EtusivuBeach volleyNuorten maajoukkuetoimintaPelaajien tarkkailu ja arvokisavalinnat

Pelaajien tarkkailu ja arvokisat

Harjoitustapahtumat ovat merkittävä osa valmistautumisessa tuleviin arvokisoihin. Valinta edellyttää parilta/pelaajalta osallistumista harjoitustapahtumiin! Valmentajat kiertävät myös kesän aikana turnauksissa tarkkailemassa pelaajia tulevia arvokisavalintoja varten. Turnauksissa pelaajat saavat keskittyä pelaamiseen ja maajoukkuevalmentajat pelaajien tarkkailuun. Palautteet ja keskustelut pelaajien kanssa hoidetaan harjoitustapahtumissa. Meitä saa toki lähestyä myös turnauksissa mutta omalta osaltamme annamme pelaajille ja heidän omille valmentajilleen toimintarauhan turnauksissa ja peleissä.

Arvokisatarkkailussa painopiste on U18 ikäluokassa mutta seuraamme myös U14 ja U16 ikäluokan pelejä, jotta voimme antaa ehdotuksia harjoitusten ja pelin kehittämiseen ajatellen tulevia kilpailutapahtumia.

Näyttöjen antaminen tapahtuu seuraavassa järjestyksessä:

1.    Harjoitustapahtumat (sis. keskustelut pelaajien kanssa)

2.    Kilpailunäytöt (Kaikki turnaukset lasketaan näytöiksi järjestyksessä: Naisten KV-turnaukset, SM-kiertue, avoin-kiertue, juniori-turnaukset….) Turnauksissa tarkkailemme erityisesti pelitapaa, sijoitus ei ole ensisijainen näyttöperuste.