suomalaisparit selviytyivät jatkopeleihin Langkawissa

13.03.2020 klo 12:59 | Beach volley

Suomalaisparit Ida Sinisalo/Anna Rantala ja Katja Metsäkoivu/Tuuli Metsäkoivu selviytyivät hienosti lauantain jatkopeleihin beach volleyn maailmankiertueen FIVB World Tourin yhden tähden turnauksessa Langkawissa, Malesiassa.

Molemmat suomalaisparit selviytyivät pääsarjaan Langkawissa

12.03.2020 klo 13:04 | Beach volley

Sekä Ida Sinisalo/Anna Rantala että Katja Metsäkoivu/Tuuli Metsäkoivu selviytyivät hienosti pääsarjaan beach volleyn maailmankiertueen FIVB World Tourin yhden tähden turnauksessa Langkawissa, Malesiassa.

Beach volleyn nuorten maajoukkueille uusi toimintamalli

12.03.2020 klo 10:00 | Beach volley

Beach volleyn nuorten (U14-U18) maajoukkueiden toimintamalli on uudistettu. Lentopalloliiton puolesta toiminnasta vastaa valmennuskeskusvalmentaja Toni Vahela. Poikien toiminnan vastuuhenkilö on Heikki Paija (Beach Volley Team Finland Oy). Tyttöjen toiminnan vastuuhenkilö on Jarkko Linnikko (Biitsille.fi).

Uutisarkisto