EtusivuValmennus & koulutusKoulutuksetIlmoittautuminen koulutuksiinPeruutusehdot

Ohjaaja- ja valmentajakoulutusten peruutusehdot

Peruutusehtoja sovelletaan koulutuksiin ja tapahtumiin, joita toteutetaan tila-, majoitus- ja ravintolapalveluja tarjoavissa yksiköissä, kuten urheiluopistot ja niihin rinnastettavat tahot, sekä Lentopalloliiton kansallisien ja kansainvälisten tapahtumien yhteydessä toteutettavissa koulutuksissa.

Koulutuksen osallistumisen peruutusehtoihin vaikuttavat urheiluopistojen sekä muiden koulutustiloja, majoitus- ja ruokailupalveluita tarjoavien tahojen peruutusehdot koulutuksen järjestäjälle (Lentopalloliitolle).

Koulutukseen osallistumisen viimeinen peruutusajankohta on 30 vrk ennen koulutuksen alkua (ellei koulutuksen yhteydessä ole toisin ilmoitettu). Tämän jälkeen tehdystä peruutuksesta veloitamme 100 % Lentopalloliitolle aiheutuneista kustannuksista. Peruutuksesta tulee aina ilmoittaa kirjallisesti/sähköpostitse. Peruuttamattomasta poisjäännistä peritään koko koulutuksen/jakson hinta. Koulutus tulee maksaa 7 vrk ennen koulutuksen alkua.

Sairaustapauksissa on toimitettava lääkärintodistus. Mikäli koulutuslaskutus (erityistapaukset) on jo tehty tai osallistumismaksu maksu suoritettu ennen sairaustapauksen ilmoittamista, maksu palautetaan vähennettynä 10 euron toimistokululla.

Koulutukseen hyväksytyille toimitetaan erillinen kutsu, jossa on ohjeet paikan vahvistamiseksi sekä maksulinkit. Koulutuksen vahvistaminen koskee koko koulutuskokonaisuutta. Jokaiselle koulutusjaksolle  ilmoittaudutaan erikseen.

Lentopalloliitolla on oikeus peruuttaa koulutus, mikäli ilmoittautuneita ei ole riittävästi.

Lentopalloliitto pidättää kaikki oikeudet muutoksiin.