EtusivuSeurapalvelutSporttirekisteri

Sporttirekisteri

Sporttirekisteri on VALO:n jäsenjärjestöilleen tarjoama työkalu henkilö- ja organisaatiorekisterin ylläpitoon.

Lisätietoa Sporttirekisteristä

Usean eri lajiliiton urheilulisenssit sekä Pohjolan Sporttiturvan sisältävät lisenssit myydään keskitetysti lajiliittojen käyttämän lisenssin verkko-ostopalvelun kautta. Verkko-ostosta on reaaliaikainen yhteys Sporttirekisteriin, jonne ostajan tiedot siirtyvät heti ostotapahtuman jälkeen. Lisenssi kohdistuu Sporttirekisterissä automaattisesti henkilön tietoihin, mikäli maksu on suorittu oikein (oikea tilinumero, oikea viitenumero, oikea summa).

Lisenssin oston jälkeen sinulle lähetetään Sportti-id ja salasana, mikäli olet lisännyt sähköpostiosoitteesi tietojen syötön yhteydessä. Tunnuksilla pääset kirjautumaan lisenssin verkko-ostoon, jolloin pääset tarkastelemaan Sporttirekisteriin tallennetuja perustietojasi, voimassa olevaa lisenssiä ja korottamaan lisenssisi.

Seuran nippulisenssitunnuksilla lisenssin lunastaneille ei lähetetä tunnuksia automaattisesti. Tilaa tunnukset

Maksettu lisenssisuoritus näkyy Sporttirekisterissä 3-4 päivän päästä maksusta, olettaen, että suoritus on maksettu laskussa näkyvälle tilille, annetulla viitenumerolla. Jos olet epävarma maksun onnistumisesta, tarkista tilitiedoistasi, onko maksusuoritus lähtenyt tililtäsi.

Kaikissa Lentopalloliiton lisensseihin liittyvissä epäselvissä tilanteissa,
ota yhteys lisenssit(at)lentopalloliitto.fi

Siirry lisenssien verkko-ostopalveluun