EtusivuLentopalloliittoHenkilökunta

Sähköpostit pääsääntöisesti muotoa: etunimi.sukunimi@lentopalloliitto.fi

Keijo Säilynoja, toimitusjohtaja
Puh. 050 422 6105
• Liiton toiminnan johtaminen ja kehittäminen, talous, markkinointi ja myynti, yhteistyösopimukset, liikuntapolitiikka ja yhteydenpito sidosryhmiin.

Sami Heikkiniemi, urheilutoiminnan johtaja
Puh. 050 400 7468
• Kilpailutoiminta, aluetoiminta, huippu-urheilu, Kuortaneen valmennuskeskus.

TAPAHTUMAT, MARKKINOINTI JA VIESTINTÄ

Päivi Harri, tapahtumapäällikkö
Puh. 046 812 9008
• Power Cup, Maailmanliiga, Suomen Cup ja beach volleyn kiertueet, markkinointi ja viestintä. Toimitusjohtajan varahenkilö.

Katri Hoffmann, hallinto- ja tapahtumasihteeri
Puh. 044 569 8324
• Toimisto- ja taloushallinnon sekä tapahtumasihteerin tehtävät.

Minna Rastivo, myynti- ja markkinointisuunnittelija
Puh. 050 453 4058
• Lentopalloliiton ja Lentopallon Mestaruusliigan myynnin ja markkinoinnin suunnittelu ja toteutus, sidosryhmä- ja kumppaniyhteistyö, lentopallon markkinointikampanjoiden suunnittelu ja toteutus.

Anni Peltonen, myynti- ja markkinointisuunnittelija
(Äitiyslomalla)

Kimmo Nurminen, tiedotuspäällikkö
Puh. 044 595 8565
• Sisäisen ja ulkoisen viestinnän toteutus ja kehittäminen. Kiilan ja Lentopallokirjan päätoimittaja.

Toni Flink, tiedottaja
Puh. 040 777 3396
toni.flink@gmail.com
• Mestaruusliigan tiedotus ja muut viestintäprojektit
​• Miesten ja naisten maajoukkueiden sekä kv. sarjojen tiedotus

Heikki Kiiskinen, tiedottaja
Puh. 040 554 5075
heikki.kiiskinen@gmail.com
• Beach volleyn kv. tapahtumien tiedotus ja muut viestintäprojektit
• Miesten maajoukkueen ja kv. sarjojen tiedotus

ALUE- JA KILPAILUTOIMINTA

Harri Paadar, tiiminvetäjä, aluepäällikkö
Puh. 046 813 8010
• Kilpailutoiminnan vetäjä vastuualueenaan lentopallon ja beach volleyn kotimainen liiton järjestämä kilpailu- ja sarjatoiminta, Mestaruusliigayhteistyön koordinointi, Suomen Cup sekä seuraedustusten ja farmisopimusten käsittely.
• Aluepäällikkönä Lapin, Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun lentopalloseurojen toiminnan kehittäminen ja seurakoulutuksen koordinointi, valmentajien ja ohjaajien osaamisen kehittäminen, alue- ja maakuntajaostojen asiantuntijana toimiminen. Vastaa alueellaan myös liiton strategisten valintojen ja päätösten toteutumisesta sekä lentopallon edunvalvonnasta ja lisenssimäärien kehittymisestä.

Teemu Niemelä, aluepäällikkö
Puh. 040 823 6550
• Pääkaupunkiseudun, Uudenmaan, Päijät-Hämeen, Kymenlaakson ja Etelä-Karjalan lentopalloseurojen toiminnan kehittäminen ja seurakoulutuksen koordinointi, valmentajien ja ohjaajien osaamisen kehittäminen, alue- ja maakuntajaostojen asiantuntijana toimiminen. Vastaa alueellaan myös liiton strategisten valintojen ja päätösten toteutumisesta sekä lentopallon edunvalvonnasta ja lisenssimäärien kehittymisestä.

Hanna Kanasuo, aluepäällikkö
Puh. 044 906 0196
• Varsinais-Suomen, Satakunnan, Pirkanmaan ja Kanta-Hämeen lentopalloseurojen toiminnan kehittäminen ja seurakoulutuksen koordinointi, valmentajien ja ohjaajien osaamisen kehittäminen, alue- ja maakuntajaostojen asiantuntijana toimiminen. Vastaa alueellaan myös liiton strategisten valintojen ja päätösten toteutumisesta sekä lentopallon edunvalvonnasta ja lisenssimäärien kehittymisestä.

Pertti Kulluvaara, alue- ja koulutuspäällikkö
Puh. 044 080 6605
• Pohjois-Savon, Etelä-Savon, Pohjois-Karjalan ja Keski-Suomen lentopalloseurojen toiminnan kehittäminen ja seurakoulutuksen koordinointi, valmentajien ja ohjaajien osaamisen kehittäminen, alue- ja maakuntajaostojen asiantuntijana toimiminen. Vastaa alueellaan myös liiton strategisten valintojen ja päätösten toteutumisesta sekä lentopallon edunvalvonnasta ja lisenssimäärien kehittymisestä.
• Lentopalloliiton valmentajakoulutusten kokonaisvastuu. Fortum Tutor -ohjelma.

