EtusivuMaajoukkueetIstumalentopalloUutiset

Jari Lankisesta istumalentopallon päävalmentaja

05.02.2018 klo 16:04 | Istumalentopallo

Lentopalloliitto on nimennyt Jari Lankisen istumalentopallon päävalmentajaksi, jonka päätehtävä tänä vuonna on valmentaa heinäkuun MM-kisoihin Hollantiin selviytynyttä naisten istumalentopallon maajoukkuetta. Päävalmentajan tehtävät tulevat osaksi Lentopalloliitossa kilpailupäällikkönä toimivan Lankisen työnkuvaa.

Suomen naiset kolmanneksi Pajulahdessa

22.01.2018 klo 08:27 | Istumalentopallo

Suomi sijoittui kolmanneksi kovien Venäjän ja Hollannin perässä naisten istumalentopallossa vammaisurheilun kansainvälisessä Pajulahti Games -kilpailutapahtumassa .

Istumalentopallossa voitto Hollannista

21.01.2018 klo 10:43 | Istumalentopallo

Pajulahti Gamesin istumalentopallossa Suomen naiset ottivat yhden voiton lauantaina. Suomen niin sanottu B-maajoukkue, jossa sai pelata myös luokittelemattomia istumalentopalloilijoita, voitti Hollannin B-joukkueen hienon väännön jälkeen erin 3–2.

Lähtö opiskelemaan vauhditti Karoliina Halmeen istumalentopallouraa

20.01.2018 klo 09:22 | Istumalentopallo

Kouvolalainen Karoliina Halme oli ensimmäistä kertaa haistelemassa vammaisurheilun kansainvälisen Pajulahti Games -kilpailutapahtuman tunnelmaa jo neljä vuotta sitten, 17-vuotiaana. Hän oli kyllä innostunut istumalentopallosta, mutta tuossa vaiheessa ongelmana oli, ettei kotipaikkakunnalla päässyt harjoittelemaan lajia säännöllisesti.

Istumalentopallonaiset saivat kovaa oppia Venäjältä

19.01.2018 klo 09:01 | Istumalentopallo

Kahdeksatta kertaa Liikuntakeskus Pajulahdessa järjestettävä vammaisurheilun kansainvälinen Pajulahti Games -kilpailutapahtuma starttasi torstaina Suomen ja Venäjän välisellä naisten istumalentopallo-ottelulla. Euroopan mestari Venäjä voitti Suomen suoraan erin 3–0 (25–10, 25–14, 25–10) ottelussa, joka oli osa Euroopan alueellista rankingottelusarjaa.

Uutisarkisto