EtusivuBeach volleyUutisia

Beach volley -uutisia

Kouvola mukaan beach volleyn SM-kiertueelle

04.06.2020 klo 18:27 | Beach volley

Beach volleyn reilun viikon kuluttua Sastamalasta käynnistyvä SM-kiertue saa yhden osakilpailun lisää, kun Kouvola tulee mukaan turnausjärjestäjien joukoon. Kouvolassa pelataan 3.-5. heinäkuuta Kouvolan Lentopalloilijat 57:n järjestämänä.

Beach volleyn juniorikiertue starttaa Sastamalasta ja Jyväskylästä

02.06.2020 klo 09:26 | Beach volley

Beach volleyn junioreiden SM-kiertue järjestetään kesä-elokuun aikana ja Suomen mestarit ratkotaan Tampereella SM-finaaleissa elokuussa. Mukana on kolme tyttöjen ja kolme poikien sarjaa: U14 (2007 ja myöhemmin syntyneet), U16 (2005-2006 syntyneet) ja U18 (2003-2004 syntyneet) ikäluokat.

Biitsin SM-kiertue käyntiin kesäkuun puolivälissä - kovatasoisin koskaan?

27.05.2020 klo 15:49 | Beach volley

Kotimainen beach volleyn SM-kiertue päästään pelaamaan kesällä 2020 4-5 osakilpailun suuruisena. Paremmuutta mietellään kesäkuussa Sastamalassa, heinäkuussa Vantaalla, elokuussa Helsingissä ja SM-mitalit ratkotaan kaiken huipennukseksi elokuun puolessa välissä Tampereella. Lisäksi mahdollisesti yksi lisäturnauskin on vielä luvassa, jos olosuhteet sen sallivat.

Beach volleyn verkkokoulutukset alkavat maanantaina 18.5.

14.05.2020 klo 15:11 | Beach volley

Miesten maajoukkuepelaaja ja valmentaja Jyrki Nurminen sekä miesten maajoukkueen päävalmentaja Jussi Tommola aloittavat beach volleyn verkkokoulutussarjan maanantaina 18.5. vastaanottoteemalla.

Kisakallion Urheiluopistoon voi hakea beach volleyn yläkoululeiritykseen

05.05.2020 klo 09:41 | Beach volley

Beach volleyn pelaajilla on nyt mahdollisuus hakea yläkoululeiritykseen ensi lukukaudelle Kisakallion Urheiluopistoon. Hakuaika päättyy 30.6.

Uutisarkisto