EtusivuValmennus & koulutusValmennuskeskuksetKuortaneValmentajat

Kuortaneen valmennuskeskuksen valmentajat

Tapio Kangasniemi
Valmennuskeskusvalmentaja, naisten maajoukkueen päävalmentaja

Kangasniemi on naisten maajoukkueen päävalmentaja ja keskusvalmentaja sekä tyttöjen U17 (04-05) maajoukkueen päävalmentaja. Kangasniemi auttaa Honkasta tyttöjen päivittäisen valmentautumisen toteutuksessa. Pääpaino kaudella 2017-2018 on naisten maajoukkueen toiminnan suunnittelussa, toteutuksessa ja kehittämisessä, jossa tärkeimpänä tehtävänä on naisten lajianalyysin tekeminen.

Pertti Honkanen
Valmennuspäällikkö, valmennuskeskusvalmentaja

Honkanen on tyttöjen U17 (02-03) maajoukkueen päävalmentaja ja keskusvalmentaja sekä tyttöjen päävalmentaja. Hän vastaa tyttöjen päivittäisen valmentautumisen suunnittelusta ja toteutuksesta sekä toimii 1-sarjassa pelaavan keskusjoukkueen päävalmentajana.

Manlio Puxeddu
Valmennuskeskusvalmentaja

Puxeddu on poikien U18 (01-02) maajoukkueen päävalmentaja ja keskusvalmentaja. Hän vastaa poikien päivittäisen valmentautumisen suunnittelusta ja toteutuksesta sekä toimii 1-sarjassa pelaavan keskusjoukkueen päävalmentajana.

Puh. TBC

Janne Heikkinen
Valmennuskeskusvalmentaja

Heikkinen on poikien U16 (03-04) maajoukkueen päävalmentaja ja keskusvalmentaja. Hän toimii Rantasen ohella poikien päivittäisvalmennuksen toteuttajana. Lisäksi Heikkinen toimii miesten maajoukkueen apuvalmentajana.

Puh: 040 550 3238