EtusivuLentopalloliittoYhteistyökumppanitLiiton yhteistyökumppanit
Maajoukkueen hyvien unien takana

Sokos Hotels on tutkimusten mukaan Suomen arvostetuin, luotettavin ja kattavin hotelliketju, johon kuuluu yli 50 hotellia Suomessa, Tallinnassa ja Pietarissa. Hotellit sijaitsevat kaupunkien keskustoissa tai keskellä vapaa-ajankohteita, hyvien liikenneyhteyksien varrella. Sokos Hotellit tarjoavat majoituksen, kokous- ja juhlatilojen sekä hyvän olon palvelujen lisäksi monipuolisia ravintolapalveluita aamiaiselta aina yön pikkutunneille saakka, kätevästi kaikki saman katon alla.
Ihmiset ovat erilaisia. Sen lisäksi yksi ihminen on monta ihmistä. Ja erilaiset ihmiset janoavat erilaisia hotelleja ja hotellikokemuksia. Siksi olemme rakentaneet kolme täysin uutta ja erilaista hotellityyppiä: Original, Break ja Solo.

Original-hotelliin on helppo samaistua, sillä se ymmärtää suomalaista mielenmaisemaa; se ottaa sinut vastaan ihmisenä, ei varausnumerona. Se palvelee, pitää huolta ja välittää – se on sydämellisesti suomalainen.
Break-hotelli on enemmän kuin vain pelkkä hotelli. Se voi olla myös kylpylä tai laskettelukeskus ja se kutsuu puoleensa niin vapaa- kuin työajallakin. Se on paljon kaivattu tauko ja osa rentouttavaa tai aktiivista irtiottoa arjen keskellä. Break on iloa, aikaa ja energiaa: sen tärkein tehtävä on ladata akut – Breakista lähtee aina energisempänä kuin sinne saapuu.
Solo-hotelli on joko klassikko tai syntyy sellaiseksi. Se on paljon muutakin kuin rakennus ja osoite, sillä on ainutlaatuinen luonne ja persoona. Ja mikä tekee Solo-hotellista vielä yksilöllisemmän hotellikokemuksen, on sen aina sydämellinen ja paikallisilla mausteilla personoitu palvelu.

Sokos Hotelleilla on myös vahva asema urheilussa. Sporttiklubimme tarjoa urheiluseuroille tuntuvia etuja ja asiantuntevaa palvelua.

Tehoa taloushallinnon prosesseihin

Trust Kapital Group on kotimainen talouden hallintaan liittyvien liiketoimintaprosessien ulkoistuspalveluja tarjoava yritys. Tärkeimpänä liiketoiminta-alueena ovat taloushallinnon prosesseja automatisoivat laskutuksen ja maksuvalvonnan palveluratkaisut.

Haastamme toimialan monikansalliset yhtiöt tarjoamalla asiakkaillemme pitkälle integroidun järjestelmäkokonaisuuden, jonka avulla minimoidaan laskutuksen ja reskontran hoidon manuaaliset työvaiheet, tehostetaan resurssien käyttöä ja parannetaan toiminnan kannattavuutta luomalla säästöjä ja nopeuttamalla myyntisaatavien kotiutumista.