EtusivuLentopalloliittoYhteistyökumppanit

Lentopallo lajina tarjoaa kumppaneilleen monenlaisia näkyvyyteen tai ohjelmakokonaisuuksiin liittyviä mahdollisuuksia juniorilentiksestä aina beach volleyn ja naisten ja miesten maajoukkuenäkyvyyteen.

Harrastelentiksen tukemisella yhteiskunnallista vaikuttavuutta

Lasten ja nuorten lentopallo on erinomainen yhteiskunnallinen tapa viestiä ja vaikuttaa kohderyhmiin ja saada sitä kautta vaikuttavuutta ja näkyvyyttä. Tähän kokoinaisuuteen kuuluvat mm. Koululentopallo, Lentis-Liikkari ja Lentiskoulu.
Koululentopallon pääkumppani on LähiTapiola.

Nuorten maajoukkueiden yhä kansainvälistyvä toiminta tarvitsee myös kumppanuuksia. Näistä nuorista kasvaa maajoukkueiden tulevia tähtiä. Peliasunäkyvyys ja viestinnällinen yhteistyö ovat hyviä keinoja molemmille osapuolille saada viestiä eteenpäin.

Power Cup maailman suurimpana juniorilentisturnauksena palvelee mm. useita kuluttajabrändejä, antaa niille näkyvyyttä sekä aktivointimahdollisuuksia kokonaisvaltaisesti tapahtuman aikana.

Lajia kehittävistä ohjelmallisista kokonaisuuksista erinomainen esimerkki on Fortum Tutor -ohjelma, jonka kautta kehitetään juniorilentisvalmentajia ja sitä kautta koko lajia. Ohjelma on jalkapallon kautta levinnyt lentopalloon, jossa kolmisenkymmentä lentiksen asiantuntijaa, tutoria, sparraa alle 12-vuotiaiden valmentajia ympäri Suomen.

Näkyvyyttä maailman huipulla

Miesten maajoukkue on lentopallon kruununjalokivi. Kumppanit saavat paljon näkyvyyttä myös kansainvälisillä areenoilla sekä tv-lähetysten kautta. Yhä useammin yhteistyö on myös viestinnällistä nopeiden ja tavoittavien sosiaalisen median kanavien kautta. Maajoukkueiden näkyvyyttä esim. peliasujen osalta määrittelee kansainvälinen lentopalloliitto FIVB. Tällä hetkellä pääkumppanuuksia on kaksi: LähiTapiola ja Fortum.