EtusivuLentopalloliittoYhteistyökumppanitLiiton pääkumppanit
Junioreiden liikuttamisesta huippu-urheiluun

LähiTapiola-ryhmä on keskinäinen, asiakkaiden omistama yhtiöryhmä, joka palvelee henkilö-, maatila-, yrittäjä-, yritys- ja yhteisöasiakkaita. LähiTapiolan tuotteet ja palvelut kattavat vahinko-, henki- ja eläkevakuuttamisen sekä sijoittamisen ja säästämisen palvelut. LähiTapiola on yksi Suomen suurimmista vahinkovakuuttajista. LähiTapiola palvelee noin 1,5 miljoonaa omistaja-asiakasta yli 300 toimipisteessä. Käytännössä tämä tarkoittaa asioinnin helppoutta, ammattimaista ja paikallista palvelua, hyviä tuotteita ja kilpailukykyisiä hintoja.

LähiTapiolassa tehdään kumppanuusyhteistyötä laajasti liikunnan, urheilun ja nuorisotyön parissa. Tavoitteena on, että kaikki yhteistyökumppanuudet edistävät elämisen laatua. Nuorten hyvinvoinnin edistäminen on LähiTapiolassa myös tärkeä yritysvastuun teema.

Lentistutorit junnuvalmentajien sparraajina

Fortumin, Suomen Palloliiton ja Suomen Lentopalloliiton yhteisen Fortum Tutor -ohjelman tavoitteena on taata jokaiselle lapselle innostava ja kannustava valmentaja. Lähes 100 tutoria jalkapallossa ja 20 lentopallossa sparraavat juniorivalmentajia antaen heille hyödyllisiä välineitä valmennustyöhön. Ohjelma on tavoittanut jo tuhansia perheitä ja kymmeniä tuhansia lapsia ympäri Suomen ja tuonut peli-iloa lapsille ja lisää harrastajia lajien pariin.