EtusivuMaajoukkueet

Huipulle tähdätään ja siellä pysytään

Maajoukkueet ovat lentopallon ja beach volleyn kruununjalokivet – näkyvin osa lajeja pitkälti miesten maajoukkueen ja naisten beach volleyn menestysten ansioista. Hyvin hoidettu ja laajapohjainen seuratoiminta mahdollistaa monipuolisen pelaaja-aineiston, josta kasvaa nuorten maajoukkueiden kautta seuraavan sukupolven maajoukkuepelaajia.

Tavoitteena on saada suomalaisia pelaajia ja valmentajia ulkomaisiin huippusarjoihin sekä suomalaisseuroja pelaamaan Mestareiden liigaan. Niin ikään miesten maajoukkueen osalta tavoitteena on arvokisojen jatkopelit vuosittain. Naisten maajoukkue tähtää pääsystä arvokisoihin ja Euroopan liigaan. Beach volleyssa kasvatetaan sekä rekisteröityneiden pelaajien että valmentajien määrää.

Jos "kaiken takana on nainen" niin lentiksessä ja biitsissä kaiken takana ovat fanit! Haluamme yhdessä kumppaneidemme kanssa kehittää mm. fanien mukaantuloa arvokisoihin sekä viihtymistä ottelutapahtumissa.

Katso myös nämä

Laji tilastojen valossa!

Lentiksen ja biitsin syventävä opintokokonaisuus löytyy faktapankista - tähän jää koukkuun!

Tapahtumakalenteri kertoo missä pelataan

Tutustu tapahtumakalenterin monipuoliseen tarjontaan.

Maajoukkueiden matkassa