EtusivuMaajoukkueetNaisetUutiset

Koskelolle mestaruus - Tahvanaiselle liiganousu

17.04.2018 klo 14:15 | Naisten maajoukkue

Roosa Koskelo juhli viime kevään tapaan lentopallon Slovenian mestaruutta. Liberon joukkue Branik Maribor kukisti finaalisarjassa Calcit Kamnikin suoraan otteluvoitoin 3-0.

Alanko Saksan liigan finaaleihin

10.04.2018 klo 11:12 | Naisten maajoukkue

Maajoukkuepassari Kaisa Alanko nähdään Saksan lentopalloliigan finaaleissa tänä keväänä. Alangon Schweriner voitti välierissä suoraan kahdessa ottelussa hakkuri Piia Korhosen Dresdenin ja kohtaa finaaleissa runkosarjan voittaneen Stuttgartin.

Naisten lentopallomaajoukkueessa edessä jatkuvuuden kesä

30.03.2018 klo 10:40 | Naisten maajoukkue

Naisten lentopallomaajoukkueella on kesään 2018 lähdettäessä alla erinomainen kausi 2017. Euroopan liigan finaalipaikka ja hyvä menestys myös Universiadeissa on luonut erinomaista pohjaa jatkolle.

Saksan naisten pudotuspelit käyntiin jättiyllätyksellä

20.03.2018 klo 11:28 | Naisten maajoukkue

Saksan naisten lentopalloliigan pudotuspelit lähtivät käyntiin heti jättiyllätyksellä. Suomalaisittain ikävä kyllä yllätyksen ”kärsijänä” oli Piia Korhosen runkosarjan kakkoseksi sijoittunut Dresdner. Dresdner nimittäin hävisi kotonaan puolivälierien avauspelin Potsdamille 2-3 (25-16, 18-25, 22-25, 25-23, 10-15) ja on putoamisuhan alla vieraspelissä lauantaina.

Suomalaisnaisilla Eurocupien välieräviikko

13.03.2018 klo 11:44 | Naisten maajoukkue

Kaisa Alanko, Laura Pihlajamäki ja Pauliina Vilponen nähdään tällä viikolla lentopallon Eurocupien välierätunnelmissa. Viime viikko puolestaan tarjosi suomalaisittain MEVZA-liigan pronssia, cupmestaruuden, runkosarjan voiton ja paljon muutakin.

Uutisarkisto