EtusivuValmennus & koulutusKoulutuksetII-TasoII-Taso 2017

II-Taso 2017-2018

II-Tasolle ilmoittaudutaan suoraan 1. Jaksolle määräaikaan mennessä. Ilmoittautuminen ei vielä tässä vaiheessa tarkoita sitä, että on automaattisesti saanut paikan II-Tason koulutukseen. Kaikille koulutukseen ilmoittautuneille ilmoitetaan sähköpostitse, onko mukana koulutuksessa vai ei.

Ensimmäisen jakson jälkeen myös 2. ja 3. Jaksolle on ilmoittauduttava erikseen alla olevan taulukon linkkien kautta määräaikaan mennessä.

Tuomarikoulutus koulutuksen osana

Koulutukseen osallistujien on suoritettava 3. luokan lentopallon erotuomarikoulutus koulutuksen aikana. Mikäli olet suorittanut kyseisen koulutuksen viimeisen kahden vuoden aikana, kurssia ei tarvitse suorittaa kun esität kurssitodistuksen.

II-Taso toteutuu mikäli osallistujia on vähintään 20.

Lasten ja nuorten hyvä harjoittelu -kirja

II-Tason valmentajakoulutukseen osallistuvilla valmentajilla on mahdollisuus hankkia Lasten ja nuorten hyvä harjoittelu -kirja hintaan 38 euroa. Julkaisun normaalihinta on 55 euroa, Suomen Lentopallovalmentajat -kerhon jäsenhinta 45 euroa (kotiin toimitettuna). Nyt kuitenkin kaikille II-Tasolle osallistuville hintaan 38 euroa. Suorittamalla kurssimaksun eräpäivään mennessä, joka sisältää kyseisen kirjan hinnan, saat kirjan käteesi Varalassa. Muista ilmoittautumisen yhteydessä tilata kirja Lisäpalvelut -kohdassa.

Koulutuksen hinta

II-Tason pelkän koulutuksen hinta on 195 euroa/jakso. Koulutuksen kokonaiskustannukset rakentuvat edellä mainitun hinnan lisäksi osallistujan valitsemasta palvelukokonaisuudesta (täysihoito/puolihoito) sekä ilmoittautumisen yhteydessä tarjolla olevista mahdollisista lisäpalveluista (Lasten ja nuorten hyvä harjoittelu -kirja 38 euroa).

Poikkeamat hinnoittelussa

Mahdolliset muutokset hinnoittelussa johtuvat pääsääntöisesti tila-, ruokailu- ja majoituspalveluita tarjoavien tahojen hinnoittelusta. Varalan osalta tämä tarkoittaa tilannetta, jossa majoituskapasiteettia joudutaan hankkimaan esim. hotelli Rosendahlista.

Koulutuksen kokonaishinta kalenterivuoden aikana (3 jaksoa) on palvelutasosta riippuen 973,80 - 1071 euroa (Palautejakso suoritetaan seuraavana vuonna ja silloin voi jaksolla olla eri hinta). Suomen Lentopallovalmentajat -kerhon jäsenille 915,30 - 1012,50 euroa.

Esimerkkihinnat Varalasta

Koulutuksen hinta 195,00 Täysihoito 162,00 = 357,00 + kirja 38,00 Yht. 395,00
Koulutuksen hinta 195,00 Puolihoito 129,60 = 324,60 + kirja 38,00 Yht. 362,60
Koulutuksen hinta/SLvk 175,50 Täysihoito 162,00 = 337,50 + kirja 38,00 Yht. 375,50
Koulutuksen hinta/SLvk 175,50 Puolihoito 129,60 = 305,10 + kirja 38,00 Yht. 343,10

Suomen Lentopallovalmentajat -kerhon (SLvk) jäsenet saavat alennusta 10 % koulutuksen osuudesta jokaiselta jaksolta.

Jakso Aika Paikka Ilmoittautuminen Ilmoittautuneita Huomio
Lähijaksot
Palautejakso 5.-7.5.2017 Rovaniemi
Varala

Rovaniemi tästä 4.4. mennessä
Varala tästä 4.4. mennessä

2016 aloittanut ryhmä
1. Jakso 12.-14.5.2017 Varala 20.2.-4.4. Tästä
2. Jakso 11.-13.8.2017 Varala 11.6.-9.7. Tästä
3. Jakso 8.-10.9.2017 Varala 6.8.-6.9. Tästä
4. Jakso, Palautejakso 5/2018 Varala 1.1.-30.3.-18 Tästä

Koulutuksen järjestäjä pidättää oikeudet muutoksiin.