Lännen aluevalmennus 2021 alkaa toukokuussa

C- ja B-ikäisten (2005-2008 syntyneet) Lännen aluejoukkuetoiminta alkaa aluetreeneillä toukokuussa. Tyttöjen massatreenit toteutetaan aluetreeneinä yhdeksänä (9) tapahtumana ja poikien kolmena (3). Nämä aluetreenit on tarkoitettu kaikille pelaajille ja tarkoituksena on erityisesti jatkaa jokaisen pelaajan kehittymistä. Nykyisellä taitotasolla ei ole siis merkitystä vaan kannustamme jokaista vähemmän tai enemmän pelannutta lähtemään aluetreeneihin mukaan.

Lue lisää tiedotteesta.

Lännen sarjatoiminnan kauden 20-21 viimeiset kierrokset lähestyvät!

Minien, D- ja E-ikäisten kauden viimeiset kierrokset pelataan 8.5. ja 15.5. Rajoitusten (toivottavasti) salliessa voidaan turnauksia järjestää jo kokonaisuuksina lohkoittain -  ilman maakunnallisia rajoja.

Alueellisista lopputurnauksista luovutaan. Lue tiedote kokonaisuudessaan oheisesta linkistä.

Aikuisten sarjatoiminta keskeytetään Lännen alueella

Lentopalloliiton Lännen aluejaosto on 9.3. pidetyssä kokouksessaan tehnyt päätöksen keskeyttää Aikuisten sarjatoiminta Lännen alueella.

Tiedote 6.3.2021 Lännen alueen sarjatilanteesta

Pandemiatilanne vaihtelee Lännen alueella. Lue sarjojen tilanne oheisesta tiedotteesta.

LiigaPlokille lentopallon vuoden urheiluteko 2020 -palkinto

Keski-Suomen Urheilugaalassa Keski-Suomen Liikunta ja Lentopalloliiton Keski-Suomen maakuntajaosto palkitsivat LiigaPlokin vuotuisella lentopallon "Urheiluteko 2020" -palkinnolla. LiigaPloki voitti Lentopallon SuomenCupin mestaruuden kaudella 2020. Onnea LiigaPlokille!

Päätös akatemiatukihakemuksiin Lännen alueella

Aluejaosto on pyrkinyt tukemaan vuosittain omalla alueellaan (Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa, Etelä-Pohjanmaa ja Keski-Suomi) toimivia Suomen Olympiakomitean urheiluakatemioita, joissa tarjotaan lentopallon lajivalmennusta. Aluejaosto kokousti asiaan liittyen ja päätti tukea aikaisemman sopimuksen perusteella tukea Etelä-Pohjanmaan urheiluakatemiaa (2 500 €) ja tämän lisäksi Vaasan seudun urheiluakatemiaa (2 500€) ja Jyväskylän urheiluakatemiaa (2 500 €). Tämän lisäksi tuetaan Kalajoki Akatemian lentopallovalmennustoimintaa (500€).

Et ole yksin -hanke auttaa

Opiskelupaikkoja ja palveluja lentopalloilijoille

Seurojen turnauskutsut

Pääyhteistyökumppanit