EtusivuValmennus & koulutusKoulutuksetIlmoittautuminen koulutuksiinPeruutusehdot

Ohjaaja- ja valmentajakoulutusten peruutusehdot

Peruutusehtoja sovelletaan koulutuksiin ja tapahtumiin, joita toteutetaan tila-, majoitus- ja ravintolapalveluja tarjoavissa yksiköissä, kuten urheiluopistot ja niihin rinnastettavat tahot, sekä Lentopalloliiton kansallisien ja kansainvälisten tapahtumien yhteydessä toteutettavissa koulutuksissa.

Koulutuksen osallistumisen peruutusehtoihin vaikuttavat urheiluopistojen sekä muiden koulutustiloja, majoitus- ja ruokailupalveluita tarjoavien tahojen peruutusehdot koulutuksen järjestäjälle (Lentopalloliitolle).

Koulutukseen, jossa Lentopalloliitto vastaa tila-, ruokailu- ja majoitusjärjestelyistä, osallistumisen viimeinen peruutusajankohta on 32 vrk ennen koulutuksen alkua (ellei koulutuksen yhteydessä ole toisin ilmoitettu). Tämän jälkeen tehdystä peruutuksesta veloitamme 100 % Lentopalloliitolle aiheutuneista kustannuksista. Peruutuksesta tulee aina ilmoittaa kirjallisesti/sähköpostitse. Peruuttamattomasta poisjäännistä peritään koko koulutuksen/jakson hinta. Koulutus maksetaan joko verkkopankissa tai laskun mukaiseen eräpäivään mennessä (varmistat paikkasi koulutuksessa).

Sairaustapauksissa on toimitettava lääkärintodistus. Mikäli koulutuslaskutus (erityistapaukset) on jo tehty tai osallistumismaksu maksu suoritettu ennen sairaustapauksen ilmoittamista, maksu palautetaan vähennettynä 10 euron toimistokululla.

Lentopalloliitolla on oikeus peruuttaa koulutus, mikäli ilmoittautuneita ei ole riittävästi.

Lentopalloliitto pidättää kaikki oikeudet muutoksiin.