Länsi-Suomen alueparlamentti 22.11.2020

Alueparlamentissa 22.11. hyväksyttiin mm. toimintasuunnitelma vuodelle 2021 ja valittiin jaoston jäsenet erovuoroisten tilalle.

D-tehotreenien toinen kierros

Toisen kierroksen D-tehotreenien aiheena on pienpelit, ja miten pienpeleillä valmennetaan lajitaitoja.

Pyrimme omalta osalta pitämään lasten ja nuorten liikuntatoimintaa yllä Koronasta huolimatta.

Akatemiatuen hakeminen kaudelle 2020-2021 Lännen alueella

Lentopalloliiton Lännen alueen akatemiatuki avataan haettavaksi kaudelle 2020-2021.

Tiedote 7.10.2020 - D-nuorten kierros siirtyy

Länsi-Suomen aluejaoston ensisijainen tavoite on turvata jokaisen pelaajan terveys ja huolehtia siitä, että turnauksissa noudatetaan eri viranomaisten ja Lentopalloliiton ohjeistuksia tinkimättä.

Kuluvan viikon aikana tilanne erityisesti Vaasassa on pahentunut siinä määrin, että aluejaosto on päättänyt, ettei D-nuorten kierrosta tulevana viikonloppuna tulla pelaamaan. Kierros siirretään pelattavaksi tämän hetken suunnitelmien mukaan sunnuntaina 1.11., mikäli epidemiatilanne sen turvallisesti sallii. Lue tiedote kokonaisuudessaan täältä.

Nuorten sarjainfo kaudelle 2020-21

Nuorten sarjainfo kaudelle 2020-2021 on lisätty Lännen sivuille. Pääset katsomaan sarjainfon tästä.

Et ole yksin -hanke auttaa

Opiskelupaikkoja ja palveluja lentopalloilijoille

Seurojen turnauskutsut

Pääyhteistyökumppanit