EtusivuKilpailuSeurasiirrot ja farmisopimuksetMastersien 2-edustukset

Mastersien kaksoisedustus

Mastersien kaksoisedustusten kirjaamismaksujen hinnat on porrastettu tekopäivän mukaan.  Tarkista hinnat ja eräpäivät tekstistä. Mastersien kaksoisedustushakemus tehdään omalla lomakkeella.

Pelaajasiirtomääräykset ovat kilpailusääntöjen 18-25 §:ssä.
Maksu suoritetaan etukäteen tilille FI49 4924 0010 5061 32 ja kuitti liitetään lomakkeeseen, mikäli kyseessä ei ole maksuton seuraedustuksen toteaminen (pelaaja ei ole pelannut kaudella 2015-16 tai kuluvalla kaudella liiton sarjoissa. Osallistumista edellisen kauden (2015-2016) masters-kisoihin ei enää huomioida).

Mastersien kaksoisedustukset, joissa edustusoikeus vahvistetaan masters-joukkueeseen (koskee sarjoja 35-45):
31.1. mennessä tehtäessä 25€
1.2. jälkeen, mutta vähintään 14 vrk ennen turnauksen ajankohtaa 35€
1-13 päivää ennen turnausta 55€ (N40> 4.3. jälkeen, MN35> 18.3. jälkeen, MN45> 25.3. jälkeen, M40> 8.4. jälkeen)

Hakemusta ei oteta käsittelyyn, mikäli pakollisia kenttiä ei ole täytetty tai liitteenä ei ole kuittia kirjaamismaksusta.  Mikäli kuitti toimitetaan jälkikäteen, siihen täytyy sisältyä 10 euron täydennysmaksu.

Huomioittehan, että lomakkeen täyttäjällä tulee olla seuran allekirjoitusoikeus tai lupa lähtö- ja tuloseurasta.