EtusivuMaajoukkueetMiehetUutiset

Tervaportin ura jatkuu Kreikassa

14.06.2018 klo 10:00 | Maajoukkue

Passari Eemi Tervaportti on tehnyt yksivuotisen sopimuksen kreikkalaisseura Olympiacos Piraeusin kanssa. Olympiacos voitti keväällä Mikko Oivasen johdolla Kreikan mestaruuden ja sijoittui CEV:n Challenge Cupissa hopealle. Päättyneellä kaudella Tervaportti pelasi Puolassa Stocznia Szczecinin riveissä.

Miesten Kultaiselle liigalle tappiollinen päätös

06.06.2018 klo 21:02 | Maajoukkue

Miesten lentopallomaajoukkueen lopetuksesta Kultaiselle Euroopan liigalle ei tullut toivotunlaista, kun joukkue jäi niukan Portugali-tappion jälkeen ensimmäistä kertaa sarjassa ilman pisteitä. Lohkon final four -paikka meni isäntä Tshekin lisäksi Portugalille, joka voitti Suomen ottelun alun aikana juuri Tshekin 3–1.

Miesten lohkovaihe huipentuu Espanjassa

05.06.2018 klo 17:03 | Maajoukkue

Suomen miesten lentopallomaajoukkue päättää keskiviikkona Kultaisen Euroopan liigan alkulohkon Espanjan sydänmailla Soriassa. Tuomas Sammelvuolla ja Elviss Krastinsilla on vastustajasta omat muistonsa, valmentajalla vähän värikkäämmät.

Portugali jälleen parempi henkien taistelussa

03.06.2018 klo 22:36 | Maajoukkue

Suomi ja Portugali tarjosivat jälleen lentopalloyleisölle viihdettä täyden viiden erän edestä sunnuntai-iltana Matosinhosissa. Kokeneempi eteläeurooppalaisryhmä vei kuitenkin Tampereen tapaan miesten Kultaisen liigan lohkopelin lukemin 3–2 (25–22, 21–25, 25–21, 28–30, 15–10).

Kerminen keventää tunnelmaa tärkeiden pelien alla

02.06.2018 klo 18:04 | Maajoukkue

Miesten lentopallomaajoukkue lähti Kultaisen Euroopan liigan lohkovaiheen päätteeksi kahden ottelun vieraskiertueelle Etelä-Eurooppaan. Voitto Portugalista sunnuntaina tarkoittaisi välieräpaikkaa, mutta nuori joukkue ei jännitä – vähiten libero Lauri Kerminen.

Uutisarkisto