Kirsi Martinmäki, aluepäällikkö (osa-aikainen)
Puh: 040 740 3849
• Etelä- ja Keski-Pohjanmaan lentopalloseurojen toiminnan kehittäminen ja seurakoulutuksen koordinointi, valmentajien ja ohjaajien osaamisen kehittäminen, alue- ja maakuntajaostojen asiantuntijana toimiminen. Vastaa alueellaan myös liiton strategisten valintojen ja päätösten toteutumisesta sekä lentopallon edunvalvonnasta ja lisenssimäärien kehittymisestä. Martinmäki toimii myös PLU:n seurakehittäjänä.

Anita Sandell, hallinto- ja seurapalvelusihteeri
Puh. 044 721 3803
• Lisenssit (pelaajat, erotuomarit, mastersit, biitsin pelaajat) sekä aikuisten ja lasten harrastepassit. Sporttirekisterin seura- ja käyttäjätuki sekä henkilöstöhallinnon tehtävät.

Marja-Leena Vuorinen, kilpailusihteeri
Puh: 010 583 3611
• Aikuisten sarjatoiminta (1-, 2- ja M3-sarjat), sarjanhallinta-tulospalveluohjelma, erotuomari- ja masters-toiminta, lentopallon ja beach volleyn kilpailuluvat, ottelusiirrot sekä kilpailu-, masters- ja erotuomariryhmän sihteerin tehtävät.

Jari Lankinen, projektipäällikkö
Puh. 040 131 2454
• Seurasiirrot, pelaajalainat ja kaksoisedustukset, Power Cupin kilpailupäällikkö, beach volleyn kotimaan kilpailujen kilpailupäällikkö ja taloushallinnon tehtävät.

Kaisu Polso, nuorten sarjojen hoitaja
Puh. 0400 910 327
• A-C-nuorten SM-sarjojen hoitaminen ja nuorten sarjatoiminnan kehitystyö.

HUIPPU-URHEILU

Tuomas Sammelvuo, miesten maajoukkueen päävalmentaja
Puh. 046 813 6503
• Miesten maajoukkuetoiminta. Mukana liiton koulutus- ja valmennuskeskustoiminnan kehittämisessä. Yhteistyö liigaseurojen valmennuksen kanssa. Sidosryhmäyhteistyö valmennuksen osalta.

Tapio Kangasniemi, valmennuskeskusjohtaja ja naisten maajoukkueen päävalmentaja
Puh. 046 812 9026
• Liiton Kuortaneella sijaitsevan valmennuskeskuksen johtaminen. Vastuu valmennuskeskuksen, nuorten ja naisten maajoukkuevalmennuksen kokonaisuuden kehittämisestä ympärivuotisesti. Aluevalmennustoiminnan sekä valmentajakoulutuksen tuki. Sidosryhmäyhteistyö valmennuksen osalta.

Pertti Honkanen, valmennuspäällikkö
Puh. 040 726 1676
• Liiton aluevalmennustoiminnan johtaminen. Vastuu valmentajakoulutusten sisällöistä sekä kouluttajien valinnoista ja heidän koulutuksesta. Valmennuskeskuksen sekä nuorten maajoukkuevalmennuksen ohjelmointi, koordinointi ja toteutus muiden valmentajien kanssa.

Aapo Rantanen, valmennuskeskusvalmentaja
Puh: 043 211 3451
• Liiton yhteyshenkilö yhteistyössä KIHU:n kanssa ja sitä kautta pelianalyysien kehittäminen. Aluevalmennustoiminnan sekä valmentajakoulutuksen tuki. Valmennuskeskuksen sekä nuorten maajoukkuevalmennuksen ohjelmointi, koordinointi ja toteutus muiden valmentajien kanssa.

Kai Liukkonen, beach volleyn maajoukkueen päävalmentaja
Puh: 0500 945 762
• Vastuu maajoukkueen ja siinä mukana olevien urheilijoiden harjoitus- ja kilpailutoiminnan suunnittelusta, toteutuksesta ja arvioinnista sekä kokonaisuuden kehittämisestä ympärivuotisesti. Maajoukkuekauden ulkopuolella liiton oman valmennuskeskustoiminnan arkivalmennus ja beach volleyn valmennuslinjaukset. Osallistuminen liiton huippuvalmentajakoulutuksen suunnitteluun.

Jaana Laurila, huippu-urheilun hallintopäällikkö
Puh. 040 124 5666
• Huippulentopallon ja beach volleyn talousseuranta, budjetointi ja hallintotehtävät. Maajoukkueohjelmien suunnittelu yhdessä päävalmentajien kanssa. Miesten maajoukkueen joukkueenjohtaja. Kansainväliset projektit ja sidosryhmäyhteistyö. Maajoukkueiden varustehankinnat ja antidopingasiat. Valmennuskeskustoiminnan tuki. Aktiivinen yhteistyö Suomessa järjestettävien huippu-urheilutapahtumien paikallisjärjestäjien kanssa.

MESTARUUSLIIGA

Jussi Jokinen, toiminnanjohtaja
Puh. 040 556 5434
jussi.jokinen@lentopalloliitto.fi
• Mestaruusliigan toiminnan kehittäminen ja toteuttaminen.