EtusivuMaajoukkueetUlkomaiden sarjat

Ulkomaiden sarjat

Mestaruusliigaa pelataan yhä useampana päivänä - Ruutu+ mukana entistä isommin

11.07.2018 klo 12:45 | Kilpailu

Lentopallon Mestaruusliigaa pelataan yhä useampana pelipäivänä tulevalla kaudella. Kausi käynnistyy 26. syyskuuta kahdella miesten ottelulla ja kaksi päivää myöhemmin isketään ensimmäinen naisten liigaottelu. Ruutu+ on mukana vielä viime kauttakin isommalla panostuksella: kaikkiaan kauden aikana nähdään noin 150 liigaottelua. Ruutu+ on mukana kauden avaussyötöstä viimeiseen finaalipalloon asti.

Roosa Laakkonen liittyy Ranskaan siirtyjien joukkoon

10.07.2018 klo 10:02 | Ulkomaiden sarjat

Maajoukkueen keskipelaaja Roosa Laakkonen on jo kuudes suomalaisnainen, joka on tehnyt sopimuksen tulevalle kaudelle Ranskan lentopalloliigaan. Laakkosen (24) uusi seura on Evreaux Volley-ball.

Michaela Madsen legendaarisen RC Cannesin paitaan

02.07.2018 klo 11:31 | Ulkomaiden sarjat

Suomalaisten naislentopalloilijoiden hienot siirtouutiset Euroopan kentille saivat jälleen jatkoa. Keskipelaaja Michaela Madsen siirtyy ensi kaudeksi legendaarisen ranskalaisseuran Racing Club Cannesin riveihin. Madsen, 24, on tehnyt kesän maajoukkuekauden aikana paluuta kentille viime kevään loukkaantumisen jälkeen.

Noora Kosonen lentopalloilemaan Saksaan

27.06.2018 klo 10:36 | Ulkomaiden sarjat

Koko liigauransa, seitsemän kautta, salolaista LP Viestiä edustanut naisten maajoukkuelentopalloilija Noora Kosonen, 24, siirttyy ensi kaudeksi Saksan Bundesligassa pelaavaan Schwarz-Weiß Erfurt Volley-Teamiin.

Eveliina Koljonen jatkaa Liechtensteinissa - Teemu Oksanen jatkaa myös samassa liigassa

22.06.2018 klo 15:16 | Ulkomaiden sarjat

28-vuotias passari Eveliina Koljonen lentopalloilee tulevalla kaudella Sveitsin liigassa pelaavan VBC Galinan riveissä. Galina on liechtensteinilainen joukkue, mutta pelaa siis naapurimaan liigassa.

Uutisarkisto