EtusivuMaajoukkueetIstumalentopalloUutiset

KSI Kotka otti istumalentopallon miesten mestaruuden

25.03.2018 klo 10:20 | Istumalentopallo

KSI Kotka onnistui ratkaisemaan heti toisessa finaaliottelussa istumalentopallon miesten Suomen mestaruuden. Laajasalon palloiluhallissa pelatussa 2. loppuottelussa kotijoukkue HIY Helsinki hävisi luvuin 1-3 (10-25, 18-25, 25-20, 16-25).

KSI Kotka vei istumalentopallon ensimmäisen miesten finaalin

18.03.2018 klo 16:03 | Istumalentopallo

Kotikentällään pelannut KSI Kotka vei istumalentopallon miesten SM-sarjan ensimmäisen finaalin. Kotijoukkue päihitti HIY Helsingin 3-1 (25-14, 26-28, 25-20, 25-22).

Istumalentopallon miesten SM-finaalit alkavat lauantaina

14.03.2018 klo 09:38 | Istumalentopallo

Istumalentopallon miesten SM-sarjan ensimmäinen loppuottelu pelataan lauantaina 17.3. klo 17.00 Kotkassa, Otsolan koululla. Ottelussa kohtaavat runkosarjassa toiseksi sijoittunut KSI Kotka ja runkosarjan voittaja HIY Helsinki.

Jari Lankisesta istumalentopallon päävalmentaja

05.02.2018 klo 16:04 | Istumalentopallo

Lentopalloliitto on nimennyt Jari Lankisen istumalentopallon päävalmentajaksi, jonka päätehtävä tänä vuonna on valmentaa heinäkuun MM-kisoihin Hollantiin selviytynyttä naisten istumalentopallon maajoukkuetta. Päävalmentajan tehtävät tulevat osaksi Lentopalloliitossa kilpailupäällikkönä toimivan Lankisen työnkuvaa.

Suomen naiset kolmanneksi Pajulahdessa

22.01.2018 klo 08:27 | Istumalentopallo

Suomi sijoittui kolmanneksi kovien Venäjän ja Hollannin perässä naisten istumalentopallossa vammaisurheilun kansainvälisessä Pajulahti Games -kilpailutapahtumassa .

Uutisarkisto