EtusivuLentopalloliittoHenkilökunta

Sähköpostit pääsääntöisesti muotoa: etunimi.sukunimi@lentopalloliitto.fi

Keijo Säilynoja, toimitusjohtaja
Puh. 050 422 6105
• Liiton toiminnan johtaminen ja kehittäminen, talous, markkinointi ja myynti, yhteistyösopimukset, liikuntapolitiikka ja yhteydenpito sidosryhmiin.

PELAAMINEN

Sami Heikkiniemi, urheilutoiminnan johtaja
Puh. 050 400 7468
• Kilpailutoiminta, aluetoiminta, huippu-urheilu, Kuortaneen valmennuskeskus.

ALUETOIMINTA

Harri Paadar, aluepäällikkö, pohjoinen
Puh. 046 813 8010
• Lapin, Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun lentopalloseurojen toiminnan kehittäminen ja seurakoulutuksen koordinointi, valmentajien ja ohjaajien osaamisen kehittäminen, alue- ja maakuntajaostojen asiantuntijana toimiminen. Vastaa alueellaan myös liiton strategisten valintojen ja päätösten toteutumisesta sekä lentopallon edunvalvonnasta ja lisenssimäärien kehittymisestä. Lisäksi Harrin erityisosaamisalue on tietotekniset järjestelmät ja ohjelmistot.

Teemu Niemelä, aluepäällikkö, etelä
Puh. 040 823 6550
• Pääkaupunkiseudun, Uudenmaan, Päijät-Hämeen, Kymenlaakson ja Etelä-Karjalan lentopalloseurojen toiminnan kehittäminen ja seurakoulutuksen koordinointi, valmentajien ja ohjaajien osaamisen kehittäminen, alue- ja maakuntajaostojen asiantuntijana toimiminen. Vastaa alueellaan myös liiton strategisten valintojen ja päätösten toteutumisesta sekä lentopallon edunvalvonnasta ja lisenssimäärien kehittymisestä.

Sini Rönnqvist, aluepäällikkö, lounais
Puh. 050 476 5185
• Varsinais-Suomen, Satakunnan, Pirkanmaan ja Kanta-Hämeen lentopalloseurojen toiminnan kehittäminen ja seurakoulutuksen koordinointi, valmentajien ja ohjaajien osaamisen kehittäminen, aluejaoston asiantuntijana toimiminen. Vastaa alueellaan myös liiton strategisten valintojen ja päätösten toteutumisesta sekä lentopallon edunvalvonnasta ja lisenssimäärien kehittymisestä.

Hanna Kanasuo, aluepäällikkö, lounais
(Äitiyslomalla)

Pertti Kulluvaara, aluepäällikkö, itä, koulutuspäällikkö
Puh. 044 080 6605
• Pohjois-Savon, Etelä-Savon ja Pohjois-Karjalan lentopalloseurojen toiminnan kehittäminen ja seurakoulutuksen koordinointi, valmentajien ja ohjaajien osaamisen kehittäminen, alue- ja maakuntajaostojen asiantuntijana toimiminen. Vastaa alueellaan myös liiton strategisten valintojen ja päätösten toteutumisesta sekä lentopallon edunvalvonnasta ja lisenssimäärien kehittymisestä.
• Lentopalloliiton valmentajakoulutusten kokonaisvastuu.

Katarina Järvinen, aluepäällikkö, länsi
Puh. 044 540 5111
• Pohjanmaan, Etelä-Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Keski-Suomen lentopalloseurojen toiminnan kehittäminen ja seurakoulutuksen koordinointi, valmentajien ja ohjaajien osaamisen kehittäminen, alue- ja maakuntajaostojen asiantuntijana toimiminen. Vastaa alueellaan myös liiton strategisten valintojen ja päätösten toteutumisesta sekä lentopallon edunvalvonnasta ja lisenssimäärien kehittymisestä. Vastaa Koululentiskampanjan toteutumisesta.

KILPAILU

Jari Lankinen, kilpailupäällikkö
Puh. 040 131 2454
• Kilpailutiimin vetäjä. Seurasiirrot, pelaajalainat ja kaksoisedustukset, farmisopimusten ja seuraedustusten käsittely, Suomen Cup, nuorten sarjatoiminta, Power Cupin kilpailupäällikkö, beach volleyn kotimaan kilpailujen kilpailupäällikkö ja taloushallinnon tehtävät.

Marja-Leena Vuorinen, kilpailusihteeri
Puh. 010 583 3611
• Aikuisten sarjatoiminta (1-, 2- ja M3-sarjat), sarjanhallinta-tulospalveluohjelma, erotuomari- ja masters-toiminta, lentopallon ja beach volleyn kilpailuluvat, ottelusiirrot sekä kilpailu-, masters- ja erotuomariryhmän sihteerin tehtävät.

Kaisu Polso, nuorten sarjojen hoitaja
Puh. 0400 910 327
• A-C-nuorten SM-sarjojen hoitaminen ja nuorten sarjatoiminnan kehitystyö.

HUIPPU-URHEILU

Jaana Laurila, huippu-urheilun hallintopäällikkö
Puh. 040 124 5666
• Huippulentopallon ja beach volleyn talousseuranta, budjetointi ja hallintotehtävät. Maajoukkueohjelmien suunnittelu yhdessä päävalmentajien kanssa. Miesten maajoukkueen joukkueenjohtaja. Kansainväliset projektit ja sidosryhmäyhteistyö. Maajoukkueiden varustehankinnat ja antidopingasiat. Aktiivinen yhteistyö Suomessa järjestettävien huippu-urheilutapahtumien paikallisjärjestäjien kanssa.

