EtusivuValmennus & koulutusKoulutuksetPro I-Taso

Pro I-Taso

Pro I-Taso -koulutus on lisä- ja täydennyskoulutusta mini-ikäisten (F-D-juniorit) sekä ensimmäisen ikäluokan C-junioreiden valmentajille. Koulutuksen tarkoituksena on syventää mini-ikäisten valmentajien osaamista ja tietoutta lasten sekä fyysisestä että taito- ja tekniikkaharjoittelusta.

Koulutuksessa käydään läpi ajankohtaisia ja/tai toivottuja aiheita valmentajien osaamisen ja pelaajien taidon kehittämiseksi kansallinen ja kansainvälinen näkökulma huomioiden. Koulutusta järjestetään vuosittain kaksi: keväällä ja syksyllä. Jaksot ovat toisistaan riippumattomia koulutuskokonaisuuksia ja ovat kestoltaan 20 h.

Koulutuksissa hyödynnämme demourheilijoita eri ikäluokista, eri valmiuksin. Demourheilijoiden kautta konkretisoituvat eri kehitysasteet niin fyysisellä, psyykkisellä kuin myös taidon osa-alueilla. Demourheilijoiden avulla tarkoitus on nostaa esiin eri ikäluokkien haasteet ja ratkaisut/malliharjoitteita niihin.

Mahdollisuuksien mukaan hyödynnämme suomessa toteutettavia nuorten kansallisia ja kansainvälisiä kisatapahtumia (erityishinnoittelu). Kouluttajina toimivat Lentopalloliiton auktorisoimat kouluttajat.

Hakijalla suositellaan olevan suoritettuna: Aloittavan ohjaajan koulutus, Tekniikkakoulu sekä I-Tason ohjaaja- ja valmentajakoulutus.

Koulutuksen toteuttamisen ehdot

Koulutukset toteutuvat, mikäli jaksolle ilmoittautuu vähintään 20 osallistujaa.

• 165 eur/osallistuja/tapahtuma.
  • 148,50 eur/osallistuja/tapahtuma Suomen Lentopallovalmentajat -kerhon jäsenille

Koulutuksen hinta rakentuu itse koulutuksesta (165 eur/148,50 eur Suomen Lentopallovalmentajat -kerhon jäsenhinta) ja mahdollisesti tarvittavista ruokailu- ja majoitustarpeesta. Alla olevat hinnat ovat suuntaa antavia esimerkkejä Tanhuvaaran urheiluopiston sopimushinnoittelusta.

• Täysihoito 232 eur euroa/hlö
    • sis. koulutus, tilat, materiaali, ohjelmaan merkityt tarjoilut sekä todistuksen
    • majoitus sekä tulopäivän lounas, päivällinen ja iltapala sekä lähtöpäivän aamiainen ja lounas
  • Täysihoito/Suomen Lentopallovalmentajat -kerhon jäsenhinta 215,50 eur/hlö.
  • Puolihoito ilman majoitusta (ns. päiväkävijä) 245 eur/hlö
    • sis. koulutuksen, tilat, materiaalit, lounas & päivällinen, ohjelmaan merkityt tarjoilut sekä todistuksen.
  • Puolihoito/Suomen Lentopallovalmentajat -kerhon jäsenhinta 228,50 eur/hlö

Mahdolliset poikkeavuudet koulutusten hinnoissa johtuvat urheiluopistojen erilaisesta hinnoittelupolitiikasta. Puolihoidon (päiväkävijän) hinta, tässä esimerkissä, on kalliimpaa kuin täysihoitovaihtoehto. Palveluidensa hinnoittelulla urheiluopistot ohjaavat vierailijoita valitsemaan täysihoitopaketin.

Lentopalloliitto pidättää oikeuden muutoksiin.