EtusivuValmennus & koulutus

Osaavia valmentajia – motivoituneita pelaajia

Parhaimmillaan lentopalloilijan ja valmentajan polut kulkevat rinta rinnan. Kun valmentaja kehittyy, kehittyy pelaajakin. Lentopalloliitto tarjoaa laadukasta, monipuolista ja systemaattista ohjaaja- ja valmentajakoulutusta aloittevista lasten ohjaajista kansalliselle ja kansainväliselle huippu-urheiluun tähtääville valmentajille.

Huipulle tähtäävän koulutuksen ja valmennuksen ehdottomat edellytykset ovat motiovituneet valmentajat ja erinomaiset harjoitteluolosuhteet. Pitkä kokemus valmennuksen kehittämisestä ja erinomaiset kumppanuudet takaavat pitkäjänteisen lentopallon ja beach volleyn ammattimaisen kehittämisen.

Kuortaneen Urheiluopisto on lentopallon valtakunnallinen ja virallinen valmennuskeskus. Kuortaneella toimii myös urheilulukio, mikä mahdollistaa nuorten, lahjakkaiden lentopalloilijoiden kokonaisvaltaisen harjoittelun yhdistämisen omaan opiskeluun.
Kisakallion Urheiluopisto toimii beach volleyn virallisena valmenns-, koulutus- ja kehityskeskuksena.

Katso myös nämä

Fortum Tutor - lisää laatua seuratoimintaan

Tutustu ohjelmaan ja sen tuomiin etuihin sekä seuran että tutorin kannalta.

Tutustu I-Tason koulutukseen

I-Tason koulutukset käynnistyvät huhti-toukokuussa! Ilmoittaudu mukaan!

Tutustu II-Tason koulutukseen!

Ilmoittaudu II-Tason koulutukseen!