EtusivuValmennus & koulutusKoulutuksetIlmoittautuminen koulutuksiin

Ilmoittautuminen koulutuksiin

TAPU-tapahtumahallintaohjelma

Koulutuksiin ilmoittautuminen tapahtuu pääasiassa koulutuskalenterissa olevien linkkien kautta Tapahtumahallinnan eli TAPUN kautta, joka on VALO:n urheilujärjestöille tarjottavat jäsenhallintarekisterin lisäpalvelu. Sen kautta voidaan hallinnoida tapahtumia ja osallistujarekisteriä. Palvelun on tarkoitus helpottaa osallistujan ilmoittautumista sekä laskun maksua. Nykyisessä Sporttirekisterissä on huomattava määrä Lentopalloliiton lisenssinhaltijoita sekä tapun kautta ilmoittautuneita, joilla tämä ID on sama kuin lisenssinumero. Täten heille on luotu käyttäjätunnukset palveluun. Tämä toiminto on mahdollista vain yksittäisille henkilöille, jolloin lasku toimitetaan myös samalle henkilölle. Seuralaskutuksessa on käytettävä Nippulisenssitunnuksia (tarkemmin alempana).

Uusien henkilöiden (ei lisenssiä ollut pitkään aikaan tai ei käyttänyt palvelu) kohdalla tunnukset luodaan ensimmäisen käyttökerran aikana, jolloin ilmoittautujan pitää luoda itselleen uusi käyttäjätietua täyttämällä annetut tiedot. Ilmoittautumisen jälkeen osallistujalle lähetetään Sportti-ID ja salasana, mikäli olet lisännyt sähköpostiosoitteesi tietojen syötön yhteydessä.

Tähän tulee uusi linkki TAPU-ohjeisiin.

Jos olet jo kerran saanut tunnukset, niitä palvelu ei lähetä automaattisesti uudestaan. Jos olet unohtanut / hukannut tunnukset, voit tilata ne henkilötunnuksellasi verkko-oston kirjautumislinkistä,  "Unohditko salasanasi" -toiminnolla.

Kaikkiin koulutuksiin ilmoittaudutaan viimeistään 14 vrk ennen tapahtumaa tai jaksoa ja maksaminen tapahtuu viimeistään 7 vrk ennen koulutusta. Maksuliikenteen epäselvyyksien välttämiseksi koulutukseen osallistuvaa pyydetään tarvittaessa näyttämään maksukuitti koulutuksen alussa.

Alennukset

Suomen Lentopallovalmentajat -lajiyhteisökerhon jäsenet saavat kaikista Lentopalloliiton koulutuksista 10 % alennuksen koulutuksen osuudesta. Vuoden 2016 jäsenmaksu Suomen Valmentajien alla toimivaan kerhoon 63,50  eur, jolla saat kattavat jäsenedut käyttöösi.

Koulutussetelit

Koulutussetelien sekä muiden alennusten kohdalla ole yhteydessä koulutuskoordinaattori Tuomas Mikkolaan tai tapahtuman kouluttajaan.

Omien tietojen tarkistaminen tai unohtunut salasana

Tarkista omat TAPU-tietosi. Jos olet unohtanut salasanasi, saat sen samasta palvelusta valitsemalla "Unohditko salasanasi" ja täyttämällä ID tai Henkilötunnus.

Seurakohtainen ilmoittautuminen

Suora seuralaskutus on käytössä vain seurojen nippulisenssitunnuksia käyttäville. Nippulisenssi tunnuksilla voi ilmoittaa koulutukseen vain seuraan sidotut jäsenet. Samalla kyseisen henkilön täytettävä kaikki avoimetkin kysymykset. Uusien seuraan kuulumattomien henkilöiden kohdalla pyydetään olemaan yhteydessä Tuomas Mikkolaan tai Anita Sandelliin.

Kysy tarvittaessa lisää: Anita Sandell, puh. 044 721 3803, anita.sandell(at)lentopalloliitto.fi