Finnish Teknikum Cup 2020 voittajat!

VaLePa                                                                             LP Kangasala

FINNISH TEKNIKUM CUP

Teknikum on Suomen Cupin pääyhteistyökumppani seuraavat kolme vuotta 2019-2021. Finaalien järjestämispaikka on Tampere. Kehittyvä Tampereen kaupunki on viime vuosina ollut mukana monien suurten urheilutapahtumien järjestelyissä. Kolmen vuoden aikana Teknikum, Lentopalloliitto ja VaLePa haluavat yhdessä seurojen kanssa kehittää Suomen Cupin tapahtumaa.

Tavoitteena on rakentaa kestävä pohja tulevaisuuden huipputapahtumalle

Vuonna 2021 Finnish Teknikum Cup pelataan 29.1.-31.1.2021 Tampereen Kauppi Centerissä. Tapahtumaan ei oteta yleisöä vuonna 2020.

Ottelut

Naisten Finaali                     Miesten Finaali

3-0                                               1-3

Perjantai 29.1 Naisten välierät

1-3                                        1-3

Lauantai 30.1 Miesten välierät

2-3                                          1-3

Lisätietoja:
Jari Lankinen jari.lankinen(at)lentopalloliitto.fi
Hanna-Arve Talvitie hanna(at)valepa.fi

Vuodesta 1989 toiminut Teknikum-konserni on yksi merkittävistä polymeeriteknologian osaajista Euroopassa ja vahva pirkanmaalainen teknologia-alan työllistäjä. Teknikum Group on 30 vuoden aikana tukenut lukuisia yhteisöjä, mm. urheiluseuroja, lasten liikuntaa ja kulttuuria. Yritysvastuu ja paikallisten yhteisöjen tukeminen on perheyrityksen ideologiassa kasvaneelle konsernille tärkeää.

Lentopallossa yhteistyö VaLePan kanssa alkoi jo 90-luvun alkupuolella. Vuonna 1995 otettiin käyttöön Teknikum-pistepörssi. Vuosien varrella on ollut monenlaista yhteistyötä. 2000-luvulla VaLePa-legenda Eduard Venski sai Teknikumilta työpaikan. Nykyään hän on Valko-Venäjän lentopalloliiton puheenjohtaja.

Teknikumin arvot ovat Turvallisuus, Ympäristöystävällisyys ja Vilpittömyys. Kansainvälisesti toimiva konserni lähtee mukaan tukemaan lentopallon Suomen cupia ja kannustamaan nuorisoa sekä työikäisiä liikkumiseen. Siksi onkin luontevaa, että Teknikum on Suomen Cupin pääyhteistyökumppanina tukemassa suomalaisen lentopallon kehitystä. Suomen Cupin finaaleissa kamppailevat tämän hetken Suomen parhaat joukkueet ja pelaajat. Tapahtuma on myös esikuva ja innostaja kaikille Suomen lentopallojunioreille. Hyvää joukkuehenkeä tarvitaan sekä urheilussa että työelämässä menestymiseen.

Tapahtumaa Järjestämässä:

Yhteistyökumppanit: