EtusivuSeurapalvelutYhteiset PallotKuvakisa

Yhteiset Pallot -kuvakisa!

Miltä näyttää kun lentopalloilijat kokeilevat pesistä tai pesäpalloilijat lentistä?

Kokeilkaa, napatkaa kuva hulvattoman hauskasta kokeilustanne, ja osallistukaa Yhteiset Pallot -kuvakisaan! Vangitkaa kuvaan liikettä, palloja sekä sitä fiilistä ja tunnelmaa, jota koette ryhmässänne. Osallistuminen tapahtuu Facebookissa Yhteiset Pallot -sivulla. Kilpailuun osallistuva henkilö tai taho julkaisee Yhteiset Pallot -sivulla kuvan, ja kirjoittaa kuvan julkaisuun tekstin "Kuvakisa", sekä lyhyen kuvauksen tilanteesta tai kuvan taustoista.

Kilpailu on käynnissä 10.2.-15.9.2016. Kilpailussa palkitaan eniten tykätty ja jaettu lentiskuva lentopallovälinekassilla. Myös eniten tykkäyksiä ja jakoja saanut pesiskuva palkitaan pesäpallon välinekassilla. Voittajat julkaistaan 26.9.2016.

Kilpailun säännöt
Kilpailun järjestäjä:

Suomen Pesäpalloliitto ry ja Suomen Lentopalloliitto ry - Yhteiset Pallot-hanke

Kilpailukuvien tavoitteet ja arviointiperusteet:

Yhteiset Pallot - Miltä näyttää, kun lentopalloilijat kokeilevat pesistä, tai pesäpalloilijat kokeilevat lentistä. Vangitkaa kuvaan liikettä, palloja sekä se fiilis ja tunnelma, mitä kokeilu saa ryhmässänne aikaiseksi.

Arviointiin vaikuttaa kolme tekijää:

1. Kuvan tykkäyksien määrä
  2. Kuvan jakojen määrä
  3. Ohjausryhmän valinta

Lopullisen ratkaisun voittokuvista tekee Yhteiset Pallot -hankkeen ohjausryhmä. Kilpailussa tullaan palkitsemaan sekä lentopallo- että pesäpalloaiheiset kuvat.

Kilpailuaika:

Kilpailu alkaa 10.2.2016 ja loppuu 15.9.2016 klo 23:59. Tulos julkaistaan 26.9.2016.

Osallistumiskelpoisuus ja osallistuminen kilpailuun:

Kilpailuun voivat osallistua henkilö tai yhteisö, joilla on käytössään facebook-tili.

Osallistuminen tapahtuu Facebook-palvelussa, Yhteiset Pallot-sivulla: www.facebook.com/YhteisetPallot. Kilpailuun osallistuva henkilö tai taho julkaisee mainitulla sivulla kuvan, ja kirjoittaa kuvan julkaisuun tekstin "Kuvakisa". Julkaisun yhteydessä voi myös kirjoittaa lyhyen kuvauksen itse kuvasta tai kuvaushetkestä.

Kilpailijan mahdollisuutta osallistua kilpailuun useammalla eri kuvalla ei ole rajoitettu.

Osallistujalla täytyy olla täydet oikeudet kuvaan, jonka hän kilpailuun lähettää. Yhteiset Pallot -hankkeen ohjausryhmällä on oikeus poistaa kilpailusta kuvat, joiden oikeudet eivät ole osallistujan hallinnassa, sekä kuvat jotka voidaan katsoa loukkaaviksi tai jotka eivät muutoin vastaa tämän kilpailun luonnetta.

Osallistujien nimiä ja kilpailuun lähetettyjä kuvia voidaan julkaista Suomen Pesäpalloliitto ry:n ja/tai Suomen Lentopalloliitto ry:n Internet-sivuilla ja Facebook-ryhmissä.

Palkinnot:

Kilpailussa palkitaan sekä paras lentopallo- että pesäpalloaiheinen kuva. Palkintoina lentopallon ja pesäpallon välinekassit.

Sääntöjen hyväksyminen ja muutosoikeus:

Osallistumalla tähän kilpailuun osanottajat hyväksyvät nämä kilpailun viralliset säännöt. Yhteiset Pallot -hankkeen ohjausryhmällä on oikeus tarpeen vaatiessa muuttaa näitä sääntöjä ilman eri ilmoitusta.

Järjestäjän vastuu:

Palkinnon voittaja vapauttaa Järjestäjän kaikesta vastuusta, joka aiheutuu tai jonka väitetään aiheutuneen tähän kilpailuun osallistumisesta tai palkinnon vastaanottamisesta. Palkinnon voittaja vapauttaa Suomen Pesäpalloliitto ry:n ja Suomen Lentopalloliitto ry:n myös kaikesta vastuusta liittyen palkinnon myöhempään käyttöön tai siinä ilmeneviin vikoihin sekä kaikesta vastuusta, joka koskee vammaa tai vahinkoa, joka aiheutuu tai jonka väitetään aiheutuneen osallistumisesta tähän kilpailuun tai palkinnon lunastamisesta tai käyttämisestä.

Osallistumalla tähän kilpailuun osallistujat sitoutuvat noudattamaan näitä kilpailun sääntöjä ja Järjestäjän päätöksiä. Suomen Pesäpalloliitto ry ja Suomen Lentopalloliitto ry pidättää oikeuden sääntömuutoksiin.

Facebookin vastuuvapaus

Kilpailu ei ole millään tavoin Facebookin rahoittama, tukema tai ylläpitämä.