EtusivuMaajoukkueetNaisetUutiset

Suomen naiset taistelevat Euroopan liigan finaalipaikasta Helsingissä

22.06.2017 klo 11:04 | Maajoukkue

Suomen naisten lentopallomaajoukkue pelasi huikeat alkulohkon turnaukset Euroopan liigassa häviämättä kuudessa ottelussa erääkään. Ensi viikolla naiset taistelevat tiukasti liigan finaalipaikasta Helsingin välieräottelussa.

Katja Kylmäaho Roosa Laakkosen seurakaveriksi Saksaan

22.06.2017 klo 10:12 | Naisten maajoukkue

Passari Katja Kylmäaho siirtyy lentopalloilemaan HPK:sta Saksan Bundesligan USC Münsteriin. Reilu viikko sitten sama seura ilmoitti tehneensä sopimuksen keskitorjuja Roosa Laakkosen kanssa.

Lentopallonaiset tekivät Euroopan liigan historiaa

18.06.2017 klo 20:36 | Maajoukkue

Suomen naisten lentopallomaajoukkue teki Euroopan liigan historiaa voittamalla lohkovaiheen ilman ensimmäistäkään erätappiota. Tapio Kangasniemen valmennettavat viimeistelivät ensimmäisen joukkueensa liigan historiassa tempun kaatamalla EM-kisoihin valmistautuvan Valko-Venäjän 3-0 (25-21, 25-23, 27-25).

Lentopallonaisten voittoputki Euroopan liigassa sai jatkoa

17.06.2017 klo 18:03 | Maajoukkue

Naisten lentopallomaajoukkue otti jo viidennen perättäisen voittonsa ilman erätappioita Euroopan liigassa, kun se päihitti Valko-Venäjän Minskissä Itävallan 3-0 (25-23, 25-22, 25-19).

Naisten lentopallomaajoukkue Euroopan liigan mitalipeleihin

16.06.2017 klo 17:36 | Maajoukkue

Naisten lentopallomaajoukkue varmisti perjantaina käytännössä paikkansa Euroopan liigan mitalipeleissä. Naiset ottivat jo neljännen 3-0 -voittonsa lohkopeleissä ja varmistivat käytännössä lohkovoittonsa ennen kahta vielä pelattavaa ottelua.

Uutisarkisto