Kaikki Länsi-Suomen alueen sarjat päättyneet

Suomen Lentopalloliiton Länsi-Suomen alue linjasi tänään kokouksessaan, ettei alueen hoidossa olevia kokonaan pelaamatta tai kesken jääneitä juniorisarjoja jatketa enää tällä kaudella. Samalla todettiin Lentopalloliiton aiempien päätösten mukaisesti kaikkien aikuissarjojen jäävän pelaamatta loppukauden osalta. Virallisia sarjojen loppusijoituksia eikä mitaleita joukkueille jaeta kesken jääneeltä kaudelta.

Lue tiedote kokonaisuudessaan tästä

Myös Lännen alueen F-ikäisten lopputurnaus 28.3. Seinäjoella on peruttu vallitsevan tilanteen vuoksi. Aluejaosto kartoittaa mahdollisuutta järjestää F-ikäisten kauppakeskusturnaus myöhemmin tänä vuonna. Tiedotamme asiasta lisää kun tilanne koronaepidemian osalta selkiytyy.

Et ole yksin -hanke auttaa

Opiskelupaikkoja ja palveluja lentopalloilijoille

Seurojen turnauskutsut

Pääyhteistyökumppanit