EtusivuMaajoukkueetNaisetUutiset

Lentopallonaisillemme tappiot turkkilaisjoukkueille

24.02.2017 klo 09:19 | Euroopan cupit

Naisten lentopallon Eurocupeissa vielä mukana oleva suomalaiskaksikko Roosa Koskelo ja Nette Tuominen kokivat torstaina tahoillaan tappiot turkkilaisjoukkueille.

Espanjan Cup jäi haaveeksi Tuomiselle - Pihlajamäelle historiallinen voitto

20.02.2017 klo 16:21 | Maajoukkue

Espanjan naisten lentopallokenttiä suvereenisti hallinnut Nette Tuomisen edustama Logrono koki sunnuntaina kauden avaustappionsa kotimaan kentillä pahassa paikassa: cupfinaalissa.

Pihlajamäen syöttö kylvi tuhoa - tilastokakkosena syötöissä ja torjunnoissa

06.02.2017 klo 14:39 | Maajoukkue

Laura Pihljamäki mätki 12 pistettä, kun Nantes kaatoi vieraissa Ranskan liigassa Terville Florangen 3-0 (25-16, 25-18, 25-21). Pihlajamäki otti kolme torjuntaa ja syötti peräti viisi ässää.

Roosa Koskelolla kova tahti: 3 päivää, 3 peliä, 3 voittoa, 12 pistettä

04.02.2017 klo 09:01 | Maajoukkue

Roosa Koskelo oli erikoisessa tilanteessa keskiviikosta perjantaihin, kun hänen joukkueensa Branik Maribor pelasi kolme peliä kolmen päivän aikana. Ja kaiken kruunuksi niistä jaettiin neljän pelin sarjapisteet.

Lentopallomaajoukkueille italialaiset apuvalmentajat

01.02.2017 klo 17:47 | Maajoukkue

Miesten ja naisten lentopallomaajoukkueiden tutut päävalmentajat Tuomas Sammelvuo ja Tapio Kangasniemi saavat avukseen italialaisvalmentajat tulevalle kaudelle. Miesten apuvalmentaja Claudio Rifelli oli tehtävässä jo viime syksynä tuuraamassa Nicola Giolitoa, mutta naisten apuvalmentaja Alessandro Lodi on staffissa täysin uusi kasvo.

Uutisarkisto