EtusivuBeach volleyUutisia

Beach volley -uutisia

Täysi nelikko Mannisia pääsarjaan - Viikonlopun parit selvillä Kouvolan SM-biitsissä

03.07.2020 klo 20:20 | Beach volley

Kouvolan Käyrälampi korkattiin perjantaina beach volleyn kauden toisen SM-osakilpailun karsintapeleillä. 16 parin pääsarjojen kimppuun käydään lauantaina kello 9 ja mestarit ovat selvillä sunnuntaina kello 17. Perjantain karsinnoissa jaossa oli miesten pääsarjaan kuusi ja naisten pääsarjaan yksi paikka. Ne menivät pareille Joona Manninen / Veli Manninen, Petri Parviainen / Marko Peltonen, Vili Topio / Verneri Vetriö, Henri Tikkanen / Ville-Veikko Savolainen, Kimmo Kekäläinen / Jani Miinalainen ja Miika Manninen / Vili Manninen. Näin kaikki neljä Mannisen veljestä Joona, Veli, Miika ja Vili nähdään pääsarjassa.

Viljamaat hyvillä fiiliksillä Kouvolaan - beach volleyn SM-kiertue jatkuu Kouvolassa

02.07.2020 klo 16:50 | Beach volley

Beach volleyn SM-kiertueen jatkuminen viikonloppuna Kouvolan Käyrälammella on taas hieno mahdollisuus haastajilla iskeä maan kärkiparien kimppuun. Avausturnauksessa miesten finaalissa mukana olleet Saku ja Jarmo Viljamaa saivat hyvän lisäbuustin Sastamalan osakilpailusta.

Lentopallon Teknikum Suomen Cup uudistuu - Superviikonloppu Tampereella tammikuussa

01.07.2020 klo 14:51 | Beach volley

Lentopallon Suomen Cup on hakenut viime vuosina muotoaan, kuten käytännössä kaikkien muiden palloilulajien cupkilpailut maassamme. Tulevalla kaudella cupkisat huipentuvat Tampereella Kauppi Sports Centerissä järjestettävään Superviikonloppuun, johon liittyy Suomen Cupin Final Four -pelien lisäksi paljon muutakin 29.-31. tammikuuta 2021.

Kouvolan Käyrälampi kutsuu beach volley -kiertueen toiseen osakilpailuun ensi viikonloppuna

29.06.2020 klo 17:52 | Beach volley

Beach volleyn SM-kiertueen toinen pysähdyspaikka on ensi viikonloppuna Kouvolan Käyrälammella Kouvolan Lentopalloilijat-57:n järjestämänä. Mukaan on Sastamalan avausosakilpailun tapaan ilmoittautunut mukaan koko maan lajikerma, joten luvassa on todella kovatasoinen tapahtuma.

Kisakallion Urheiluopistoon voi hakea beach volleyn yläkoululeiritykseen

29.06.2020 klo 14:35 | Beach volley

Beach volleyn pelaajilla on mahdollisuus hakea yläkoululeiritykseen ensi lukukaudelle Kisakallion Urheiluopistoon. Huom! Hakuaikaa on jatkettu kuukaudella 30.7.2020 saakka.

Uutisarkisto