EtusivuBeach volleySM-kiertueet ja -turnauksetJNBV-kiertueet

Jyrki Nurminen Beach Tour 2021

Ota kiertueen somet seurantaan!                                                                          jyrki.nurminen@jnbv.fi

Kilpailusäännöt JNBT 2021 -kiertueelle löydät tästä
Kilpailusäännöt JNCT 2021 -kiertueelle löydät tästä

Kesän turnaukset löytyvät täältä

Torneopal - virallinen tiedotuskanava

Beach volley kiertueet laajenevat

Jyrki Nurminen Beach Volley Oy (JNBV) organisoi yhdessä Lentopalloliiton kanssa kahta beach volleyn kilpasarjaa 2021-2022.

Jyrki Nurminen Challenger kiertue luo mallin beach volleyn alasarjoille

-    Kesällä 2020 koronasta huolimatta juuri aloittanut Jyrki Nurminen Beach Tour (ent. Avoin kiertue) onnistui yli odotusten. Käytännössä kaikki turnaukset olivat täynnä ja läpi kauden kaikki halukkaat eivät mahtuneet turnauksiin. Meillä heräsi kysymys, miksi beach volleyssä ei ole virallisia alasarjoja kuten lentopallossa, jos kilpapelaamiselle on näin suuri kysyntä. Siitä syntyi ajatus rakentaa uusi kilpasarja nykyisten sarjojen alapuolelle.

Hienoa, että idea sai kannatusta myös Lentopalloliitossa ja pääsemme rakentamaan kesälle 2021 uutta kiertuetta yhteistyössä. Tavoitteena on, että JNBV-kiertueet ja Lentopalloliiton SM-kiertue ovat tasapainossa keskenään ja mahdollistavat urheilullisen kehittymisen ja pelaajien järkevän siirtymisen kiertueiden välillä. Haluamme edelleen kuunnella järjestäviä seuroja ja pelaajia kiertueiden sääntöjen ja viestinnän kehittämiseksi yhteistyössä Lentopalloliiton kanssa. JNBV-kiertueiden kehittymistä tukee osaltaan myös se, että niiden pääyhteistyökumppanina jatkaa TMR Invest Oy, Jyrki Nurminen toteaa.

Lisätietoja saa luonnollisesti myös sähköpostitse jyrki.nurminen@jnbv.fi.

Lentopalloliiton toimitusjohtaja Olli-Pekka Karjalainen odottaa yhteistyön lisäävän beach volleyn kilpapelaamisen suosiota

-    Kuulemani perusteella viime kesänä alkanut kiertueyhteistyö Lentopalloliiton ja Jyrki Nurminen Beach Volleyn välillä on sujunut erinomaisesti. Odotan, että nyt laajennettu yhteistyö lisää uuden tarjonnan myötä beach volleyn kilpapelaamisen suosiota ja tuo myös ihan suoraan uusia lisenssipelaajia lajin pariin.

Torneopal - virallinen tiedotuskanava

JNBT-facebook ryhmä

JNCT 2021

Kesällä 2021 alkava Jyrki Nurminen Challenger Tour luo mallin beach volleyn alasarjoille.

Kilpailusäännöt JNCT 2021 -kiertueelle löydät tästä ->

Jyrki Nurminen Beach Volley Oy (JNBV) ja Lentopalloliitto ovat sopineet, että ensi kesänä JNBT-kiertueen lisäksi pelataan Jyrki Nurminen Challenger kiertuetta seuraavat kaksi vuotta. JNCT-kiertue on JNBT-kiertueen alasarja, josta saa myös SM-ranking pisteitä ja sille järjestetään oma finaalitapahtuma. SM-kiertueen kaaviopelaajat eivät voi osallistua JNCT turnauksiin. Muuten JNCT-kiertue on avoin kaikille ja sopii loistavasti junioreille ja aktiiviharrastajille, jotka haluavat kehittyä kohti kilpapelaamista.

JNCT Facebook