EtusivuValmennus & koulutusValmentajan koulutuspolkuValmentajakerho

Valmentajakerho

Suomen Lentopallovalmentajat – valmentajien kotipesä

Suomen Valmentajat ry on kaikkien urheilulajien valmentajien ja valmentajayhteisöjen valtakunnallinen palvelujärjestö. Yhdistys on aktiivinen vaikuttaja valmentajien osaamista ja asemaa koskevissa asioissa ja on yhteiskunnallisesti arvostettu asiantuntijaorganisaatio.
Suomen Valmentajien toiminta-ajatuksena on edistää valmentajuutta, kouluttaa suomalaisia ja Suomessa toimivia urheiluvalmentajia sekä kehittää valmentajan osaamista ja hyvinvointia tukevia asiantuntijapalveluja. Toimintaa ohjaavat valmentajan arvostusta ja asemaa parantavat arvot: valmentajalähtöisyys, vastuullisuus, yhteisöllisyys, edistyksellisyys ja avoimuus.

Lähde: Suomen Valmentajat

Suomen Valmentajat ry (SUVAL) toimii tällä hetkellä palveluorganisaationa 23 eri lajin valmentajayhteisölle. Suomen Ammattivalmentajat ry:n (SAVAL) yhteisöjäsenyys päättyy ja vuodesta 2013 se toimii omana järjestönään. Heidän jäsenilleen tarjotaan jäsenyyttä Suomen Valmentajissa alennettuun hintaan. Suomen Valmentajien jäsenmäärä on kasvanut vuosittain ja vuoden 2010 loppupuolella henkilöjäseniä oli yli 4000.

Suomen Lentopallovalmentajien vuonna 2003 perustettu valmentajakerho liittyi monien muiden lajien valmentajakerhojen tavoin Suomen Valmentajiin. Vuoden 2016 loppupuolella jäsenmäärä oli hieman alle 300. Suomen Lentopallovalmentajat -kerhon toiminnan tarkoituksena on kerätä saman rekisterin alle Suomessa lentopallovalmennusta harjoittavat valmentajat juniorivalmentajista liigavalmentajiin. Tämän jäsenistön etuja ja arvostusta halutaan nostaa ja kehittää. Tähän työhön olet tervetullut mukaan.

Yhteistyö Suomen Valmentajien kanssa antaa tähän tehtävään parhaan mahdollisen lähtökohdan. Maksamalla vuotuisen jäsenmaksun, olet jäsenenä sekä Suomen Lentopallovalmentajissa että Suomen Valmentajissa. Näkyväksi merkiksi tästä saat itsellesi henkilökohtaisen valmentajakortin, joka antaa sinulle merkittäviä etuja.

Suomen Lentopallovalmentajat Facebook