Tuomas Sammelvuo, miesten päävalmentaja
Puh. 046 813 6503
• Miesten maajoukkuetoiminta. Mukana liiton koulutus- ja valmennuskeskustoiminnan kehittämisessä. Yhteistyö liigaseurojen valmennuksen kanssa. Sidosryhmäyhteistyö valmennuksen osalta.

Tapio Kangasniemi, naisten päävalmentaja
Puh. 046 812 9026
• Naisten maajoukkueen päävalmentaja ja keskusvalmentaja sekä tyttöjen U17 (04-05) maajoukkueen päävalmentaja. Kangasniemi auttaa Honkasta tyttöjen päivittäisen valmentautumisen toteutuksessa.

Kai Liukkonen, beach volleyn päävalmentaja
Puh: 0500 945 762
• Vastuu maajoukkueen ja siinä mukana olevien urheilijoiden harjoitus- ja kilpailutoiminnan suunnittelusta, toteutuksesta ja arvioinnista sekä kokonaisuuden kehittämisestä ympärivuotisesti. Maajoukkuekauden ulkopuolella liiton oman valmennuskeskustoiminnan arkivalmennus ja beach volleyn valmennuslinjaukset. Osallistuminen liiton huippuvalmentajakoulutuksen suunnitteluun.

Toni Vahela, beach volleyn valmennuskeskusvalmentaja
Puh: 040 748 1483
• Beach volleyn valmennuskeskustoiminnan toteutus. Nuorten arvokisaedustajien katsastaminen, valittujen urheilijoiden valmistautumisen organisointi, sekä arvokisojen valmennustoiminnan koordinointi ja toteutus. Beach volleyn alueellisen toiminnan kehittäminen.

VALMENNUSKESKUS

Tapio Kangasniemi, valmennuskeskusvalmentaja
Puh. 046 812 9026

Pertti Honkanen, valmennuspäällikkö, valmennuskeskusvalmentaja
Puh. 040 726 1676
• Tyttöjen U17 (02-03) maajoukkueen päävalmentaja ja keskusvalmentaja sekä tyttöjen päävalmentaja. Hän vastaa tyttöjen päivittäisen valmentautumisen suunnittelusta ja toteutuksesta sekä toimii 1-sarjassa pelaavan keskusjoukkueen päävalmentajana. Vastuu valmentajakoulutusten sisällöistä sekä kouluttajien valinnoista ja heidän koulutuksesta.

Janne Heikkinen, valmennuskeskusvalmentaja
Puh: 040 550 3238
• Poikien U16 (03-04) maajoukkueen päävalmentaja ja keskusvalmentaja. Hän toimii Puxeddun ohella poikien päivittäisvalmennuksen toteuttajana. Lisäksi Heikkinen toimii miesten maajoukkueen apuvalmentajana.

Manlio Puxeddu, valmennuskeskusvalmentaja
Puh: 050 400 4274
• Poikien U18 (01-02) maajoukkueen päävalmentaja ja keskusvalmentaja. Vastaa poikien päivittäisen valmentautumisen suunnittelusta ja toteutuksesta sekä toimii 1-sarjassa pelaavan keskusjoukkueen päävalmentajana.

TUKITOIMINNOT

Päivi Harri, tapahtumapäällikkö
Puh. 046 812 9008
• Power Cup, lentopallon kansainväliset tapahtumat Suomessa, markkinointi ja viestintä. Toimitusjohtajan varahenkilö.

Katri Hoffmann, hallinto- ja tapahtumasihteeri
Puh. 044 569 8324
• Toimisto- ja taloushallinnon sekä tapahtumasihteerin tehtävät.

Minna Rastivo, myynti- ja markkinointisuunnittelija
Puh. 050 453 4058
• Lentopalloliiton myynnin ja markkinoinnin suunnittelu ja toteutus, sidosryhmä- ja kumppaniyhteistyö, lentopallon markkinointikampanjoiden suunnittelu ja toteutus.

Anni Peltonen, myynti- ja markkinointisuunnittelija
(Äitiysvapaalla)

Anita Sandell, hallinto- ja seurapalvelusihteeri
Puh. 044 721 3803
• Lisenssit (pelaajat, erotuomarit, mastersit, biitsin pelaajat) sekä aikuisten ja lasten harrastepassit. Sporttirekisterin seura- ja käyttäjätuki sekä henkilöstöhallinnon tehtävät.

Kimmo Nurminen, tiedotuspäällikkö
Puh. 044 595 8565
• Sisäisen ja ulkoisen viestinnän toteutus ja kehittäminen. Kiilan päätoimittaja. Hallituksen sihteeri.

Toni Flink, tiedottaja
Puh. 040 777 3396
toni.flink@gmail.com
• Mestaruusliigan tiedotus ja muut viestintäprojektit.
• Maajoukkueiden, Euro-cupien sekä kv. sarjojen (naiset) tiedotus.
• Kiila-lehden toimitus.

Heikki Kiiskinen, tiedottaja
Puh. 040 554 5075
heikki.kiiskinen@gmail.com
• Beach volleyn tiedotus ja muut viestintäprojektit.
• Maajoukkueiden ja kv. sarjojen (miehet) tiedotus.
• Kiila-lehden toimitus.

Hannu Kakko, huoltopäällikkö
Puh. 040 557 3466
Varustehuolto, kuljetukset ja ottelutapahtumien rakentaminen.

MESTARUUSLIIGA

Keijo Säilynoja, toimitusjohtaja