EtusivuSeurapalvelutKoululentis

Lentopallo on erinomainen laji pienille koululaisille: joukkuepelinä se edistää sosiaalisia taitoja ja on lajina väkivallaton pelaajien ollessa kosketuksissa vain palloon. Lentopalloliitto ja kymmenien paikkakuntien lentisseurat ovat jo vuosia tehneet yhteistyötä koulujen kanssa lajin ja lentistuntien kehittämiseksi koululiikunnassa.

Koululentiskampanja

Lentopalloliitto järjestää vuosittain Koululentiskampanjan, joka tarjoaa valmista materiaalia ja välineitä lentopallon pelaamiseen kouluissa. Koululentiskampanjalla pyrimme innostamaan oppilaita lentopallon pariin sekä ideoimaan opettajien avuksi helposti toteutettavia ja hauskoja tuntimalleja. Koululentisviikon liikuntatunneilla teemana on lentopallo; pallotemput, temppuradat ja helpot pelisovellukset ja vaikkapa lentisturnaus hauskan viikon päätteeksi.

Näiltä koululentopallosivuilta löytyy ideoita, tuntimalleja ja pelisovelluksia joiden avulla on helppo aktivoida jokainen oppilas osallistumaan ja kokemaan onnistumisen riemua turvallisessa ja kehittävässä joukkuelajissa.

Apua koululentispäivän tai -kampanjan suunnitteluun voi pyytää oman paikkakunnan lentopalloseuralta tai oman alueesi aluepäälliköltä.

Ilmoittaudu mukaan koululentiskampanjaan

Aluepäälliköt