EtusivuBeach volleyNuorten maajoukkuetoiminta

Nuorten maajoukkuetoiminta

Osana beach volley:n valmennusjärjestelmää on rakennettu U14-U18 ikäluokkien maajoukkuetoimintamalli. Maajoukkueryhmiin valitaan ikäluokittain noin kahdeksan urheilijan ryhmiä. Ryhmät toimivat ympäri vuoden. Tavoitteena on tuoda beach volley:n määrätietoinen harjoittelu sekä urheilijaksi kasvaminen yhä useamman nuoren saataville ja tarjota kansainvälisesti vertailukelpoinen valmistautumismahdollisuus U14-ikäluokasta alkaen tähtäimenä U18-ikäluokan EM-kilpailut.

Poikien U14-U18 toiminta järjestetään pääsääntöisesti Helsingissä. Järjestävänä tahona toimii Suomen Beach Volley Oy. Talviajan leirien lajiharjoittelu toteutetaan tiiviissä yhteistyössä Biitsi.fi organisaation kanssa. Kesäajan harjoittelu toteutetaan Biitsi Vantaan kentillä Vantaan Varistossa.

Tyttöjen U14-U18 maajoukkueryhmien leiritystoiminta järjestetään Sastamalan Mouhijärvellä. Järjestävänä tahona toimii Biitsille.fi. Sekä talviharjoittelu- että kesäharjoitteluolosuhteet löytyvät Mouhijärveltä.

Poikien toiminnan vastuuhenkilö on Heikki Paija, 0405454959, heikki.paija@gmail.com

Poikien vastuuvalmentajana toimii Jyrki Nurminen, 0440864280, jyrki.nurminen@jnbv.fi

Tyttöjen toiminnan vastuuhenkilö on Jarkko Linnikko, 0505871732, jlinnikko@gmail.com

Ryhmän valmennuksessa ovat mukana myös Jyri Linnikko ja Mikko Inna.

Pelaajien tarkkailu ja arvokisat, lue lisää

Nuorten maajoukkuesivujen kuvat Antti Saarimaa