EtusivuMaajoukkueetAlumnitoiminta

Alumnitoiminta

Lentopalloliitto ja Valmentaa kuin nainen -hanke kutsuu naisten maajoukkuepelaajia alumnitapaamiseen. Tapaaminen järjestetään 18.8. Salossa pelattavan Suomi-Tsekki EM-karsintaottelun yhteydessä.

Kenelle tapahtuma on?

Tapahtuma on suunnattu vuosina 1990-2010 naisten maaotteluita pelanneille pelaajille. Tapahtumaan voivat tulla kaikki pelaajat tapaamaan tuttujaan pelivuosilta. Sisältö on suunniteltu etenkin niille, jotka ovat mukana tai ovat kiinnostuneet jollakin lailla valmennuksesta.

Tästä naisten maajoukkuelistaukseen

OHJELMA

12.30-12.35 Tervetulotoivotus, Sami Heikkiniemi, urheilutoiminnan johtaja

12.35-13.35 Lounas

13.40 Valmentaa kuin nainen -hanke, Sari Tuunainen, toiminnanjohtaja (sij.) Suomen Valmentajat ry

14.00 Teemana hyvinvointi, Satu Kaski, valmentaja ja urheilupsykologi

Tauko (kahvi)

15.00 – 16.00 Mitä osaamista on kertynyt pelaajauralta, Satu Kaski, valmentaja ja urheilupsykologi

16.20 Yhteenveto, Sami ja Satu

16.30 Siirtyminen seuraamaan ottelua

17.00 Naisten EM-karsinta FIN-CZE

Valmentaja ja urheilupsykologi (sert.), PsT Satu Kaski toimii urheilu- ja organisaatiopsykologina ja on väitellyt valmentajien työhyvinvoinnista. Kaski on toiminut Valmentaa kuin nainen -hankkeen asiantuntijana sen alkuajoista lähtien sekä kouluttanut mentoreita tukemaan naisvalmentajia niin kansallisesti kuin kansainvälisestikin.

Lentopalloliitto haluaa arvostaa ja kunnioittaa naisten maajoukkuepelaajia tarjoamalla lounaan ja iltapäiväkahvit. Lisäksi kaikki osallistujat pääsevät veloituksetta seuraamaan naisten EM-karsintaottelua FIN-CZE.

Tapahtumaan tullaan kutsumaan henkilökohtaisesti kyseisenä aikana pelanneet pelaajat. Pelaajia tullaan lähestymään soveltuvin osin myös sosiaalisen median kautta, jotta saamme yhteyden mahdollisimman moneen.

ILMOITTAUTUMISET TÄSTÄ (EDIT: Ilmoittautuminen päättynyt 14.8.)

Lisätietoja:

Sami Heikkiniemi