EtusivuMaajoukkueetMiehetUutiset

Maailmanliigan viikkokisa avattu - Voit voittaa päivälipun Hartwall Arenan peleihin

27.02.2017 klo 13:13 | Maajoukkue

Lentopalloliitto järjestää tänä keväänä jännittävän ja hauskan Maailmanliigan viikkokisan. Tässä kisassa arvotaan peräti 15 viikon ajan kerran viikossa voittaja, joka saa päivälipun (arvo 49,- euroa) Hartwall Arenalla Helsingissä pelattavaan Maailmanliigan turnaukseen.

Lelu Ojansivu loppukaudeksi Venäjän Superliigaan

18.02.2017 klo 19:18 | Maajoukkue

Lentopallomaajoukkueen hakkuri Lelu Ojansivu on solminut loppukauden kattavan sopimuksen Venäjän Superliigassa pelaavan Kuzbass Kemerovon kanssa.

Lentopallomaajoukkueille italialaiset apuvalmentajat

01.02.2017 klo 17:47 | Maajoukkue

Miesten ja naisten lentopallomaajoukkueiden tutut päävalmentajat Tuomas Sammelvuo ja Tapio Kangasniemi saavat avukseen italialaisvalmentajat tulevalle kaudelle. Miesten apuvalmentaja Claudio Rifelli oli tehtävässä jo viime syksynä tuuraamassa Nicola Giolitoa, mutta naisten apuvalmentaja Alessandro Lodi on staffissa täysin uusi kasvo.

Miesten EM-kisoihin tulossa lisää lippuja myyntiin perjantaina

26.01.2017 klo 13:35 | Maajoukkue

Miesten EM-kisojen välieriin ja mitalipeleihin on tulossa lisää lippuja myyntiin perjantaina 27.1. Nyt jo on lisälippuja myynnissä pudotuspeleihin ja puolivälieriin.

Tuomas Sammelvuolle pitkä jatkosopimus Kuzbass Kemerovoon

20.01.2017 klo 06:06 | Maajoukkue

Tuomas Sammelvuo on tehnyt pitkän, 3+2-vuotisen jatkosopimukseen Venäjän Superliigassa pelaavan Kuzbass Kemerovon päävalmentajana. Sammelvuo jatkaa edelleen myös Suomen miesten maajoukkueen päävalmentajana.

Uutisarkisto